علی‌بابا از جاه‌طلبی برای یک خلبان پرده‌برداری می‌کند در حالی که چین بر روی هوش مصنوعی مولد نظارت می‌کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم علی‌بابا از جاه‌طلبی برای یک خلبان پرده‌برداری می‌کند در حالی که چین بر روی مولد نظارت می‌کند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

طی چند ماه گذشته، دو اقتصاد بزرگ جهان برای به نمایش گذاشتن قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد خود به رقابت پرداخته‌اند. ChatGPT، Midjourney، بینگ جدید و دیگران ده‌ها میلیون کاربر را در سراسر جهان مجذوب خود کرده‌اند. در چین، کارآفرینان برای رقابت با همتایان آمریکایی خود مسابقه می دهند. برای مثال بایدو معادل ChatGPT را عرضه کرد.

امروز، یکی دیگر از غول های فناوری چینی، علی بابا، از آخرین تلاش خود در زمینه هوش مصنوعی مولد رونمایی کرد که به نوعی یادآور Copilot مایکروسافت است که از آن استفاده می کند. هوش مصنوعی استفاده از خانواده برنامه های غول پیکر را آسان تر می کند به مردم اجازه دهید از زبان طبیعی برای توصیف آنچه می خواهند بسازند استفاده کنند.

روز سه‌شنبه، علی‌بابا اعلام کرد که مدل زبان بزرگ آن، Tongyi Qianwen، در سراسر کسب‌وکارهای شرکت یکپارچه خواهد شد تا تجربه کاربری را بهبود بخشد. علاوه بر این، مشتریان و توسعه دهندگان آن می توانند با استفاده از مدل، ویژگی های AI سفارشی ایجاد کنند.

غول تجارت الکترونیک چینی و محاسبات ابری دارای طیف گسترده ای از خطوط تجاری است که از تحویل غذا، پخش ویدئو، تجارت الکترونیک، ارتباطات سازمانی گرفته تا رزرو پرواز را شامل می شود. از صدای اعلامیه علی بابا، همه این خدمات اساساً برای برخی اختلالات هوش مصنوعی آماده هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فهمیدن همه چیز | TechCrunch

این شرکت قبلاً زبان طبیعی را برای استفاده در دو برنامه قرار داده است. در یک نسخه نمایشی از پیش ضبط شده، علی بابا نشان داد که چگونه برنامه چت محل کار Slack مانند آن Dingtalk از Tongyi Qianwen برای خلاصه کردن تاریخچه چت، ارائه شعارهای فرهنگ شرکتی، نوشتن صورت جلسه و تبدیل نمودارهای دست نویس به برنامه های کوچک استفاده می کند. LLM همچنین در حال پخت در Tmall Genie است که دستیار صوتی خرده‌فروش آنلاین عالی علی‌بابا است.

دانیل ژانگ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه علی بابا و مدیر عامل علی بابا ابری، گفت: «ما در یک نقطه عطف فناوری هستیم که توسط هوش مصنوعی مولد و محاسبات ابری هدایت می‌شود، و کسب‌وکارها در همه بخش‌ها شروع به پذیرش تحولات هوشمندی کرده‌اند تا از جلوتر بمانند.» اطلاعات در بیانیه ای

علی‌بابا کلود به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات محاسبات ابری جهانی، متعهد است که خدمات محاسباتی و هوش مصنوعی را برای شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان در دسترس‌تر و فراگیرتر کند، و آنها را قادر می‌سازد تا بینش‌های بیشتری را کشف کنند، مدل‌های کسب‌وکار جدید را برای رشد کشف کنند، و محصولات پیشرفته‌تری ایجاد کنند. و خدماتی برای جامعه.»

کاربران هنوز مجموعه کامل محصولات علی بابا را که با هوش مصنوعی طراحی شده است را مشاهده یا امتحان نکرده اند، بنابراین هنوز خیلی زود است که بگوییم این خدمات ارتقا یافته چقدر قوی هستند. اما در حال حاضر محدودیت هایی در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در سراسر خدمات اینترنتی وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازیگر Willow Ellie Bamber تحت فشار نگه داشتن راز بزرگ مجموعه دیزنی پلاس

در همان روزی که علی‌بابا حرکت‌های هوش مصنوعی بلندپروازانه خود را اعلام کرد، سازمان نظارت بر اینترنت چین پیش‌نویس اقداماتی را برای تنظیم نحوه ارائه خدمات شرکت‌های فناوری به کاربران با مدل‌های هوش مصنوعی مولد منتشر کرد. قوانین پیشنهادی تعجب آور نبود، بیشتر مطابق با مقررات قبلی که برای تنظیم سایر جنبه های هوش مصنوعی معرفی شده بودند. به عنوان مثال، پیش نویس اقدامات جدید مستلزم آن است که ارائه دهندگان خدمات هوش مصنوعی باید الگوریتم های خود را در مرجع اینترنتی ثبت کنند، هویت کاربران را تأیید کنند و یک رکورد از ورودی داده های آنها، مانند درخواست های هوش مصنوعی، نگه دارند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QKJqyN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *