صدا و انیمیشن راه اندازی YouTube جدید گوگل را بررسی کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گوگل در حال پخش یک صدای راه‌اندازی جدید و باز کردن انیمیشن‌هایی است که هنگام باز کردن برنامه پخش می‌شوند، شبیه به صدای معروف «tudum» نتفلیکس.

https://www.youtube.com/watch?v=81cF0ZnDlQg

  • چه اتفاقی می افتد؟ گوگل در حال ارائه برندهای صوتی است که هنگام راه اندازی برنامه یوتیوب پخش می شود، شبیه به صدای معروف راه اندازی “tudum” در نتفلیکس.
  • چرا مراقبت؟ صدای شاد راه اندازی بهتر از عدم صدای راه اندازی است.
  • چه باید کرد؟ همین حالا به صدای جدید در برنامه یوتیوب PlayStation 5 گوش دهید.

گوگل از صدای جدید راه اندازی یوتیوب رونمایی کرد

صدای بوت جدید یوتیوب و انیمیشن افتتاحیه را در یک ویدیو در بالا بررسی کنید. صدای راه‌اندازی جدید اکنون در برنامه‌های یوتیوب در پخش می‌شود.

در حال حاضر، می‌توانید صدای راه‌اندازی را در برنامه یوتیوب برای پلی‌استیشن 5 بشنوید. در زمان نوشتن این مقاله در یوتیوب برای Apple TV و در برنامه‌های یوتیوب برای سایر کنسول‌ها و ست‌تاپ باکس‌ها در دسترس نبود.

انیمیشن افتتاحیه با یک روشن کردن سریع به سبک CRT شروع می شود، اشاره ای ظریف به روزهای اولیه یوتیوب. “تغییر رنگ آن به عنوان یک مقدمه جلب توجه خشخاش عمل می کند.”

این یک نسخه گیج‌کننده است، با نام تجاری صوتی که به صورت مرحله‌ای در همه مکان‌هایی که یوتیوب در دسترس است منتشر می‌شود. گوگل می گوید که صدا و انیمیشن استارت آپ جدید در چند هفته و ماه آینده در مکان های بیشتری ظاهر می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا اذعان می کند که کاربران اتحادیه اروپا را از پیوستن به Threads از طریق VPN مسدود می کند

مقدار زیادی فقط در سه ثانیه بسته بندی شده است

نشان‌واره یوتیوب در برابر پس‌زمینه سیاه و سفید تنظیم شده است

طبق وبلاگ گوگل، آنها این صدای استارتاپی پر جنب و جوش را با همکاری یک استودیوی برندسازی سونیک به نام Antfood ایجاد کردند. این تیم وظیفه ایجاد صدایی سه ثانیه ای را داشت که گویا، داستان محور و مرتبط باشد.

  • انسان. صدایی که احساسات، بافت و نقص ارگانیک انسانیت را منتقل می کند.
  • متصل. صدایی با حرکات موسیقایی مانند ملودی، هارمونی و مدولاسیون که ایده پیوند علایق، مردم و فرهنگ ها را منعکس می کند.
  • رسا. صدایی با بافت های پویا و ملودی های روشن، از کوچک تا بزرگ، نزدیک به دور و صمیمی تا پررنگ.
  • داستان محور. صدایی که با وجود کوتاه بودنش، با شروع و پایانی واضح، حس قوس روایی را القا می کند.

اینکه آیا صدای راه اندازی یوتیوب را دوست دارید یا نه یک موضوع ترجیحی شخصی است. شاید در ابتدا صدای معروف “tudum” را که هنگام راه اندازی برنامه پخش می شود، دوست نداشته باشید. اما اکنون، مردم هر زمان که صدای پخش می‌شود، فوراً «tudum» را با برند نتفلیکس مرتبط می‌کنند.

سایر سرویس های پخش از صداهای راه اندازی امضای خود استفاده می کنند. برای مثال، Apple TV+ صدای راه‌اندازی خاصی ندارد اما یک مقدمه کوتاه در ابتدای هر ویدیو پخش می‌کند. خواندن: چگونه از Apple TV برای پیدا کردن ، iPad یا Mac خود استفاده کنیم

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه حل برای سافاری دانلود نکردن فایل ها در مک
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RbmUpb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *