فراخوان برای برنامه های محتوا روز جمعه بسته می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فراخوان برای برنامه های محتوا روز جمعه بسته می شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هدآپ، کارشناسان استارتاپ در مراحل اولیه. شانس شما برای درخواست رهبری یک جلسه در TechCrunch Disrupt در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو در روز جمعه 21 آوریل در ساعت 11:59 بعد از ظهر PT به پایان می رسد. این جمعه است!

برای صحبت در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید

شما سخت کار کرده اید تا مهارت های خود را تقویت کنید، و Disrupt مکان مناسبی برای اشتراک گذاری و نشان دادن آنچه می دانید است. این فرصت شماست تا به بنیانگذاران، سازندگان و کارآفرینان استارت‌آپ کمک کنید تا خود را ارتقا دهند و کسب‌وکار خود را به جلو ببرند – و اعتبار خیابانی خود را به عنوان یک رهبر فکری ارزشمند تقویت کنید. این یک برد-برد است.

پس برای چی منتظری؟ برای صحبت در Disrupt اینجا درخواست دهید و ادامه دهید – مهلت درخواست 21 آوریل به پایان می رسد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  باگ بازی ویندوز 11 درمان شده است – اما نه برای همه

انتخاب شما از بین دو قالب در TechCrunch Disrupt 2023

هنگامی که درخواست می دهید، یکی از دو قالب را انتخاب می کنید و عنوان و شرح موضوع خود را ارسال می کنید:

  • جلسه برک آوت: حداکثر دو نفر (از جمله ناظم) یک ارائه 30 دقیقه ای و سپس یک پرسش و پاسخ 20 دقیقه ای از بین مخاطبان حداکثر 100 شرکت کننده را هدایت می کنند. شما می توانید یک ارائه را نمایش دهید و قابلیت های AV محدودی دارید. در حین Disrupt یک شکست ارائه خواهید داد.
  • بحث میزگرد: یک نفر یک مکالمه تعاملی 30 دقیقه ای را برای مخاطبان حداکثر 25 شرکت کننده هدایت می کند. هیچ ارائه یا AV وجود ندارد – همه چیز در مورد گفتگوی ارگانیک است. ممکن است به طور بالقوه این میزگرد را دو بار در طول Disrupt تکرار کنید.

جدول زمانی فراخوان برای محتوا TechCrunch Disrupt 2023

اینها تاریخ های مهمی هستند که باید بدانید:

  • مهلت درخواست: 21 آوریل
  • فینالیست ها اعلام کردند: 27 آوریل
  • رای انتخاب مخاطب: 1-12 مه
  • به برندگان اعلام شد: 15 می

TechCrunch Disrupt فینالیست های فراخوان برای محتوا 2023

تیم TechCrunch همه برنامه‌ها را بررسی می‌کند و فینالیست‌هایی را که در دور رای‌گیری انتخاب مخاطبان شرکت خواهند کرد، انتخاب می‌کند. ما موضوعات، توضیحات و سخنرانان را به صورت آنلاین ارسال می کنیم، و سپس خوانندگان TechCrunch به جلساتی که مایلند در این رویداد ببینند رأی خواهند داد. اشاره: در اینجا هیچ ابهامی وجود ندارد – این زمان برای فینالیست‌ها است که همکاران، فالوورها و دوستان خود را برای رای دادن به آنها دعوت کنند – زود و اغلب. برترین‌های رای‌دهنده به صورت زنده در Disrupt حضور خواهند داشت!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شرکت شیرخشک نوزاد بابی 70 میلیون دلار برای خرید Nature's One دریافت می کند

TechCrunch Disrupt در 19 تا 21 سپتامبر رخ می دهد، اما، فقط برای چکش نقطه شروع، تماس برای محتوا آخرین مهلت درخواست 21 آوریل است. اگر می‌خواهید از ارائه زنده در نمایشگاه بهره‌مند شوید، همین‌جا درخواست دهید. فراموش نکنید – قیمت گذاری زودهنگام همچنان در جریان است. با خرید پاس Disrupt خود تا 1000 دلار پس انداز کنید. به ما در سانفرانسیسکو بپیوندید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bFnxyu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *