شرکت تابعه کیستلر فضای تحقیق و توسعه را در میلتون پارک باز می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از شرکت های تابعه کیستلر – شرکت اندازه گیری سوئیسی که بیش از 2000 نفر را در 60 مکان جهانی استخدام می کند – 1379 فوت مربع از فضای تحقیق و توسعه را در پارک میلتون گرفته است.

سیستم‌های کیستلر فشار، نیرو، گشتاور و شتاب را اندازه‌گیری می‌کنند و طیف وسیعی از کاربردها را در بر می‌گیرند – با این شرکت در زمینه‌هایی از جمله فناوری درایو الکتریکی، رانندگی خودکار، کاهش آلاینده‌ها و Industry 4.0 کار می‌کند.

فضای جدید فناوری فیبر کیستلر در پارک به آن‌ها امکان می‌دهد تا فناوری سنجش فیبر نوری خود را بیشتر توسعه دهند و اندازه‌گیری‌هایی را در کاربردهایی مانند خودروی الکتریکی و نظارت بر سلامت ساختاری ارائه دهند.

کیستلر به دیگر نوآوران انرژی سبز و فناوری در Milton Park می‌پیوندد، از جمله Tokamak Energy – پیشگامان در توسعه فناوری انرژی فیوژن – و Nexeon که باتری‌های لیتیوم یون قابل شارژ را برای خودروهای الکتریکی بهینه می‌کند.

متصرفان میلتون پارک که دارای بیش از 270 شرکت هستند، سال گذشته مجموعاً گردش مالی 10.8 میلیارد پوندی داشتند که طی دهه گذشته بیش از 2 میلیارد پوند سرمایه گذاری سهام را افزایش داد. در مجموع، 136 میلیون پوند سرمایه گذاری سهام توسط شرکت های بخش انرژی سبز فعال در پارک (2013-2022) تضمین شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سمعک Evolv AI استارکی برنده جوایز نوآوری CES 2023 شد

کلر فلیت، نقشه بردار تجاری در MEPC Milton Park، گفت: “ما از استقبال از فناوری فیبر کیستلر در جامعه میلتون پارک بسیار هیجان زده هستیم. موقعیت آن به عنوان یک رهبر جهانی در فناوری اندازه گیری، منعکس کننده چشم انداز 2040 ما برای تبدیل شدن پارک به یک منطقه تحقیقاتی و نوآوری پیشگام است.

«مدل مالکیت تک میلتون پارک و فرآیند برنامه‌ریزی 10 روزه ساده‌شده، پارک را قادر می‌سازد تا یک انکوباتور غول‌پیکر باشد و به ساکنان این فرصت را می‌دهد که به سرعت در حمایت از سفرهای رشد بلندپروازانه خود افزایش یابند.

ما از اینکه کیستلر از آن محیط بهره می‌برد هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر دیدن شبکه و همکاری آنها با دیگر مبتکران هیجان‌انگیز در پارک هستیم.»

دکتر مایکل سامرز، رهبر تیم تحقیق و توسعه در فناوری فیبر کیستلر، افزود: فناوری فیبر کیستلر بخشی از گروه کیستلر است که اخیراً تأسیس شده است و در طیف وسیعی از کاربردها از جمله وسایل نقلیه الکتریکی و نظارت بر سلامت ساختاری به مشتریان خدمات ارائه می دهد. محصولات ما مبتنی بر فناوری جدید و هیجان انگیز حسگر فیبر نوری هستند که امکان اندازه گیری دما، کرنش و شکل سطوح و ساختارها را با سرعت و دقت استثنایی فراهم می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین نکته برای استفاده از چت بینگ مجهز به ChatGPT

«دسترسی عالی به A34 و خطوط راه آهن به لندن و نزدیکی به نیروی کار بسیار ماهر در آکسفورد و اطراف آن، عامل اصلی انتخاب مرکز تحقیق و توسعه ما در میلتون پارک بود. ما خوشحالیم که خانه خود را در اینجا ساخته ایم و مشتاقانه منتظر رشد همراه با همسایگان جدید خود هستیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OiUBgG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *