صنعت به مصوبات و تغییرات اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در بودجه واکنش نشان می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بودجه امسال پیامدهای گسترده ای را برای بخش تجهیزات پزشکی و علوم زیستی به طور کلی مشاهده کرد.

صدراعظم جرمی هانت اعلام کرد که داروها و فناوری‌هایی که در ایالات متحده، ژاپن و اروپا تأیید شده‌اند، مسیر سریع‌تری را برای تأیید در بریتانیا خواهند دید – اما این بدون نگرانی نبود.

دیوید استوکدیل، مدیر اجرایی انجمن صنفی مراقبت های بهداشتی بریتانیا، گفت: «در حالی که اطلاعیه هایی مبنی بر تسریع دسترسی به دستگاه های پزشکی که زندگی را تغییر می دهند، به ویژه توسط واردکنندگان استقبال می شود، بودجه امروز برای تولیدکنندگان دستگاه های پزشکی بریتانیا نگران کننده خواهد بود. ما نیاز به توضیح فوری داریم که تأییدیه‌های سریع MHRA برای شرکت‌های مستقر در بریتانیا و همچنین شرکت‌های مستقر در اروپا، ژاپن و ایالات متحده اعمال خواهد شد.

«شرکت‌های عضو ما با بدترین فشار عملیاتی و عدم اطمینان نظارتی که تا به حال دیده‌ایم مواجه هستند، و در حالی که این اطمینان‌بخش است که دولت به این موضوع گوش داده و شروع به عمل کرده است، کارهای بیشتری وجود دارد که می‌توانند و باید انجام دهند. حمایت از بخش

ما از طرح هایی برای افزایش واردات تجهیزات پزشکی استقبال می کنیم. تحقیق و توسعه، از تمام مشاغل بریتانیا و به ویژه SMEها پشتیبانی می کند. اما بدون حمایت خاص بیشتر، داروها و سازندگان تجهیزات پزشکی بریتانیا ممکن است ناپدید شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه برای ایجاد کسری در Google Docs

به نظر می رسد پیتر الینگورث از ABHI از تعهد به رسمیت شناختن بین المللی از سوی تنظیم کننده های مورد اعتماد در سایر نقاط جهان استقبال می کند.

“امروز، صدراعظم گام مهمی در جهت حفاظت از دسترسی بیماران به فناوری های سلامتی برای نجات جان و افزایش زندگی برداشت.

به رسمیت شناختن بین المللی به تضمین تداوم عرضه کمک خواهد کرد، در حالی که سرمایه گذاری مناسب در MHRA از جاه طلبی بریتانیا برای تبدیل شدن به یک ابرقدرت علمی جهانی حمایت می کند.

ما از اطلاعیه امروز استقبال می کنیم و مشتاقانه منتظر حمایت از اجرای سیستمی هستیم که از نوآوری پشتیبانی می کند و ایمنی بیمار را افزایش می دهد.

صدراعظم همچنین از جاه طلبی بریتانیا برای تبدیل شدن به یک “ابرقدرت علوم زیستی” خبر داد که شامل اعلام اعتبار افزایش یافته است که شرکت های کوچک و متوسط ​​که 40 درصد از هزینه های خود را صرف تحقیق و توسعه می کنند می توانند به ازای هر 100 پوند اعتباری به ارزش 27 پوند دریافت کنند. خرج کردن.

لوئیز وارد، شریک Charles Russell Speechlys، که با تعدادی از کسب و کارها در زمینه علوم زیستی کار می کند، گفت: «جرمی هانت به عنوان «بزرگترین بخش علوم زیستی در اروپا» و بخشی که بیش از هر بخش دیگری در سال گذشته سرمایه گذاری داخلی دریافت کرد، نامگذاری شد. آقای هانت تعدادی از اقدامات را معرفی کرد که می تواند به تحقق رویای دولت در مورد اینکه بریتانیا به عنوان یک ابرقدرت علمی تبدیل شود، کمک کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  امرسون شیرهای کنترل جریان ASCO سری 209 را معرفی می کند

«مناطق سرمایه‌گذاری جدید که در مجاورت دانشگاه‌ها قرار می‌گیرند، که در حال حاضر یک مدل مطلوب برای خوشه‌های علوم زیستی است، می‌تواند مناطق جدیدی از بریتانیا را به روی این بخش در حال رشد باز کند. طرح جدید اعتبارات مالیاتی تحقیق و توسعه مورد استقبال شرکت های کوچک و متوسط ​​قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، تعهد به اصلاح مقررات و تایید داروها، می‌تواند برای شرکت‌هایی که محصولاتشان قبلاً از سیستم ایالات متحده یا اروپا عبور کرده‌اند، تایید سریعی داشته باشد و به سرعت بریتانیا را به عنوان یک بازار جدید باز کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eJLYUG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *