سخت افزار در Disrupt 2023 نوبت خود را در کانون توجه قرار می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سخت افزار در Disrupt 2023 نوبت خود را در کانون توجه قرار می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بیایید با یک حقیقت واضح شروع کنیم: سخت افزار سخت است. همه ما این کلیشه را شنیده‌ایم – و به طور ضمنی آن را حقیقت می‌دانیم. خبر خوب این است که چنین مشکلاتی به ما می دهد تا در مورد آنها صحبت کنیم – و همانطور که اتفاق می افتد، برای اولین بار، سخت افزار در Disrupt 2023 مرحله خاص خود را پیدا می کند.

این رویداد که در تاریخ 19 تا 21 سپتامبر 2023 در مرکز Moscone سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، نمایشی را که شما می‌شناسید و دوست دارید متزلزل خواهد کرد. درست است، Disrupt در حال مختل شدن است، و ما اخلالگر آن هستیم. ما شش مرحله صنعتی را به نمایشگاه اضافه می کنیم که هر کدام بر جنبه ای متمایز از پوشش TechCrunch متمرکز است: ، فین تک، سخت افزار، SaaS، امنیت و پایداری.

معنای آن، از نظر عملی، این است که هر یک از این دسته‌ها یک روز کامل برنامه‌نویسی صحنه را دریافت می‌کنند – پانل‌ها، فایرسایدها، کل نه. احتمالاً در حال حاضر می‌گویید: «برایان، اول از همه، این یک خبر هیجان‌انگیز است، و دوم اینکه پوشش کل سخت‌افزار در یک بار غیرممکن است. اینکه من می گویم، اول از همه، متشکرم، و در مرحله دوم، بله، این سؤال بسیار زیرکانه و مستدلی است، اما هر چه مشکلات پیش می روند، داشتن یک سؤال خوب است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین محافظ صفحه نمایش اولترا اپل واچ

مانند هر مقوله ی گسترده ای، هیجان تمایل به فروکش و جریان دارد. من می توانم استدلال کنم که ما در حال حاضر به سمت دومی می رویم. این چند سال سخت برای سخت‌افزار به‌طور گسترده می‌گذرد – و مانند هر چیز دیگری در این دنیا، آن طرف دیگر متحول شده است. به من اعتماد کنید، شما می خواهید برای این یکی تنظیم کنید.

رباتیک در سال‌های اخیر مورد توجه بوده است – در واقع، سه مورد آخر یکی از هیجان‌انگیزترین‌ها در تاریخ این دسته بوده‌اند. اتوماسیون در آستانه تغییر هر جنبه از زندگی ما، برای بهتر و بدتر است. این انقلابی است که در حال حاضر به خوبی در جریان است، و ما موضوع را از زوایای جدید بررسی خواهیم کرد.

من به همان اندازه خوشحالم که در نهایت به لوازم الکترونیکی مصرفی عشقی را که لیاقتش را در صحنه Disrupt دارند بدهم. داریم با صحبت می کنیم. ما داریم AR/VR/MR صحبت می کنیم. ما داریم در مورد فضا صحبت می کنیم. ما در مورد سرمایه گذاری، طراحی و ساخت سخت افزار صحبت می کنیم. مانند بقیه شما، ما واقعاً دوست داریم بعد از چندین سال در مورد آینده تلفن های بحث کنیم. با توجه به اینکه انتظار می رود اپل یک هدست در ماه ژوئن معرفی کند، صحنه XR قرار است کاملاً باز شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (30 ژوئن)

در همین حال، محدودیت‌های زنجیره تامین و نگرانی‌های امنیتی باعث شده است که بسیاری در مورد چگونگی تولیدکنندگان جهانی تجدید نظر کنند. و در مورد فضا، ظاهراً بزرگ، سرد و در حال گسترش است. هر روز که می گذرد به معنای واقعی کلمه چیزهای بیشتری برای صحبت در مورد آن وجود دارد.

Disrupt از 19 تا 21 سپتامبر در Disrupt 2023 در SF اجرا می شود. کارت‌های Early Bird در حال حاضر به فروش می‌رسند – با رزرو تا 14 مه 800 دلار صرفه‌جویی کنید. جدی، منتظر چه هستید؟

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AlPnrB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *