صفحه کلید SwiftKey آیفون مایکروسافت دوباره برای دانلود در دسترس است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مایکروسافت SwiftKey، صفحه‌کلید پیش‌بینی‌کننده خود را برای آیفون و آی‌پد با تایپ حرکتی، پیش‌بینی ایموجی، تم‌ها و موارد دیگر بازگردانده است.

تم های رابط کاربری SwiftKey در آیفون

  • چه اتفاقی می افتد؟ مایکروسافت SwiftKey را از اپ استور در سپتامبر 2022 بدون ارائه هیچ توضیحی برای این توقف خارج کرد. اما اکنون، سازنده ویندوز ظاهراً مسیر خود را معکوس کرده و SwiftKey را در فروشگاه بازگردانده است، اگرچه هنوز هیچ به‌روزرسانی دریافت نشده است.
  • چرا مراقبت؟ SwiftKey احتمالا بهترین صفحه کلید شخص ثالث برای و iPad بود، بنابراین این خبر خوبی برای افرادی است که SwiftKey را به صفحه کلید پیش بینی QuickType خود اپل ترجیح می دهند.
  • چه باید کرد؟ SwiftKey را برای چرخش بردارید [App Store link]، ببینید آیا آن را دوست دارید.

صفحه کلید SwiftKey آیفون مایکروسافت دوباره راه اندازی شد

ممکن است ندانیم چرا مایکروسافت SwiftKey را در اوایل سال 2022 از فروشگاه App خارج کرد و در 5 اکتبر 2022 آن را از فروشگاه حذف کرد. حتی اگر SwiftKEy بیش از یک سال بدون به‌روزرسانی‌های معنی‌دار از کار افتاده بود، متوقف کردن برنامه به وضوح یک اشتباه بود – به نظر می‌رسد مردم SwiftKey را بسیار دوست داشته باشید.

کیتلین رولستون از مایکروسافت در بیانیه ای به The Verge گفت: «بر اساس بازخورد مشتریان، SwiftKey iOS مجدداً در فروشگاه App فهرست شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ گیمینگ با پردازنده گرافیکی RTX 3060 زیر 1500 دلار

اگرچه نسخه ای که در حال حاضر در فروشگاه بازگردانده شده است هیچ ویژگی جدیدی ندارد، Vishnu Nath، معاون و مدیر ارشد مایکروسافت OneNote و گروه محصولات آفیس، مردم را در توییتر مورد کنایه قرار داده است که “با آنچه که تیم در اختیار دارد، همراه باشید.”

پدرام رضایی، یکی دیگر از مدیران مایکروسافت، گفت که این سازنده ویندوز “سرمایه گذاری هنگفتی روی صفحه کلید خواهد کرد.”

کسانی که برنامه را قبل از اجرای آن نصب کرده بودند، هیچ اختلالی نداشتند. حذف یک برنامه از فهرست اپ استور به طور خودکار آن را از دستگاه های همه افرادی که آن را نصب کرده اند محو نمی کند.

اما اگر پس از حذف برنامه، SwiftKey را به صورت دستی حذف نصب کنید یا آیفون را از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید، دیگر نمی‌توانید از برنامه استفاده کنید—تا امروز. خواندن: برای آیفون جدید هستید؟ نحوه تسلط بر صفحه کلید روی صفحه

برای اطلاعات بیشتر، به support.SwiftKey.com مراجعه کنید.

تاریخچه مختصری از SwiftKey

اسکرین شات های App Store برای برنامه صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت برای آیفون
ویژگی های جدید برای SwiftKey | تصویر: کریستین زیبرگ/iDB

SwiftKey در سال 2014 هنگامی که اپل iOS 8 را منتشر کرد، اولین نسخه iOS بود که قوانین sandboxing اپل را کاهش داد و به برنامه هایی مانند صفحه کلید شخص ثالث، برنامه های iMessage، برنامه های افزودنی Maps و غیره اجازه داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین طرفداران Xbox Series X Cooling

مایکروسافت SwiftKey را در سال 2016 به قیمت 250 میلیون دلار خریداری کرد.

این قرارداد در مورد تخصص هوش مصنوعی (AI) بود، زیرا SwiftKey یکی از اولین برنامه های تلفن همراه بود که از هوش مصنوعی به هر شکلی استفاده می کرد. این برنامه از هوش مصنوعی برای پیش بینی کلمه بعدی که کاربر ممکن است تایپ کند، بر اساس سبک نوشتن و سایر سیگنال ها استفاده می کند.

SwiftKey در سیستم عامل اندروید گوگل نیز موجود است. مایکروسافت حتی از فناوری SwiftKey برای قدرت بخشیدن به صفحه کلید لمسی سیستم در ویندوز استفاده می کند. دلیل اینکه کیبوردهای شخص ثالث نتوانسته اند تا حد زیادی بالا بیایند؟ محدودیت های.

برخی از صفحه‌کلیدهای شخص ثالث برای اجرای پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی در فضای ابری به اتصال شبکه نیاز دارند، که یک نگرانی بزرگ در مورد حفظ حریم خصوصی است. و هنگامی که داده های حساسی مانند رمز عبور را وارد می کنید، از صفحه کلید QuickType خود اپل به جای صفحه کلید شخص ثالث استفاده می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ItuRYG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *