سرکنسول بریتانیا در دوسلدورف به علامت گذاری نقطه عطف مدیلینک انگلستان کمک می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به پایان اولین روز MEDICA 2022، مهمانان برای یک پذیرایی بزرگ کوکتل گرد هم آمدند تا ربع قرن حمایت مدیلینک از مبتکران علوم زیستی در بریتانیا را جشن بگیرند.

در طول این مدت، مدیلینک به صدها شرکت بزرگ و کوچک medtech کمک کرده است تا به رشد و موفقیت تجاری دست یابند.

سرکنسول بریتانیا در دوسلدورف، Rafe Courage، مراحل دادرسی را آغاز کرد که نشان دهنده 25 سالگی این سازمان بود.هفتمسالگرد و مصادف با 20 سالگی مدیلینک بودهفتم سال ارائه پاویون مدیلینک انگلستان در MEDICA.

با حضور 60 غرفه‌دار امسال، غرفه بزرگ‌ترین غرفه تا به امروز بود. کریستین گروسر، مدیر MEDICA و آقای ارهارد وینکمپ، مدیر عامل مس دوسلدورف نیز در این مراسم حضور داشتند.

این رویداد با حضور حدود 300 مهمان برگزار شد که شنیدند سرکنسول به مدیلینک به خاطر سابقه کمک به شرکت های علوم زیستی برای نوآوری و پیشرفت با ارائه پشتیبانی مشاوره بین المللی، نظارتی و تجاری سازی تبریک می گوید.

مدیر عامل مدیلینک شمال انگلستان، تام الیوت، از طرف مدیلینک انگلستان تشکر کرد.

ما مفتخریم که سرکنسول توانست زمانی را از برنامه شلوغ خود صرف کند تا پذیرایی ما را باز کند و از حمایت او به ویژه در این شرایط اقتصادی چالش برانگیز تشکر کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برای خودروهای شاسی بلند و خودروهای برقی، ظرافت وجود ندارد و طبیعت غارتگر وجود دارد

ما همچنین از بسیاری از همکارانی که برای جشن گرفتن این نقطه عطف فوق‌العاده به ما پیوستند سپاسگزاریم و از آنها برای آرزوهای مهربانشان تشکر می‌کنیم، با تشکر فراوان از کریستین گروسر، مدیر MEDICA و آقای ارهارد وینکمپ، مدیر عامل مسه دوسلدورف که هر دو به این مرکز آمدند. سالگرد ما را به ما تبریک بگو

مدیلینک در 25 سال گذشته به پیشبرد منافع شرکت های بریتانیایی در بخش علوم زیستی اختصاص داشته است و به حمایت خود از این بخش پویا و نوآورانه از اقتصاد بریتانیا ادامه خواهد داد. بار دیگر MEDICA بستر مناسبی را برای ارائه راه حل های پزشکی خود به مخاطبان جهانی و تعامل چهره به چهره با مشتریان و همکاران بالقوه فراهم می کند. برای همه غرفه دارانمان آرزوی موفقیت داریم.»

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gUL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *