سیری اپل توانایی هایی مانند ChatGPT را دریافت می کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سیری اپل در سال 2011 با 4 اس معرفی شد. از زمان راه اندازی سیری، اپل ویژگی های جدیدی را در خود جای داده و مشتریان خود را شگفت زده کرده است. اخیراً خبرها حاکی از آن است که تغییر کامل پیدا خواهد کرد، زیرا این شرکت در حال کار بر روی زبان طبیعی خود است، که ممکن است توانایی‌هایی شبیه به Siri بدهد.

سیری اپل دارای ویژگی هایی شبیه به ChatGPT خواهد بود

افزایش ChatGPT در OpenAI مایل ها جلوتر از رقبا است که گوگل و اپل را مجبور به اختراع مجدد خود کرده است. این امر اپل را تشویق کرده است تا ویژگی های جدید ChatGPT را امتحان کند. دستیار کم استفاده، سیری، از قابلیت‌های تولید زبان طبیعی برخوردار خواهد شد، که این یک پیشرفت بزرگ برای شرکت خواهد بود. این شرکت قبلاً یک ویژگی جدید را در Apple TV گنجانده است – جعبه پخش. این ویژگی جدید به سیری اجازه می دهد تا جوک ها را حذف کند و تایمرهای بالقوه را با استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی تنظیم کند.

سیری اپل

با این حال، ارتقاء بتا tvOS 16.4 فقط برای توسعه دهندگان در دسترس است. عموم مردم به زودی می توانند از این ویژگی استفاده کرده و با ثبت نام در برنامه نرم افزار بتا اپل، آن را آزمایش کنند. با این حال، در روزهای آینده، سیری با زبان های طبیعی در چندین دستگاه مانند آیفون، آی پد و مک قابل دسترسی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیفون شما اصل است یا تقلبی؟ 12 نشانه برای بررسی مطمئن

گوگل همچنین «BARD» خود را برای رقابت با ChatGPT OpenAI راه‌اندازی کرده است – که قبل از اینکه شرکت آن را به طور گسترده در معرض دید عموم قرار دهد، در معرض آزمایش‌کنندگان مورد اعتماد قرار گرفته است.

اخیراً OpenAI گفته است که راه‌اندازی ChatGPT و GPT-4 آغاز عصر توانمندسازی عظیم فناوری است. همچنین زمینه را برای فناوری انسان مانند برای رقابت با شرکت مایکروسافت و شرکت آلفابت گوگل فراهم کرد.

برخلاف ChatGPT یا GPT-4، سیری اپل به دلیل ویژگی گفتاری خود، لمس انسانی تری را ارائه می دهد. همچنین گفته می شود که این قابلیت تنها به سیری محدود خواهد شد. با این حال، هیچ به روز رسانی در مورد راه اندازی این ویژگی وجود ندارد زیرا نگرانی ها در مورد آسیب احتمالی هوش مصنوعی افزایش می یابد. امیدواریم به زودی اخبار را بشنویم و شاهد هیاهو باشیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eAm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *