فارادی فیوچر در حال اضافه کردن هوش مصنوعی مولد به EV vaporware خود است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فارادی فیوچر در حال اضافه کردن هوش مصنوعی مولد به EV vaporware خود است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فارادی فیوچر تقریباً پول نقد ندارد و خودروی برقی با تأخیر طولانی آن هنوز در دست مشتریان قرار نگرفته است، به این معنی که این زمان عالی برای شرکت سهامی عام است تا ابتدا وارد دستگاه هایپ هوش مصنوعی شود.

فارادی فیوچر روز سه شنبه اعلام کرد که هوش مصنوعی مولد را به اولین خودروی تولیدی خود، FF 91 Futurist اضافه می کند. نگران نباشید که این خودرو چندین سال است که بارها به تعویق افتاده است، که از سه هفته پیش فارادی فیوچر به آخرین 30 میلیون دلار خود کاهش یافته بود و دوباره تاریخ تحویل را به جلو می‌برد یا اینکه شرکت از یک درام داخلی به درام دیگر بازگشته است. هیچ کدام از اینها مهم نیست زیرا با ذکر کلمات “هوش مصنوعی مولد”، مطمئناً پول سرازیر خواهد شد.

و چه می دانی؟ پس از اعلام این خبر، سهام 6.2 درصد سقوط کرد. البته، فاندامنتال ها اغلب حتی به زرنگ ترین شرکت های سهامی عام هم می رسند. این افزایش سهام ممکن است دوام نیاورد.

فارادی فیوچر گفت که “پشته محصولات هوش مصنوعی مولد” را راه اندازی کرده است که در FF 91 ادغام خواهد شد. این شرکت ادعا می کند که “از طریق این پشته محصول هوش مصنوعی مولد، این شرکت “قابلیت های پایه هوش مصنوعی خود را با مدل های پیشرفته مانند یکپارچه کرده است. GPT-4 و سایرین از شرکت هایی مانند OpenAI و .”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قرقره ها در فیس بوک - چه هستند و چگونه آنها را بسازید

اگر این جمله شبیه نسخه vaporware Mad Libs به نظر می رسد، اشتباه نمی کنید. ChatGPT یک ربات چت هوش مصنوعی تولید کننده متن است که توسط استارتاپ فناوری OpenAI توسعه یافته است. ربات چت از GPT-4 استفاده می کند، یک مدل زبان بزرگ که از یادگیری عمیق برای تولید متنی شبیه انسان استفاده می کند. در ماه فوریه، مایکروسافت مدل GPT-4 را در ی Bing خود ادغام کرد.

بنابراین اساساً، Faraday Future یک سری کلمات گفت که به این معنی است که قصد دارد از ChatGPT استفاده کند.

این شرکت در ادامه این اطلاعیه اضافه می‌کند که «با این مجموعه محصولات هوش مصنوعی مولد، این شرکت این پتانسیل را دارد که به مدل‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی مولد تبدیل شود و توانایی‌های خارق‌العاده‌ای به کاربران بدهد.» فارادی فیوچر توضیحی نمی دهد که مدل های پیشرفته پیشرفته هوش مصنوعی به چه معناست و یا اینکه چه توانایی های خارق العاده ای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت گفت که قصد دارد از هوش مصنوعی مولد برای برنامه‌های شخصی‌سازی‌شده مانند «پرسش‌های متنی و صوتی پیچیده، تولید تصویر و ویدیو، تجزیه و تحلیل سهام، ترجمه‌های زنده، جستجو، سرگرمی، آموزش، تجارت الکترونیک و موارد دیگر» استفاده کند.

شایان ذکر است که مدل‌های خودروهای جدید امروزی به نرم‌افزاری مجهز شده‌اند که شامل قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی می‌شود. هوش مصنوعی مولد برای ارائه این توابع غیر ضروری است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این استارت آپ اروپایی در حال نصب 50 حسگر ترافیک شمار در سراسر سانفرانسیسکو است

اولین خودروی تولیدی FF 91 در ماه آوریل در کارخانه خود در هانفورد کالیفرنیا از خط مونتاژ خارج شد. اما تحویل مشتریان هنوز شروع نشده است. Faraday Future تحویل اولیه FF 91 Futurist EV – بخش اول از یک طرح سه فازی – را تا پایان ماه می به تعویق انداخت. دو فاز بعدی تولید و تحویل هنوز یک علامت سوال است. فارادی فیوچر گفت که برای شروع فاز دوم و سوم به “تامین مالی اضافی قابل توجهی” نیاز دارد و در حال مذاکره با سرمایه گذاران بالقوه اضافی است. فارادی فیوچر نیز هنوز تست های تصادف را کامل نکرده است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Pgc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *