فروش جمعه سیاه! تا 500 دلار در Apple MacBook Pro و موارد دیگر صرفه جویی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این تخفیف جمعه سیاه، اپل مک بوک پرو را با تخفیف 500 دلاری خریداری کنید. این معاملات BestBuy را بررسی کنید.

آیا قصد خرید یک جدید را دارید اما منتظر تخفیف خوبی برای آن هستید؟ سپس، انتظار شما به پایان رسیده است! همانطور که همه می‌دانید، فروش اولیه جمعه سیاه در حال حاضر در بسیاری از خرده‌فروش‌های الکترونیکی در حال انجام است، و آنها فرصتی عالی برای گرفتن معاملات عالی برای صرفه‌جویی در پول فراهم می‌کنند. با کمال تعجب، حتی می توانید از تخفیف های هنگفت بر روی لپ تاپ های پریمیوم مانند سری مک بوک پرو اپل بهره مند شوید. BestBuy تا 500 دلار در این لپ تاپ های رده بالا ارائه می دهد. برای کمک به شما در انتخاب بهترین معامله، در اینجا ما یک معامله سریع لپ‌تاپ جمعه سیاه را در مدل‌های مختلف مک‌بوک اپل تنظیم کرده‌ایم که نباید از دست بدهید.

معاملات جمعه سیاه 2022 در مک بوک های اپل

مک بوک پرو اپل

این مدل پریمیوم از مک بوک پرو 16 اینچی اپل، مجهز به تراشه M1 Pro، با قیمت 2499 دلار برای یک حافظه 16 گیگابایتی و نسخه 512 گیگابایتی SSD عرضه می شود. در طول این فروش، می توانید آن را با قیمت 1999 دلار با تخفیف ثابت 500 دلاری دریافت کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین راه برای رفع عدم کارکرد صفحه نمایش همیشه در آیفون 14 پرو

به همین ترتیب، مک بوک پرو 14 اینچی اپل را می توان با 400 دلار تخفیف خریداری کرد. به جای 1999 دلار فقط 1599 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

مطمئن نیستم کدام
لپ تاپ برای خرید؟

این معاملات همچنین شامل برخی موارد رایگان مانند اشتراک Apple TV+ به مدت 3 ماه، Apple Music رایگان تا 4 ماه و اشتراک رایگان iCloud+ تا حداکثر 3 ماه است.

مک بوک ایر اپل

درست مانند انواع مک‌بوک پرو اپل، می‌توانید در مدل‌های مک‌بوک ایر نیز تخفیف‌های جالبی داشته باشید. در BestBuy، در جریان فروش جمعه سیاه، لپ تاپ 13.3 اینچی با تراشه Apple M1 و حافظه 8 گیگابایتی همراه با 256 گیگابایت SSD را می توان با قیمت 799 دلار در برابر قیمت اصلی آن 999 دلار خریداری کرد. با این کار نیز می‌توانید از خدمات رایگان Apple TV، iCloud+ و Apple Music لذت ببرید.

با این حال، می‌توانید Air مجهز به آخرین چیپست Apple M2 را با قیمت 1299 دلار به جای 1499 دلار انتخاب کنید.


5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Kun
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *