سرویس جدید 1Password به کسب و کارها اجازه می دهد تا به سرعت کلیدهای عبور را بپذیرند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سرویس جدید 1Password به کسب و کارها اجازه می دهد تا به سرعت کلیدهای عبور را بپذیرند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مدیر رمز عبور 1Password امروز سرویس جدیدی به نام Passage by 1Password را راه‌اندازی کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بدون نیاز به حفظ زیرساخت امنیتی خود، احراز هویت رمز عبور را در برنامه‌ها و وب‌سایت‌های خود ایجاد کنند.

انتشار سیگنال 1Password را فراتر از مدیریت اعتبار و به فضای مدیریت دسترسی به هویت مشتری گسترش می دهد. اما همچنین در روند است. پشتیبانی از کلید عبور را در ماه سپتامبر به iOS معرفی کرد تا آیفون‌ها را قادر سازد به عنوان ابزار ورود به سیستم برای هر وب‌سایت یا برنامه سازگاری عمل کنند. PayPal در ماه اکتبر از کلیدهای عبور در iOS پشتیبانی کرد، در حالی که شرکت های دیگری مانند Google، Shopify، Kayak و DocuSign نیز پشتیبانی را معرفی کردند.

جف، مدیرعامل 1Password گفت: «جایگزینی گذرواژه‌ها از اوایل دهه 2000 پیش‌بینی می‌شد، اما اکنون همه پلتفرم‌های اصلی – مایکروسافت، اپل، گوگل و غیره – به همراه 1Password و دیگران به اتحاد FIDO پیوسته‌اند تا چشم‌انداز بدون رمز عبور را به واقعیت تبدیل کنند.» شاینر در یک مصاحبه ی به TechCrunch گفت. (اتحاد FIDO، نهاد حاکم در صنعت برای احراز هویت، وظیفه تعریف مشخصات کلیدهای عبور را بر عهده دارد.) “با راه اندازی Passage by 1Password، هدف ما این است که با ایجاد امکان پذیرش آسان این فناوری به توسعه دهندگان و کسب و کارها ورود به سیستم رمز عبور را در محصولات خود پیاده سازی کنند. خدمات.”

به نظر شاینر در مورد برتری کلیدهای عبور، این درست است که فناوری – یک راه حل ورود مبتنی بر بیومتریک – بسیار امن تر از رمزهای عبور به طور کلی است. همانطور که Jess Weatherbed از The Verge خاطرنشان می کند، کلیدهای عبور می توانند جایگزین گذرواژه ها و سیستم های تأییدی مانند احراز هویت دو مرحله ای یا تأیید صحت پیامک شوند و محافظت بهتری در برابر حملات هک و فیشینگ ایجاد کنند زیرا هیچ ورود ثابت یا کد ارسال شده ای برای سرقت وجود ندارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر علامت تأیید آبی را برای حساب‌های برتر باز می‌گرداند - حتی اگر برای آن پولی پرداخت نکرده باشند

همچنین استفاده از آنها نسبت به گذرواژه‌ها آسان‌تر است – مسلماً. تحقیقات اتحادیه FIDO نشان می‌دهد که 58 درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی به دلیل مشکل در مدیریت رمز عبور، سبد خرید را رها کرده و خرید خود را متوقف کرده‌اند. 1 رمز عبور خود است تحقیقات نشان می دهد که 75 درصد از مردم به جای رمز عبور از کلیدهای عبور استفاده می کنند.

1 رمز عبور

Passkey Flex.

Passage by 1Password شامل دو محصول است: Passkey Complete و Passkey Flex. Complete به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تجربه‌های کاربری رمز عبور ایجاد کنند که در پلتفرم‌هایی از جمله iOS، Android، MacOS و کار می‌کند. در مورد Flex، به مشتریان این امکان را می دهد که راه حل های رمز عبور را در طول زمان پیاده سازی کنند، در حالی که تیم های پشتیبانی مشتری خود را آموزش می دهند و راه حل ها را با سیستم های مدیریت هویت موجود خود یکپارچه می کنند.

Passkey Complete و Passkey Flex برای حداکثر 1000 کاربر فعال ماهانه رایگان هستند. بالاتر از آن، شرکت ها به ازای استفاده پرداخت می کنند. اشتراک 1Password برای استفاده از Passage لازم نیست.

در پاسخ به سوالی در مورد اینکه شاینر چگونه Passage را در سبد محصولات گسترده تر 1Password می بیند، گفت که معتقد است که این یک “توسعه طبیعی” و همچنین راهی به سوی توسعه است – درست بیش از یک سال پس از جمع آوری 620 میلیون دلاری این شرکت در دور سری C با ارزش 6.8 میلیارد دلار است. به گفته شاینر، در زمان جمع‌آوری کمک مالی، 1Password موفقیت خود را با ادامه کار از راه دور و ترکیبی و پذیرش سریع برنامه‌های ابری، که هر دو روند با حرکت گسترده‌تر به سمت کلیدهای عبور هماهنگ بودند، مدیون بود.

کلمه عبورشینر گفت: چشم انداز همیشه ساختن آینده دیجیتالی امن تر و ساده تر برای همه بوده است و ما این کار را با رویکردی انسان محور به امنیت انجام می دهیم تا کسب و کارها، افراد و توسعه دهندگان بتوانند بدون زحمت از خصوصی ترین اطلاعات خود محافظت کنند. «عبور 1 رمز عبور توسعه دهندگان را در طیف وسیعی از کسب و کارها قادر می سازد تجربیات ورود با کلید عبور را در پروژه های خود با چند خط کد ادغام کنند… ما اکنون در حال عرضه هستیم و علاقه اولیه زیادی به راه حل های خود مشاهده کرده ایم و هزاران توسعه دهنده ثبت نام کرده اند تا آن را در ابتدای راه امتحان کنند. مراحل.”

1 رمز عبور

کلید عبور کامل شد.

1Password که فهرستی از وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و خدماتی را ارائه می‌دهد که قبلاً به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از کلیدهای عبور وارد سیستم شوند، مانند رقبایی مانند Dashlane از فناوری در سمت مصرف‌کننده حمایت می‌کند. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که از 6 ژوئن، هر کسی که یک حساب کاربری 1Password داشته باشد، می‌تواند رمز عبور خود را ذخیره و مدیریت کند، و 1Password اجازه داده است. کاربران خود را جایگزین کنند رمز عبور اصلی با یک رمز عبور

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Simpplr 70 میلیون دلار برای پلتفرم اینترانت مجهز به هوش مصنوعی خود جمع آوری می کند

شینر ادامه داد: “توانایی حذف کامل رمز عبور و اصطکاک همراه با آن، به سرعت به یک مزیت رقابتی برای آن دسته از کاربران اولیه تبدیل خواهد شد.” هنگامی که یک مزیت امنیتی، یک مزیت تجاری و یک مزیت استفاده وجود دارد، این چیزی است که واقعاً به پیشبرد پذیرش رمز عبور برای یک بخش خاص کمک می کند … ما این را به عنوان یک برد-برد هم برای کسب و کارها و هم برای مشتریان آنها می بینیم، و این چیزی است که ما می کنیم. برای حمایت و ایجاد یک واقعیت هیجان‌زده هستم.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qow
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *