سهامداران تسلا CTO سابق، یکی از بنیانگذاران JB Straubel را به هیئت مدیره انتخاب کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سهامداران تسلا CTO سابق، یکی از بنیانگذاران JB Straubel را به هیئت مدیره انتخاب کردند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

JB Straubel رسماً به تسلا بازگشته است – این بار به عنوان عضو هیئت مدیره.

مدیر ارشد فناوری و بنیانگذار سابق تسلا روز سه شنبه توسط سهامداران به عنوان هیئت مدیره مستقل انتخاب شد. جمعی از سهامداران که در رویداد سهامداران در Gigafactory تگزاس شرکت در آستین حضور داشتند، هنگامی که نتایج اولیه خوانده شد و استرابل رسماً جدیدترین عضو هیئت مدیره خود را معرفی کرد، تشویق کردند.

سهامداران سه مدیر را برای یک دوره سه ساله انتخاب کردند. تسلا ماسک، رئیس فعلی رابین دنهولم و استرابل را نامزد کرده بود.

قبل از مجمع سهامداران تسلا در سال 2023، هیئت مدیره هشت نفره تسلا متشکل از ماسک، برادرش کیمبال ماسک، لرا ارنپریس، رئیس رابین دنهولم، هیرومیچی میزونو، جو گبیا، جیمز مرداک و کاتلین ویلسون تامپسون بود.

استرابل که در حال حاضر شرکت مواد باتری و افتی را که او تأسیس کرده اداره می کند، مکان خالی شده توسط میزونو، مدیر ارشد سرمایه گذاری سابق صندوق بازنشستگی 1.5 تریلیون دلاری ژاپن را تصاحب خواهد کرد. میزونو در سال 2020 به هیئت مدیره و کمیته حسابرسی آن ملحق شد و برای انتخاب مجدد نامزد نخواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بازنشانی تنظیمات ترمینال ویندوز در ویندوز 11: 4 روش آسان

استرابل در سال 2004 به تسلا پیوست و به مدت 14 سال مدیر ارشد فناوری بود. او تا حد زیادی به عنوان دست ثابت و آرام پشت مدیر عامل جنجالی آن تلقی می شد. Straubel مسئول برخی از مهم ترین فناوری های شرکت، به ویژه در مورد باتری ها بود. در نتیجه، او یک مدیر اجرایی بسیار محبوب است. زمانی که او به عنوان نامزد هیئت مدیره معرفی شد، فرض بر این بود که او به این سمت انتخاب خواهد شد.

استرابل در طول تصدی خود در تسلا، ساخت و ساز و مفهوم Gigafactory نوادا و رمپ تولید سدان مدل 3 آن را رهبری کرد. استرابل در سال 2019 تسلا را ترک کرد. درو باگلینو، معاون فناوری، وظایف او را بر عهده گرفت. در آن زمان، تسلا گفت که استرابل در نقش مشاور ارشد باقی خواهد ماند.

پس از اینکه استرابل خودروسازی را ترک کرد، خود را به سمت مقیاس Redwood Materials، یک تامین کننده و بازیافت مواد باتری که در سال 2017 تاسیس شد، پرتاب کرد. Redwood Materials، که در شهر کارسون، نوادا مستقر است، از آن زمان صدها میلیون دلار در شرکت ها و سرمایه های مخاطره آمیز جذب کرده و قفل شده است. در چندین معامله با مشتریان برجسته با شرکت هایی مانند پاناسونیک و .

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین جاروبرقی قابل شارژ در انگلستان

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Sdk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *