صنایع انرژی پیشرفته برای برجسته کردن راه حل های برق در MD&M West

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در غرفه 3363 AE برای اولین بار، خانواده SL Power NGB AE با راه حل های AC-DC 800 وات و 1200 وات دارای گواهینامه کامل با چگالی برق پیشرو در صنعت، و همچنین راه حل ولتاژ بالا جدید به نمایش گذاشته می شود. AE آخرین منابع AC-DC با توان کم، متوسط ​​و قابل تنظیم، مبدل های DC-DC ولتاژ پایین و بالا، راه حل های قدرت RF، فناوری های میدان الکتریکی پالسی، و همچنین فناوری های فیبر نوری خود را به نمایش خواهد گذاشت.

راه‌حل‌های AE که برای پاسخگویی به الزامات ضروری تحویل نیرو و نظارت بر ماموریت حیاتی طراحی شده است، به تولیدکنندگان پزشکی امکان می‌دهد فناوری‌هایی را توسعه دهند که زندگی را در سراسر مراقبت‌ها نجات داده و حفظ کنند. مجموعه قدرت پزشکی، سنجش و کنترل این شرکت، که شامل خطوط تولید به خوبی تثبیت شده از جمله Artesyn، Excelsys، UltraVolt، SL Power و Luxtron است، در کاربردهای مختلف از جراحی الکتریکی و لیزر تا نظارت بر بیمار، تصویربرداری و علوم زیستی استفاده می شود.

هفتم-9هفتم فوریه 2023.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه افزودن و حذف شماره خطوط در Google Docs

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IEN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *