ضرابخانه که توسط Better Tomorrow Ventures راه اندازی شده است، می خواهد شتاب دهنده مورد نیاز فین تک باشد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ضرابخانه که توسط Better Tomorrow Ventures راه اندازی شده است، می خواهد شتاب دهنده مورد نیاز فین تک باشد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Better Tomorrow Ventures Sheel Mohnot برخی از بزرگترین بردهای خود را قبل از راه اندازی یک شرکت سرمایه گذاری به دست آورد. این سرمایه‌گذار قبلاً به‌عنوان شریک در 500 کار می‌کرد که قبلاً با نام 500 استارت‌آپ شناخته می‌شد، جایی که یک صندوق اختصاصی فین‌تک را جمع‌آوری و اداره کرد و همچنین به ساخت یک شتاب‌دهنده کمک کرد.

در آنجا او با شریک بنیانگذار نهایی خود در BTV – جیک گیبسون – ملاقات کرد و از کادری از استارت آپ های فین تک، از جمله چیپر و آلبرت، هر کدام با ارزش 2.5 میلیون دلار حمایت کرد. امروزه ارزش چیپر بیش از 1 میلیارد دلار است و آلبرت بیش از 175 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

و در حالی که این شرکت مطمئناً از آن سابقه اولیه سود برده است – با جمع آوری 225 میلیون دلار سرمایه دوم در سال گذشته – دو طرف پشت آن فکر می کنند زمان آن رسیده است که به سمت ریشه های خود حرکت کنند. Better Tomorrow Ventures به TechCrunch می‌گوید که در حال راه‌اندازی یک شتاب‌دهنده فین‌تک است، این بار زیر سقف خودش، به نام The Mint.

ضرابخانه یک شتاب دهنده سه ماهه در سانفرانسیسکو خواهد بود که چک های 500000 دلاری را در ازای 10 درصد سهام بین 6 تا 10 استارت آپ قطع می کند. گروه اولیه، که در اوت آینده آغاز می شود، قبلاً یک شرکت را پذیرفته بود و امروز نامه پذیرش دوم را ارسال کرد.

این کاری است که ما قبلاً با موفقیت انجام داده ایم. بازگشت ما دیوانه کننده بود، از آن گروه اولیه فین تک بسیار خوب بود، بنابراین فکر می کنم اگر بتوانیم دوباره به آن نزدیک شویم، LP های ما خوشحال خواهند شد.”

شتاب دهنده برخی از پشتیبانی استاندارد را ارائه می دهد: یک سری بلندگو که شامل بنیانگذاران Mercury، Flexport و NerdWallet، ساعات اداری با کارشناسان، منابع سلامت، پشتیبانی استخدام و فضای میز است. برخلاف برخی برنامه‌های شتاب‌دهنده زوم، ضرابخانه طولانی سانفرانسیسکو است: دو عضو تیم برای کمک به تدارکات به شهر می‌روند، و Better Tomorrow در حال اجاره یک فضای اداری جدید، خارج از Mission HQ است که به شتاب‌دهنده اختصاص دارد.

به نظر می رسد Better Tomorrow در جایی قدم می گذارد که معتقد است Y Combinator کمبود دارد. «YC برای مقیاس ساخته شده است. این توصیه بسیار شبیه به یک اندازه برای همه است،” Mohnot گفت. ما احساس می‌کنیم که با فین‌تک، چیزهای زیادی در مورد ساخت‌وساز منحصربه‌فرد هستند که داشتن چیزی متمایز منطقی است.

در میان برخی از سرمایه گذاران مرحله اولیه، قرارداد استاندارد جدید YC با درجات مختلفی از خستگی مواجه شده است. سال گذشته، YC اعلام کرد که همچنان قرارداد اصلی خود – چک 125,000 دلاری در ازای 7/٪ سهام – و همچنین یک چک 375,000 دلاری را با یک اسکناس SAFE بدون پوشش با بند محبوب ترین کشور (MFN) ارائه خواهد کرد. مورد دوم بحث‌هایی را برانگیخته است: یک MFN به این معنی است که YC می‌تواند 375000 دلار با همان شرایط سرمایه‌گذاری که بهترین شرایط را در دور بعدی دارد، سرمایه‌گذاری کند. اکنون، شرکت‌های YC انگیزه کمتری برای جمع‌آوری مقدار کمی پول از فرشتگان دارند، و انگیزه بیشتری برای بهینه‌سازی برای ارزش‌گذاری‌های بالاتر پس از روز نمایشی دارند، بنابراین با پذیرش آن چک 375000 دلاری، رقیق‌سازی محدود است.

ما فکر می کنیم بند MFN [that YC currently offers] می تواند به شرکت ها ضرر برساند. از آنجا که آنها تقریبا مجبور به افزایش در یک ارزش بسیار بالا هستند … شما می بینید که آنها را کمی در الاغ گاز می گیرد. چون اگر آنها به معیارها نرسند، دور بعدی چالش برانگیزتر است.» در حالی که مالکیت 10 درصدی BTV بیشتر از سایر برنامه های VC است – برای مثال 200000 دلار NextView در ازای 8٪ سهام را در نظر بگیرید – این کمتر از چیزی است که BTV معمولاً برای اولین چک ها هدف قرار می دهد که بین 15٪ تا 20٪ مالکیت است.

Mohnot می‌گوید که BTV به سرمایه‌گذاری خارج از شتاب‌دهنده ادامه خواهد داد، اما تمرکز بزرگ برای بقیه سال از نظر خالص سرمایه‌گذاری‌های جدید در برنامه خواهد بود.

مونوت گفت: «فکر می‌کنم در حال حاضر یک مقاله TechCrunch درباره بدبینی فین‌تک وجود دارد». ما هنوز واقعاً در مورد آینده فین‌تک هیجان‌زده هستیم و فین‌تک را قبل از اینکه جالب باشد دوست داشتیم. در سطحی اساسی، خدمات مالی 20 درصد تولید ناخالص داخلی است و ذاتاً دیجیتال هستند، بنابراین اعداد منطقی هستند.»



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CvQcWb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *