غروب نور روز و سال تمرکز متا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم غروب نور روز و سال تمرکز متا
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

مری ان و الکس این هفته یک دوتایی پویا بودند که با طوفانی از اخبار فناوری، به‌روزرسانی‌های استارت‌آپ و سؤالاتی مواجه شدند که بیش از صدها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خطرپذیر باقی مانده است.

این چیزی است که نمایش امروز وارد آن شد:

  • حامیان جذاب مات و آینده خرید آنلاین: مری آن یک سری A بسیار جالب را برای Checkmate پوشش داد، استارت آپی که نه تنها در اپ استور رقابتی، بلکه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی دور و دراز هم پاهای واقعی خود را نشان داده است.
  • IPO Cava بازار عرضه اولیه سهام را نجات نمی دهد، اما می تواند به همان اندازه کمک کند: الکس به قدری از IPO محروم است که در حال برقراری ارتباط بین هر چیزی که فایل می‌کند و بازار راه‌اندازی است. این بار حتی آنقدر هم زیاد نیست!
  • Daylight آن را ترک می‌کند: از دسته «غافلگیرکننده‌ای بزرگ» پایان Daylight است، یک نئوبانک با هدف بازار LGBTQ+ که مدتی است با مشکل مواجه بوده است. این سوال را ایجاد کرد نئوبانک هایی با مضمون می خواهند آن را بسازند?
  • اخراج، اخراج، اخراج: Soundcloud کارکنان را برای رسیدن به سودآوری کاهش می دهد که ما می توانیم آن را درک کنیم. متا کارکنان خود را کاهش می دهد زیرا، خوب، می خواهد سرمایه خود را برای خرید سهام بیشتر حفظ کند؟
  • دور سرمایه گذاری عظیم Anthropic و چه کسی برنده جنگ هوش مصنوعی است؟ چه زمانی 450 میلیون دلار آنقدر پول نیست؟ زمانی که در حال ساخت مدل‌های پایه هوش مصنوعی هستید که OpenAI و سایرین را درگیر می‌کنند. همچنین در این بخش: استعاره های جنگ سرد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پرداخت‌های باج‌افزار در سال 2023 به بالاترین حد خود خواهد رسید - در اینجا نحوه ایمن ماندن آورده شده است

و با آن، ما به تعطیلات آخر هفته اینجا در ایالات متحده می رویم، بنابراین سهام سه شنبه آینده باز خواهد گشت.

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های ، ابری، اسپاتیفای و همه گران مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MyI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *