سایت جمهوری دومینیکن Jabil اعتبار MedAccred را دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این اعتبار تضمین می کند که فرآیندهای تولید حیاتی الزامات اجماع صنعت را برآورده می کند و منجر به تولید محصولات نهایی با کیفیت بالا می شود و در نهایت ایمنی بیمار را افزایش می دهد.

Bob Lizewski، نایب رئیس MedAccred، گفت: «اعتباربخشی MedAccred در سطح جهانی به عنوان انتقال دهنده کیفیت شناخته شده است و یک دستاورد بزرگ است. صنعت تجهیزات پزشکی MedAccred را در رویکرد خود برای مدیریت ریسک گنجانده است، زیرا مطابقت با استانداردهای صنعت، الزامات مشتری و بهترین شیوه ها را نشان می دهد. من به جمهوری دومینیکن Jabil برای تمرکز و تعهد مداوم آنها به کیفیت که منجر به کسب اعتبار MedAccred برای مونتاژ مکانیکی پلاستیک شده است، تبریک می گویم.

بروس مارچیونی، معاون کیفیت و امور نظارتی جبیل، افزود: «سه سال پیش بود که جبیل در نشست MedAccred شرکت کرد، جایی که ارزش شرکای OEM ما برای این برنامه مشخص شد. از این جلسه اولیه، جبیل این برنامه را در چندین سایت کلیدی ما توسعه داده است و اعتبار ما را به عنوان نقطه فروش کسب و کار جدید برای این حامیان OEM استفاده کرده است. فرهنگ کیفیت Jabil و تمرکز ما بر بهبود مستمر با تلاش‌های ما در MedAccred، با استفاده از ارزیابی‌های فرآیند متمرکز برای اطمینان از اینکه سایت‌های تولیدی ما با بهترین شیوه‌های شناخته شده صنعت کار می‌کنند، مطابقت دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پروژه رمزنگاری اسکن کره چشم ورلد کوین سام آلتمن راه اندازی شد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aiPkgo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *