عرشه زمین نمونه سری A: عرشه 30 میلیون دلاری Diamond Standard

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم عرشه زمین نمونه سری A: عرشه 30 میلیون دلاری Diamond Standard
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

زمانی که مالی بازارها کاملاً متزلزل می شوند، سرمایه گذاران محافظه کار به منابع کمیاب روی می آورند که بعید به نظر می رسد ارزش آنها کاهش یابد، از جمله مواردی مانند نقره، طلا، پالادیوم و پلاتین.

Diamond Standard می‌خواهد الماس‌ها را به این فهرست اضافه کند و یک سیستم مبتنی بر بلاک چین برای ایجاد توکن‌هایی ایجاد کرده است که به سرمایه‌گذاران امکان دسترسی به الماس‌ها را می‌دهد، دقیقاً مانند نحوه معامله آنها با سایر کالاهای گرانبها، از جمله از طریق ساختارهای ETF مانند در بازار سهام مانند IAU. SLV و PLTM.

این شرکت نسبت به الماس به عنوان یک طبقه دارایی صعودی است:

کورمک کینی، موسس و مدیر عامل شرکت، در یک بیانیه مطبوعاتی دور بودجه خود را در سال گذشته اعلام کرد. وال استریت ژورنال، Coindesk و Alley Watch نیز جمع آوری کمک مالی را پوشش دادند.

با این حال، الماس با طلا یا نقره متفاوت است. در حالی که طلا طلاست، مهم نیست که چه شکلی باشد. تا زمانی که خالص باشد و بتوان آن را ذوب کرد، از نظر تئوری، ارزش هر اونس طلا به اندازه هر اونس طلای دیگر است.

این در مورد الماس صدق نمی کند. ارزش یک الماس به چهار کیفیت کاهش می یابد (که به عنوان چهار C شناخته می شود). من به Tiffany's nerd اجازه می دهم اینجا بیرون بیاید، اما به طور خلاصه، رنگ، شفافیت، برش و قیراط (یعنی اندازه). این بدان معناست که ساختن یک صندوق شاخص از الماس ها دشوار است، زیرا آنها در چهار بعد مختلف متفاوت هستند و به ندرت می توان یک الماس را مانند الماس با الماس دیگر عوض کرد.

به همه این دلایل، زمانی که Diamond Standard عرشه خود را چندی پیش برای بررسی ارسال کرد، بسیار کنجکاو شدم. امروز وقت آن است که نگاه دقیق تری داشته باشیم!


ما به دنبال زمین‌های منحصر به فرد بیشتری برای تخریب هستیم، بنابراین اگر می‌خواهید طرح خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.


در این عرشه اسلاید می شود

Diamond Standard دارای یک عرشه 11 لغزنده است و می گوید که عرشه را دقیقاً همانطور که برای دور 30 ​​میلیون دلاری خود آماده کرده بود ارائه کرده است. وقتی به عرشه کامل زمین نگاه می کنید، توجه داشته باشید که شماره گذاری روی اسلایدها یکسان نیست (دو اسلاید با شماره “4” در گوشه پایین سمت راست وجود دارد و هیچ اسلاید 6 وجود ندارد). بنابراین در لیست زیر از شماره صفحه PDF استفاده می کنم.

  1. پوشش و اسلاید ماموریت
  2. اسلاید خلاصه
  3. اسلاید راه حل («معرفی کالای »)
  4. اسلاید مشکل (“الماس ها به شدت کم تخصیص داده شده اند”)
  5. فرصت بازار (به عنوان اسلاید 4 روی عرشه مشخص شده است)
  6. اسلاید نقشه راه (“چگونه یک کالای الماس بسازیم” که به عنوان اسلاید 5 روی عرشه مشخص شده است)
  7. اسلاید محصول 1 (“مبادله استاندارد الماس”)
  8. اسلاید محصول 2 («افت استاندارد الماس»)
  9. اسلاید ESG (“الماس یک سرمایه گذاری قدرتمند ESG است”)
  10. اسلاید موسس
  11. اسلاید سازمانی
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پیترا به سازندگان کمک کرد تا مشاغل DTC را راه اندازی کنند. اکنون یک نقشه راه برای همه دارد

سه چیز برای دوست داشتن

برای آن دسته از شما که مجموعه کامل بازی‌های جدا کردن عرشه زمین را دنبال کرده‌اید، ممکن است متوجه شده باشید که اطلاعات بسیار زیادی از این دک وجود ندارد، حتی فقط بر اساس فهرست اسلایدها. من در یک لحظه به آن خواهم رسید زیرا ما در ابتدا چند نکته مهم برای جشن گرفتن داریم.

افتتاحیه با ماموریت

من اغلب از یک ترکیب اسلاید قوی 1 + 2 برای تنظیم لحن برای یک زمین دفاع می کنم. Diamond Standard با قرار دادن ماموریت خود در اولین اسلاید آن را به سطح بعدی می برد. این یک راه تازه و مستقیم برای شروع است:

[Slide 1] درب بازکن جامد! اعتبار تصویر: استاندارد الماس

انتخاب Diamond Standard برای قرار دادن ماموریت خود در جلو و مرکز انتخابی محکم است. مأموریت اصلی خود را فهرست می‌کند (“به نفع سرمایه‌گذاران از طریق ایجاد الماس به عنوان یک دارایی سخت مایع مانند طلا.”) و سپس به برخی از جنبه‌های تاکتیکی‌تر کاری که انجام می‌دهد می‌پردازد: ایجاد دارایی‌های دیجیتالی که می‌توان از آنها برای ایجاد کالاهای قابل تعویض الماس استفاده کرد. امکان نقدینگی و ایجاد معاملات آتی با پشتوانه الماس، اختیار معامله، صندوق و اوراق بهادار قابل معامله در بورس.

وجود دارد زیاد در این اسلاید ادامه دارد و من مطمئن هستم که طراحان در مورد نحوه چیدمان آن یک یا دو چیز برای گفتن دارند. اما چیز بسیار مهمی را انجام می دهد: با وضوح بسیار خوبی درباره چیستی و چگونگی عملیات برنامه ریزی شده شرکت توضیح می دهد. این یک موفقیت جهنمی برای یک تجارت پیچیده مانند این است، و قرار دادن این اطلاعات در جلو و مرکز کاملاً الهام گرفته شده است.

شکستن معمای الماس

آنچه را که در مورد متفاوت بودن الماس و بنابراین کالایی کردن آن سخت است، به خاطر دارید؟ Diamond Standard راه حلی دارد: دسته‌ای از الماس‌ها را در یک سکه یا میله قرار می‌دهد و ادعا می‌کند که میانگین ارزش الماس‌ها را می‌گیرد و هر واحد را قابل تعویض می‌کند. به عبارت دیگر: هر واحد باید به اندازه هر واحد دیگر ارزش داشته باشد.

ساخت الماس قابل تعویض

[Slide 3] ساخت الماس قابل تعویض اعتبار تصویر: استاندارد الماس

روش Diamond Standard پیرامون فردیت الماس بسیار هوشمندانه است. به جای بحث بر سر ارزش فردی یک الماس، به سادگی یک دسته از الماس ها را روی هم انباشته می کند، آنها را در یک واحد (که سکه یا میله نامیده می شود) قرار می دهد و یک توکن بلاک چین را روی واحد می زند. میله‌های الماس در یک مرکز ذخیره‌سازی مورد تایید CME نگهداری می‌شوند و میله‌ها و سکه‌ها را می‌توان بر اساس افرادی که توکن‌های دیجیتالی دارند به فروش رساند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فناوری صفحه نمایش OLED بهتر ال جی در هر تلویزیون جدید وجود خواهد داشت

اگر میل یا سکه واقعی خود را می‌خواهید، می‌توانید درخواست کنید که برای شما ارسال شود تا بتوانید آن را در سوراخی در زمین پشت خانه خود دفن کنید، آن را در گاوصندوق نگه دارید یا در حالی که دیوانه‌وار قهقهه می‌زنید، آنها را فریب دهید.

باز هم، این اسلاید هیچ جایزه ای برای طراحی نخواهد برد (What هستند همه آن فلش ها برای؟ چرا اینقدر متن؟)، اما یک مزیت عمده دارد: توضیح می دهد که چگونه شرکت یکی از مشکلات اصلی تبدیل الماس را به یک استاندارد قابل مبادله بدون نیاز به بازرسی توسط یک متخصص الماس کچل و کچل به نام «The سر.” من همچنین به این وسیله اعتراف می کنم که تمام دانش من در مورد تجارت الماس از چند صد بار تماشای «قاپن» است، بنابراین شاید آن قسمت از تفسیر من را با چند ذره غبار الماس در نظر بگیرید.

در حال نوشتن این مطلب، ارزش سنگ های الماس کاری شده 5280 دلار است. میله ها ارزش یک مرتبه بیشتر دارند. اعتبار تصویر: Diamond Standard، از طریق اسکرین شات

یک فرصت جهنمی

برای اینکه Diamond Standard منطقی باشد، باید سه چیز را باور کنید:

  1. سرمایه گذاران می خواهند به سرمایه گذاری در کالاهای گرانبها ادامه دهند.
  2. الماس می تواند یکی از این کالاها باشد.
  3. رویکرد Diamond Standard برای تبدیل الماس به چنین کالایی منطقی است.
سرمایه گذاران حداقل 15 درصد از عرضه بالای زمین فلزات گرانبها را در اختیار دارند، اما تنها حدود 1 درصد از الماس تخمین زده می شود.  مدیران دارایی های بزرگ، مانند Blackrock، Vanguard، Fidelity و PIMCO، گزارشی از نگهداری الماس نمی دهند، حداقل هنوز.

[Slide 4] فرصت های فراوان اعتبار تصویر: استاندارد الماس

اگر بخواهم این اسلاید را خلاصه کنم، می‌توانم بگویم: «یک جزر و مد بالا همه قایق‌ها را بالا می‌برد، و جزر و مد در حال آمدن است».

اگر (و این «اگر» بزرگ در اینجا است) Diamond Standard بتواند سرمایه‌گذاران را متقاعد کند که این کالای جدیدی است که ارزش معامله را دارد، به راحتی می‌توان دید که بازار بزرگی برای انتخاب در اینجا وجود دارد. برای شروع، با رشد بازار، یک فرصت سفته‌بازی وجود خواهد داشت، و زمانی که بازار اشباع شد، فرصتی مداوم برای سرمایه‌گذاران خرید و نگهداری – همان دسته از سرمایه‌گذارانی که فلزات گرانبها را خریداری می‌کنند، وجود خواهد داشت.

چیزی که می توانید از این اسلاید بیاموزید این است که اگر بتوانید از نظر بصری خود را با یک جایگزین رقابتی برای چند بازار بزرگ و تثبیت شده هماهنگ کنید، به عنوان یک سرمایه گذاری بالقوه در موقعیتی واقعا جالب و قانع کننده قرار دارید.

سه چیز قابل بهبود است

برای من گیج کننده است که تجربه پنج ساله کینی در صنعت جواهرسازی، ذکر نام در صفحه تیم شرکتی را که در حال انجام کاری مرتبط با … الماس است، تضمین نمی کند.

من دروغ نمی گویم، وجود دارد زیاد که من کاملاً از این عرشه متنفرم. طراحیش افتضاحه داده‌های زیادی از دست رفته است، و بر اساس این دسته به تنهایی، من گمان می‌کنم که شرکت باید از یک فرآیند طولانی و دردناک بررسی دقیق برای افزایش بودجه خود رنج می‌برد.

با این اوصاف، این شرکت 30 میلیون دلار از یک گروه سرمایه‌گذار برجسته (به رهبری Left Lane Capital و Horizon Kinetics) جمع‌آوری کرد و من گمان می‌کنم که این فرصت بسیار بزرگ بود که اجازه دهیم یک طبقه زیربنای سرمایه‌گذاری را سد کند. گرد

در ادامه این شکست، ما به سه چیز که Diamond Standard می‌توانست بهبود ببخشد یا به‌طور متفاوتی انجام دهد، همراه با عرشه کامل آن می‌پردازیم!

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VijcDu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *