سمعک Evolv AI استارکی برنده جوایز نوآوری CES 2023 شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیشرفته‌ترین خط سمعک Starkey، Evolv AI، در رده دسترس‌پذیری به عنوان برنده جایزه نوآوری CES 2023 شناخته شد.

این جایزه محصولاتی با طراحی، مهندسی و نوآوری برجسته را با برندگانی که از بین هزاران برنامه در سراسر جهان انتخاب شده اند، تجلیل می کند. جایزه نوآوری CES Starkey دهمین جایزه نوآوری و طراحی محصول است که توسط Evolv AI برنده شده است.

براندون ساوالیچ، رئیس و مدیر عامل Starkey گفت: «فناوری پیشگامانه Starkey همچنان به دریافت تمجیدهای برجسته ادامه می دهد. با تمرکز بر نوآوری و فناوری، ما راه را برای محصولات پیشرفته ای هموار کرده ایم که واقعاً به مردم کمک می کند زندگی بهتری داشته باشند. من در مورد آنچه در پیش است هیجان زده هستم، زیرا از بسیاری جهات، ما تازه شروع کرده ایم.»

خط جدید کامل سمعک Starkey، Evolv AI، زمینه را برای یک اکوسیستم شنوایی کاملاً جدید فراهم می کند که بر تأثیر شنوایی بر سلامت و تندرستی کلی تأکید می کند و هدف آن ایجاد یک تجربه کاربری بدون زحمت است. سمعک‌ها بر اساس صدای Starkey ساخته شده‌اند، فناوری که با سال‌ها اصلاح الگوریتم‌های مبتنی بر تحقیقات و علم استارکی برای تقویت صدای با وفاداری بالا، که از سیستم شنوایی انسان مدل‌سازی شده است، ایجاد شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هوش مصنوعی ممکن است کمترین نگرانی edtech باشد

مانند مغز، Starkey Sound برای سرکوب خودکار نویز پس‌زمینه و افزایش شنوایی و درک گفتار با فناوری یادگیری ماشین طراحی شده است.

افسر ارشد فناوری Achin Bhowmik، Ph.D. «در Starkey، ما در حال ایجاد انقلابی در مراقبت های بهداشتی از طریق فناوری نوآورانه هستیم. Evolv در کیفیت صدا پیشرو است، اما سهولت استفاده از آن واقعاً پیشگام است. ما مفتخریم که همچنان برای برتری به رسمیت شناخته می‌شویم و دستگاه‌های قدرتمندتری را به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی شنوایی خود ارائه می‌کنیم که کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد و به ارتباط مردم با دنیای اطراف کمک می‌کند.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PIu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *