شریک Beckman Coulter و MeMed در تست پاسخ ایمنی میزبان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Beckman Coulter Diagnostics و MeMed یک همکاری استراتژیک را برای توسعه و تجاری سازی آزمایش MeMed BV، یک تشخیص پاسخ ایمنی میزبان که قادر است بین ع‌های باکتریایی و ویروسی برای استفاده در آنالیزگرهای ایمونواسی خانواده Access تمایز قائل شود، اعلام کرده‌اند.

علائم عفونت های باکتریایی و ویروسی اغلب از نظر بالینی غیرقابل تشخیص هستند، که در هنگام تصمیم گیری برای شروع یا عدم درمان بیماران با آنتی بیوتیک، چالش هایی را برای پزشکان ایجاد می کند. متأسفانه، این ابهام می تواند منجر به استفاده کم و بیش از حد از آنتی بیوتیک ها شود. مطالعات نشان داده اند که استفاده کم از آنتی بیوتیک ها برای بیماران مبتلا به عفونت باکتریایی می تواند به 20٪ برسد. در حالی که استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها به مقاومت ضد میکروبی کمک می کند، که یکی از 10 تهدید جهانی بهداشت عمومی بر اساس سازمان بهداشت جهانی است. امروزه، عفونت‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک عامل بیش از 700000 مرگ و میر در سراسر جهان است که احتمال افزایش مرگ و میر به 10 میلیون تا سال 2050 وجود دارد.

MeMed BV یک تست تشخیصی است که برای رسیدگی به مدیریت بیماران مبتلا به عفونت حاد در محیط‌های بالینی مختلف، از جمله بخش‌های اورژانس توسعه یافته است. تست MeMed BV از یادگیری ماشینی برای ادغام اندازه‌گیری‌های سه پروتئین کلیدی ایمنی میزبان (TRAIL، IP-10 و CRP) در امتیازی استفاده می‌کند که احتمال عفونت‌های باکتریایی یا ویروسی را نشان می‌دهد. این عملکرد بر روی پلت فرم ایمونواسی فشرده MeMed (MeMed Key) توسط مؤسسات کلاس جهانی در مطالعات اعتبارسنجی کور چند ملیتی و همچنین در استفاده در دنیای واقعی، در مجموع در بیش از 20000 بیمار تأیید شده است. MeMed BV روی MeMed Key دارای تاییدیه FDA ایالات متحده، علامت CE و تایید شده توسط وزارت بهداشت اسرائیل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 روش برای رفع خطای Couln't Post Comment در اپلیکیشن اینستاگرام

بر اساس شرایط این قرارداد، بکمن کولتر حقوق توسعه و ترویج آزمایش اختصاصی MeMed BV را در خانواده آنالیزهای ایمونواسی دسترسی خود به دست آورده است.

جولی سایر مونتگومری، رئیس، بکمن کولتر، گفت: «ما از شراکت با MeMed برای در دسترس قرار دادن این آزمایش جدید برای میلیون‌ها بیمار از طریق آنالیزگرهای ایمونواسی خانواده Access ما بسیار هیجان‌زده هستیم. توانایی تشخیص عفونت‌های باکتریایی و ویروسی در مراحل اولیه تشخیص، پتانسیل قابل توجهی برای تأثیرگذاری بر مراقبت از بیمار و همچنین مبارزه با مقاومت ضد میکروبی دارد. سرمایه گذاری امروز نشان دهنده تعهد ما به گسترش مداوم منوی IA از طریق توسعه نشانگرهای زیستی جدید است. پیشرفته تشخیص پزشکی اورژانس در کنار نشانگر زیستی MDW ما برای اندازه گیری شدت عفونت. و تکمیل کننده نوآوری های میکروبیولوژیکی ما برای شناسایی عفونت باکتریایی خاص برای بهینه سازی درمان های آنتی بیوتیکی است.

دکتر Eran Eden، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران MeMed افزود: “چشم انداز ما برای MeMed BV این است که به استاندارد مراقبت تبدیل شود و پیشرفت های قابل توجهی در مدیریت بیمار برای مقابله با تهدید مقاومت ضد میکروبی جهانی فوری فراهم کند. ما معتقدیم که ایجاد یک اتحاد استراتژیک با یک رهبر صنعتی، مانند بکمن کولتر، تحقق این چشم انداز را تسریع می کند و از نتایج بالینی، عملیاتی و مالی بهتر برای سیستم های مراقبت های بهداشتی در سطح جهانی حمایت می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود نقشه ها برای استفاده آفلاین در Apple Maps در آیفون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YTuEVm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *