شبکه پروانه ای مجوز FDA را برای تشخیص عملکرد ریه دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Butterfly Network، یک شرکت سلامت دیجیتال متخصص سونوگرافی دستی و کل بدن، مجوز 510 (k) را برای شمارنده خودکار B-line با قابلیت دریافت کرده است که ممکن است نحوه ارزیابی متخصصان مراقبت های بهداشتی بزرگسالان مشکوک به کاهش عملکرد ریه را ساده کند و به طور بالقوه می تواند آنها را تسریع کند. توانایی تصمیم گیری آگاهانه برای درمان در مرحله مراقبت.

شمارنده خط B خودکار Butterfly از فناوری یادگیری عمیق برای تولید شمارش خط B از یک کلیپ اولتراسوند شش ثانیه ای استفاده می کند – یک تغییر شدید از فرآیندهای شمارش سنتی دستی و ذهنی به تفسیر منسجم تر از خطوط B. خطوط B در اسکن اولتراسوند به صورت خطوط روشن و عمودی ظاهر می‌شوند که نشان‌دهنده رطوبت در ریه‌ها هستند و با بیماری‌های فضای هوای ریوی مانند نارسایی احتقانی قلب، بیماری مزمن انسدادی ریه، ذات‌الریه و COVID-19 مرتبط هستند.

دکتر جاناتان روتبرگ، موسس و مدیر اجرایی موقت شبکه باترفلای، گفت: “هدف ما در باترفلای این است که به پزشکان مراقبت های بهداشتی و در نهایت به مصرف کنندگان، یک پنجره تمام رنگی، حاشیه نویسی شده در زمان واقعی به بدن انسان بدهیم. استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت سونوگرافی. استفاده آسان‌تر، هسته پروانه است و سونوگرافی قدرتمند را قادر می‌سازد تا در کف دستان بیشتر پزشکان، در سراسر تخصص‌ها، برای نظارت، ارزیابی و تجویز درمان‌ها به روشی آگاهانه‌تر باشد. برای ارزیابی سریع‌تر و با اطمینان بیشتر شرایط ریه – و به نوبه خود، به تشخیص، تشخیص و درمان زودهنگام بیماری‌های قلبی عروقی، که یکی از علل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است، کمک می‌کند که هر ساله نزدیک به 18 میلیون زندگی را می‌گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ProSomnus فرآیند خودکار را برای ساخت دستگاه های پزشکی ثبت می کند

الگوریتم Auto B-line Counter Butterfly از روش شمارش درصد فوری استفاده می کند که اعداد را به خطوط B متجانس با درصد فضای دنده اشغال شده به اضافه شمارش خطوط B گسسته تخصیص می دهد – تکنیکی که مشخص شده است نسبت به افراد فعلی قابل اعتمادتر است. روش های شمارش خط با آن، ارائه دهندگان آموزش دیده می توانند به سادگی کاوشگر را قرار دهند و تعداد قابل اعتمادی را درست روی صفحه نمایش خود دریافت کنند.

برای توسعه و آموزش الگوریتم‌های هوش مصنوعی، Butterfly به طور منحصربه‌فردی از پروانه ابر امن خود برای دسترسی به بیش از 3.5 میلیون سینمای اولتراسوند شناسایی نشده استفاده می‌کند. این داده‌های ورودی از صدها سایت در تمام 50 ایالت ایالات متحده می‌آیند و پتانسیل‌هایی را برای طیف وسیع و متنوعی از سن، جنسیت، شاخص توده بدنی، قومیت و نژاد ارائه می‌دهند. باترفلای با ادامه عقیده خود برای دموکراتیک کردن مراقبت های بهداشتی با در دسترس قرار دادن تصویربرداری پزشکی برای همه در سراسر جهان، از این داده های ابری استفاده می کند، تا حدی با هدف ایجاد فناوری نماینده بیشتر که این شرکت معتقد است به پر کردن شکاف در فناوری سلامت تجربه شده در بین جمعیت های مختلف کمک می کند. .

این شرکت پیش بینی می کند که Auto B-line Counter مجهز به هوش مصنوعی اوایل تابستان در ایالات متحده راه اندازی شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین بسته باتری MagSafe و پاور بانک برای آیفون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NNtRpG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *