سیستم جدید Lightning Flash Penumbra توسط FDA پاکسازی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Penumbra مجوز سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) را دریافت کرده و Lightning Flash، یک سیستم ترومبکتومی مکانیکی را راه اندازی کرده است.

Lightning Flash دارای فناوری Aspiration هوشمند رعد و برق Penumbra است که اکنون با الگوریتم‌های تشخیص لخته دوگانه همراه است. همراه با مهندسی کاتتر، Lightning Flash برای حذف سریع لخته های خون بزرگ در بدن، از جمله ترومبوز وریدی و آمبولی ریوی (PE) طراحی شده است.

جیمز اف. بنناتی، MD، FSIR، افسر ارشد پزشکی در پنومبرا، گفت: «فلش رعد و برق Penumbra به پزشکان یک کاتتر با قابلیت گشتاور بالا و بزرگتر می دهد که برای برداشتن بار لخته بزرگ در شریان های ریوی یا سیستم وریدی عمقی با کارآمدتر و در عین حال حفظ کردن، طراحی شده است. یک ایمنی عالی به دلیل الگوریتم های ی لایتنینگ. ما بر این باوریم که بیماران می‌توانند با استفاده از این فناوری جدید، به دلیل قابلیت ردیابی استثنایی و توانایی منحصر به فرد در تشخیص خون جاری از لخته، نتایج بهتری داشته باشند.

Lightning Flash که توسط موتور Penumbra ساخته می شود، از الگوریتم های فشار و جریان برای تشخیص لخته شدن خون و جریان خون استفاده می کند. کاتتر Lightning Flash با تکنولوژی Hypotube MaxID ساخته شده است که اجازه می دهد قطر داخلی مشابه کاتترهای با سوراخ بزرگ داشته باشد و در عین حال مشخصات پایین تری داشته باشد و نوک نرم و غیر ضربه ای طراحی شده برای کمک به هدایت آناتومی پیچیده و ظریف بدن باشد. هنگامی که با هم استفاده می شود، این دستگاه برای کمک به حذف سریع لخته های خون در حالی که از دست دادن احتمالی خون به حداقل می رسد در نظر گرفته شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  CASETiFY از همکاری Neon Genesis Evangelion برای آیفون و ایرپاد خبر می دهد

آدام السیسر، رئیس و مدیر اجرایی پنومبرا، گفت: «رعد و برق رعد و برق به طور اساسی نحوه برداشتن لخته‌های خون از بدن را تغییر می‌دهد. با این آخرین پیشرفت، پزشکان بیشتر احتمال دارد که ترومبکتومی مکانیکی را اتخاذ کنند، زیرا طیف وسیعی از لخته‌های خون را می‌توان بسیار سریع‌تر و کمتر تهاجمی‌تر از روش‌های مداخله‌ای یا جراحی فعلی برداشت. این بدان معناست که ما می‌توانیم با فناوری خود به بیماران بیشتری کمک کنیم، که هسته اصلی ما به عنوان یک شرکت است.»

Lightning Flash بخشی از سیستم نیلی Penumbra با نمونه کارها Lightning است. محصولات لایتنینگ تنها سیستم‌های ترومبکتومی مکانیکی به کمک هستند که در حال حاضر در ایالات متحده موجود است و داده‌های اولیه بهبود نتایج بالینی و کیفیت زندگی را نشان داده‌اند.

Sandra Lesenfants، رئیس بخش مداخله در Penumbra، گفت: «تعهد Penumbra به نوآوری و برتری بالینی ما را قادر می‌سازد تا در درمان‌های مداخله‌ای پیشگام باشیم که تأثیر قابل‌توجهی بر بیماران دارد. نوآوری هایی مانند Lightning Flash به تغییر استاندارد مراقبت برای این شرایط دشوار ادامه می دهد و در نهایت نتایج بیمار را بهبود می بخشد و به بیماران اجازه می دهد به سرعت به خانه بازگردند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ODfhcO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *