شاید FTX فرزند پوستر واقعی برای مازاد بر راه اندازی سال 2021 بود •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر کسی پیشنهاد دهد شما یک صندلی روی موشک، نمیپرسید کدام صندلی. بنابراین یکی از عوامانه های مورد علاقه دره سیلیکون است، چیزی که می توانید (حداقل) به اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل و شریل سندبرگ، مدیر سابق ، ردیابی کنید.

ایده این است که اگر به شما فرصتی داده شود تا روی چیزی جدید و بزرگ کار کنید، فقط بله بگویید و بعداً در سازمان خود را مشخص کنید.

شاه بلوط می تواند در شرایط دیگر نیز اعمال شود. به عنوان مثال، اگر من در حال ساخت یک شرکت بسیار عالی بودم که احتمالاً قرار بود شروع به کار کند و تبدیل به چیز بزرگ بعدی شود، ممکن است بیشتر نگران جذب بخشی از سرمایه خود در تجارت (یک صندلی در کشتی موشکی تجاری من) باشید تا دقیقاً کسب و کار چگونه اداره می شود (پرسیدن اینکه کدام صندلی را می خرید).


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در + بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


طبق مثال سندبرگ، شرط بندی بزرگ برای آینده بدون دانستن همه جزئیات می تواند به خوبی کار کند. همچنین می تواند … نه. مانند بسیاری از کلیشه های تجاری، فلسفه صندلی موشک اغلب بیش از حد به کار می رود. به جای توصیه منطقی برای جسور بودن در مواجهه با عدم قطعیت، می توان از آن برای معقول جلوه دادن انتخاب های بیهوده نیز استفاده کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متداول ترین سوالات در مورد بازاریابی وابسته
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mqywiB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *