شرکت میشو در هند 251 شغل را اخراج کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شرکت میشو در هند 251 شغل را اخراج کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

میشو 15 درصد از نیروی کار خود یا 251 نقش را کاهش داده است، زیرا استارتاپ تجارت اجتماعی هند هزینه های خود را برای بهبود سلامت مالی خود کاهش می دهد.

این دومین دور کاهش شغل در میشو است که یک سال پیش حدود 150 نقش را حذف کرد. استارت آپ مستقر در بنگالورو، با حمایت Fidelity، Prosus، SoftBank، Sequoia India و Meta، در بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال کار با ساختار سازمانی ناب برای دستیابی به سودآوری پایدار است.

ما متعهدیم که اطمینان حاصل کنیم که همه افراد آسیب دیده از حمایت کامل ما برخوردار هستند و بسته جدایی شامل یکبار پرداخت 2.5 تا 9 ماه (بسته به دوره و تعیین)، مزایای بیمه ادامه دار، حمایت از کاریابی و تسریع در اختیار ما قرار خواهد گرفت. واگذاری ESOPs سخنگوی میشو در بیانیه ای گفت: ما از مشارکت آنها در ساخت میشو سپاسگزاریم.

این تعدیل شغل به دنبال آن است که میشو در سال گذشته به شدت پول نقد خود را کاهش داد. مدیریت به شرکت کارگزاری Jefferies گفت که این استارت آپ “نزدیک به صفر سوزی نقدینگی” است و هدفش دستیابی به نقطه سر به سر EBIDTA در سال 2023 است.

بیشتر برای دنبال کردن.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CeJtxW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *