عرشه زمین نمونه سری B: عرشه 19 میلیون دلاری اسمالز

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم عرشه زمین نمونه سری B: عرشه 19 میلیون دلاری اسمالز
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

کوچک مطرح شده است مجموعاً 34 میلیون دلار برای کسب و کار اشتراک غذای گربه. اما در بازار رقابتی غذای حیوانات خانگی، این شرکت چگونه خود را از رقابت خود متمایز می کند؟

صنعت غذای گربه یک بازار بسیار رقابتی است، با برندها و محصولات متعددی که برای جلب توجه صاحبان گربه رقابت می کنند. این صنعت با نوآوری مداوم مشخص می شود، اما بیشتر در جنبه بازاریابی، نه در مورد محصول. بنابراین، شرکتی مانند Smalls در کجا قرار می گیرد؟ چگونه می داند که می تواند به رشد خود ادامه دهد؟ بیایید دریابیم!


ما به دنبال زمین‌های منحصر به فرد بیشتری برای تخریب هستیم، بنابراین اگر می‌خواهید طرح خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.


در این عرشه اسلاید می شود

Smals با یک عرشه 24 اسلاید، که آن را به طور کامل با ما به اشتراک گذاشت با برخی از ویرایش های جزئی: “اطلاعات ویرایش شده شامل جزئیات خاصی از ارزش گذاری شرکت و درآمد فعلی است”، یک نماینده از شرکت به من گفت، اما گفت که هیچ اسلاید به طور کامل وجود ندارد. حذف شده است.

  1. کاور اسلاید
  2. اسلاید بازار
  3. اسلاید مشکل
  4. اسلاید ماموریت (“ما اینجا هستیم تا 9 زندگی را 10 کنیم”)
  5. اسلاید مسابقه
  6. اسلاید محصول
  7. نحوه کار اسلاید
  8. چرا اکنون اسلاید بینابینی
  9. اسلاید معیارهای کسب و کار
  10. نقاط عطف اسلاید می شوند
  11. اسلاید تیم
  12. استفاده از اسلاید فاند
  13. اسلاید بینابینی عملکردی
  14. اسلاید CAC
  15. به اسلاید کانال های بازار/رشد بروید
  16. اسلاید Value Prop
  17. اسلاید تجزیه و تحلیل Churn
  18. اسلاید LTV
  19. اسلاید بین‌المللی طرح‌های آینده
  20. “از برند غذای گربه تا برند گربه” – اسلاید توسعه بازار قسمت 1
  21. اسلاید پسوند بازار قسمت 2
  22. اسلاید پسوند LTV
  23. نقاط عطف Ask و target اسلاید می شوند
  24. با تشکر از شما اسلاید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه افزودن یا حذف نمایه نتفلیکس در موبایل و دسکتاپ

سه چیز برای دوست داشتن

مجموعه ای از چیزهای واقعاً عالی در این زمین زمین برای من برجسته بود، و من فقط این را نمی گویم زیرا شامل عکس های شایان ستایش گربه است.

متوجه شدیم، گربه‌ها خورنده‌ای هستند

[Slide 6] خوب کرد اعتبار تصویر: کوچک

یافتن فرصت‌هایی برای رشد تهاجمی‌تر برای شرکت‌ها غیرمعمول نیست، و ممکن است به همین دلیل تصمیم به گرفتن سرمایه بیشتری گرفته است.

اسمالز توضیح می دهد که چرا دارای یک پایه فن خالص است. گسترش قابل توجه فرمولاسیون آن (با نام های خنده دار مانند ماهی، پرنده و دیگر پرنده) و بافت (صاف، زمین) به این معنی است که چیزی برای همه وجود دارد. از نظر لجستیکی نمی‌توانست به راحتی به 14 SKU مختلف برسد که باید ساخته و در انبار نگهداری شوند، اما اینجا شرکتی است که می‌داند حیوانات همیشه چیزی را که دوست ندارند نمی‌خورند، به‌ویژه گربه‌های شیک. وجود همه این فرمول‌ها از قبل در بازار نشان‌دهنده یک خندق است. آسان نیست، که ممکن است فقط برای دور نگه داشتن رقبا مفید باشد.

روشی که Smalls صاحبان حیوانات خانگی را به دام می‌اندازد، از طریق جریان سفارش یکپارچه آن است:

[Slide 7] یک بسته چشایی گربه را دریافت می‌کند. از آنجا، می‌توانید مشترک شوید. اعتبار تصویر: کوچک

معیارهای جامد

[Slide 9] بسیاری از اعداد ویرایش شده اند، اما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در اینجا وجود دارد. اعتبار تصویر: کوچک

من عاشق یک اسلاید معیارهای خوب هستم، و در حالی که شرکت تعداد زیادی از اعداد واقعی خود را مسدود کرده است، آنچه در اینجا جالب است نمودار رشد سمت راست و معیارهایی است که شرکت به آن اهمیت می دهد. حتی بدون دانستن اعداد دقیق، می‌توانید از روی شاخص‌های کلیدی عملکرد یک شرکت، چیزهای زیادی درباره آن بگویید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برای رفع خطاهای Windows Stuck on Repairing Disk

خیلی خوب است که 86 درصد درآمدها درآمدهای تکراری است و دوبرابر شدن درآمد در شش ماه گذشته فوق العاده دلگرم کننده است. واضح است که تیم اسمالز یک فرمول (ببینید من آنجا چه کار کردم؟) برای موفقیت پیدا کرده است. ردیابی CAC، سود در هر جعبه، LTV، AOV و ARR معیارهای کلیدی هستند که از هر کسب و کار اشتراکی انتظار دارید، و در این مورد، کسب و کار در حال تجربه رشد شدید است.

این یک مقدار کمی کنجکاو است که به طور خاص 12.5 میلیون دلار جمع آوری می کند (چرا نه 12 میلیون دلار یا 13 میلیون دلار یا 15 میلیون دلار؟)، و با بهره مندی از آینده نگری، به هر حال در این دور 19 میلیون دلار جمع آوری کرد. این غیرمعمول نیست که شرکت‌ها فرصت‌هایی را برای رشد تهاجمی‌تر یا گسترش بازار بزرگ‌تر در فرآیند سرمایه‌گذاری کشف کنند، و این امکان وجود دارد که به همین دلیل است که سرمایه‌های بیشتری را مصرف کرده‌اند.

بالای قیف چشمگیر

این شرکت کانال های خرید خود را متنوع کرده است که راهی عالی برای کاهش ریسک است:

[Slide 15] ترکیب کانال در حال تکامل اعتبار تصویر: کوچک

اینکه کمتر از 33 درصد از خریدهای آن از یک کانال انجام می شود، نشان دهنده کسب و کاری است که همه بچه گربه های خود را در یک سبد قرار نداده است. چیزی که این اسلاید به من می‌گوید این است که اسمالز برداشت قوی و نسبتاً پیچیده‌ای از رشد دارد – دقیقاً همان چیزی که یک سرمایه‌گذار می‌خواهد قبل از ریختن یک کیسه بزرگ اسکناس‌های دلاری پوشیده از سس در کاسه اسمالز ببیند.

در ادامه این پارگی، به سه چیز که اسمالز می‌توانست بهبود ببخشد یا متفاوت انجام دهد، همراه با سکوی کامل آن می‌پردازیم!

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Ryjbgn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *