عرشه سری A 11.4 میلیون دلاری Sateliot •

زمان مطالعه: 5 دقیقه

میدونی چیه واقعا بد است؟ دستگاه های اینترنت اشیا شما نمی توانند به خانه تلفن بزنند. زمانی که در مرکز یک مرکز شهری پرجمعیت با تعداد زیادی برج سلولی هستید، به ندرت مشکلی پیش می آید، اما به آن شناور دمای آب که در اقیانوس اطلس شناور است، یک هواپیمای بدون سرنشین خودگردان که بر فراز جنگل بارانی پرواز می کند یا یک اندازه گیری خزش یخچال های طبیعی فکر کنید. sonde بالا در کوه. واقعیت این است که حدود 90 درصد از سیاره به هیچ وجه پوشش سلولی ندارد، و Sateliot یک دور 10 میلیون یورویی (11.4 میلیون دلار) بودجه برای تغییر آن جمع آوری کرد.

این شرکت عرشه زمین خود را با ما به اشتراک گذاشت تا نگاهی عمیق‌تر بیندازیم، و ما نیز خواهیم کرد! در اینجا خوبی ها و بدی های این عرشه فضایی بلند پرواز است.


ما به دنبال زمین‌های منحصر به فرد بیشتری برای تخریب هستیم، بنابراین اگر می‌خواهید طرح خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.


در این عرشه اسلاید می شود

عرشه Sateliot از 18 سرسره تشکیل شده است تقریبا به عنوان تن به تن؛ این شرکت برخی از اطلاعاتی را که در مورد نحوه عملکرد فناوری آن به عمق می‌رود، ویرایش کرد.

  1. کاور اسلاید
  2. “90٪ از جهان هیچ پوشش سلولی ندارد” – اسلاید مشکل
  3. اسلاید تیم
  4. “برای اتصال همه دستگاه های NB-IOT از فضا تحت استاندارد 5G” – اسلاید راه حل
  5. «اتصال تقریباً بی‌درنگ» – اسلاید پیشنهاد ارزش
  6. “پروتکل استاندارد” – اسلاید محصول
  7. “Sateliot اپراتور شماره 1 ماهواره ای است” – “چرا ما؟” اسلاید
  8. اسلاید اندازه بازار
  9. اسلاید مسابقه
  10. اسلاید مدل کسب و کار
  11. “MNOs درگیر و ادغام فنی در حال انجام است” – اسلاید کششی
  12. “برنامه پذیرندگان اولیه” – اسلاید ورود به بازار
  13. اسلاید بینابینی
  14. اسلاید سود
  15. اسلاید پیشرفت
  16. اسلاید برنامه NGO
  17. اسلاید شعار
  18. بسته شدن اسلاید

سه چیز برای دوست داشتن

دیدن شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند تأثیر زیادی بر فضایی که در آن فعالیت می‌کنند داشته باشند، همیشه جالب است. Sateliot در حال ایجاد فضایی برای یک فرصت باورنکردنی است، که اساساً نیاز به زیرساخت‌ها را از بین می‌برد تا راه‌حل‌های IoT را تقریباً در هر نقطه‌ای از جهان با یک نمای واضح آسمان این داستانی است که می‌توان آن را به طرق مختلف بیان کرد، و من از اینکه ببینم این شرکت چگونه کارها را آغاز کرد هیجان‌زده بودم.

چشم انداز روشن از فرصت

[Slide 2] ترد و آسان. اعتبار تصویر: ماهواره

من عرشه ای را دوست دارم که به وضوح مشکلی را که حل می کند بیان می کند، به خصوص اگر بتواند مزیت حل آن مشکل را نیز برجسته کند. Sateliot این کار را در اسلاید دوم خود به طرز خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد – 90 درصد از جهان هیچ پوشش سلولی ندارند، و این شرکت قول داده است که آن را تغییر دهد. هیچ سرمایه‌گذاری در دنیا وجود ندارد که نتواند منافع و پتانسیل مالی آن را ببیند.

به‌عنوان یک استارت‌آپ، اگر بتوانید مشکل، راه‌حل و فرصت‌های خود را به زیبایی تقطیر کنید، یک سکوی پرتاب عالی برای شروع به بافتن روایت خود برای پیشرفت خود دارید.

“چرا ما؟” به این دلیل…

[Slide 7] تیم مناسب برای این کار یک جنبه حیاتی از پیتینگ است. این جهنم قانع کننده است. اعتبار تصویر: ماهواره

اگر دلیلی دارید که چرا هیچ کس دیگری نمی تواند به خوبی شما مشکل را حل کند، در مورد آن فریاد بزنید. این شما را به یک هدف سرمایه گذاری بسیار وسوسه انگیز تبدیل می کند.

یکی از سوالات بزرگی که سرمایه گذار از خود می پرسد این است که آیا یک شرکت خاص در موقعیت مناسبی برای به دست گرفتن مدیریت بازار است یا خیر. به عبارت دیگر: آیا چیزی در مورد این تیم یا شرکت وجود دارد که به آنها برتری ناعادلانه نسبت به رقبا بدهد؟ این اسلاید با عنوان “ارزش پیشنهادی” نامگذاری شده است که کمی گیج کننده است. این اسلاید یک ارزش را توصیف نمی کند، بلکه یک مزیت رقابتی است. این “تعداد مشارکت در استاندارد 3GPP” را توصیف می کند، اما نمی گوید چه چیزی به معنای. ویکی‌پدیا پاسخی دارد که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد که این موضوع بسیار مرتبط است، اما من دوست دارم که شرکت آن را در این اسلاید توضیح دهد.

این اخطارها را کنار بگذاریم: اگر مشخص شود که مشارکت در استاندارد مستقیماً با موفقیت شرکت مرتبط است و نشان می‌دهد که موقعیت خوبی برای گوشه‌کردن این بازار دارد، این فاجعه طراحی مطلق و سوپ کلام یک اسلاید ممکن است در واقع یک ابزار داستان‌گویی قدرتمند باشد.

با اسکن لیست شرکت هایی که مشارکت های بیشتر و کمتری داشته اند، فروشندگان بزرگ زیادی وجود دارند. دیدن Sateliot در بین 25 یا بیشتر – جلوتر از بسیاری از شرکت های مشهور دیگر – می تواند نشان دهد که یک خندق قابل توجه در محل وجود دارد.

ای کاش شرکت نقاط را برای من وصل می کرد، اما اگر این اسلاید به معنای آن چیزی باشد که من گمان می کنم معنی آن باشد، اسلاید “تیم” کاملاً جزئی را جبران می کند (که کمی در مورد آن بحث خواهیم کرد).

به عنوان یک استارت‌آپ، چیزی که می‌توانید در اینجا بیاموزید این است که اگر شما یک خندق دارید، یا دلیلی وجود دارد که چرا هیچ‌کس نمی‌تواند واقعاً مشکل موجود را به خوبی شما حل کند، در مورد آن با صدای بلند فریاد بزنید – این شما را به یک هدف سرمایه‌گذاری بسیار وسوسه‌انگیز تبدیل می‌کند. .

رسالت اجتماعی قوی

[Slide 14] داشتن یک مؤلفه مأموریت اجتماعی می تواند به سرمایه گذاران کمک کند که گرم و مبهم باشند. اعتبار تصویر: ماهواره

برخی از سرمایه گذاران به عنوان بخشی از پایان نامه های سرمایه گذاری خود دارای مسئولیت اجتماعی هستند. این می تواند به نفع شما باشد اگر شرکت شما علاوه بر انجام خوب، با انجام کارهای خوب همسو باشد. اما آنچه که همچنین درست است این است که همه سرمایه گذاران انسان هستند و هرگز نمی تواند آسیبی به داستان شما داشته باشد. Sateliot توضیح می‌دهد که وقتی ماهواره‌هایش راه‌اندازی شوند، تقریباً هیچ هزینه‌ای برای ارائه خدمات خود به گروه‌های مشتری خاص وجود ندارد. به عبارت دیگر: اگر می‌خواهید کرگدن‌ها را با GPS ردیابی کنید، می‌توانید تقریباً بدون پول این کار را انجام دهید.

همانطور که گفتم، این برای همه سرمایه گذاران مهم نیست، اما در این مورد، شما یک برد-برد ایجاد می کنید. هزینه نهایی صفر به این معنی است که هیچ نقطه ضعف واقعی برای ارائه خدمات شرکت به دلایلی که سیاره زمین را بهبود می بخشد و مزایای بالقوه زیادی وجود ندارد. علاوه بر اینکه جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کند، فرصت های روابط عمومی، مزایای ESG و مزایای ثانویه برای شرکت وجود دارد. Sateliot خیلی راحت می‌توانست این را در داستان خود قرار ندهد، اما من را خوشحال‌تر می‌کند که آنها این کار را کردند.

درسی که در اینجا وجود دارد این است که به این فکر کنید که آیا می توانید داستان خود را به گونه ای تعریف کنید که به طرق مختلف برای مخاطبان جذاب باشد. دادن این شانس به سرمایه‌گذار برای لاف زدن درباره شرکتی که در آن سرمایه‌گذاری کرده و در حال انجام کارهای خوبی در جهان است، هرگز نمی‌تواند آسیبی به شما وارد کند، بنابراین اگر این برای شما صادق است (و این یک بخش طبیعی و منطقی از داستان است)، پس چرا آن را وارد نکنید. مخلوط؟

در ادامه این پارگی، سه چیز را که Sateliot می‌توانست بهبود ببخشد یا متفاوت انجام دهد، همراه با عرشه کامل آن می‌اندازیم!

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rTcoyv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *