فناوری صفحه نمایش OLED بهتر ال جی در هر تلویزیون جدید وجود خواهد داشت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ال‌جی دیسپلی تایید کرده است که تمام نمایشگرهای OLED جدید تولید شده در کارخانه‌هایش، اکنون که شرکت انتقال به فناوری کارآمدتر OLED.EX خود را تکمیل کرده است، عملکرد و روشنایی بهتری خواهند داشت.

بیانیه ای برای ال جی تأیید کرد که انتقال به فناوری جدید را در سه ماهه دوم 2022 تکمیل کرده است، به این معنی که تمام پنل های جدیدی که اکنون تولید می کند دارای OLED EX هستند.

ال‌جی که پنل‌هایی را برای شرکت‌هایی مانند هایسنس، سونی، پاناسونیک، فیلیپس و ویزیو ارائه می‌کند و همچنین برای ‌های برند خود تولید می‌کند، ادعا می‌کند که OLED.EX تا 30 درصد روشنایی بالاتری نسبت به نمایشگرهای OLED معمولی ارائه می‌دهد.

این فناوری از دوتریوم استفاده می‌کند، ماده‌ای که ایزوتوپ هیدروژن در ساختار اتمی است اما یک ذره نوترون اضافی را در خود جای می‌دهد (از این رو نام مستعار «آب سنگین» زمانی که آب با دوتریوم غنی‌سازی می‌شود به جای نسخه رایج‌تر پروتیوم هیدروژن).

دوتریوم جایگزین هیدروژن رایج تر در ساخت تلویزیون های OLED می شود و باعث افزایش روشنایی می شود. پنل‌های OLED.EX همچنین از الگوریتم‌های جدیدی برای تثبیت پیکسل‌های OLED استفاده می‌کنند و به پنل‌های این شرکت اجازه می‌دهند الگوهای نورپردازی میلیون‌ها پیکسل را پیش‌بینی کنند و دقیقاً روشن کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه دستگاه Kindle را از حساب آمازون خود حذف کنید

ال‌جی برای اولین بار در دسامبر سال گذشته از فناوری OLED.EX خود رونمایی کرد و بسیاری از ناظران صنعت آن را پاسخی به فناوری QLED می‌دانند و تلویزیون‌هایی که دارای پنل‌های رقیب هستند در لیست بهترین تلویزیون‌های ما قرار می‌گیرند.

تجزیه و تحلیل: خریداران سایبر دوشنبه باید در مورد فناوری پیشرفته تلویزیون OLED جدید انه عمل کنند

با توجه به انبوهی از معاملات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، بسیاری در حال بررسی خرید یک تلویزیون OLED جدید هستند، خریداران فهیم مایلند مطمئن شوند که خرید جدید آنها دارای یک پنل OLED.EX بهبودیافته با روشنایی و دقت بیشتر است.

در حالی که تمام تلویزیون‌های OLED که از این نقطه با استفاده از پنل‌های ال‌جی ساخته می‌شوند، احتمالاً دارای نمایشگرهای بهبودیافته هستند، لازم به یادآوری است که موجودی‌های موجود در قفسه‌های خرده‌فروشی ممکن است قبل از سوئیچ مونتاژ شده باشند یا از پنل‌های ذخیره شده قدیمی‌تر استفاده شده باشند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ارزش آن را دارد که تحقیقات خود را انجام دهید و شاید برای تأیید اینکه آیا تلویزیون OLED مورد نظر شما دارای پنل قدیمی‌تر یا جدیدتر است، قبل از گذاشتن وسایلی که به سختی به دست آورده‌اید، با خرده‌فروش انتخابی خود تماس بگیرید.

در بازار برای یک تلویزیون جدید؟ معاملات Cyber ​​Monday 2022 ما را بررسی کنید – آخرین فرصت شما برای دریافت بهترین پیشنهادهای امسال.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چت ربات Bard گوگل سرانجام در اتحادیه اروپا راه اندازی شد و اکنون بیش از 40 زبان را پشتیبانی می کند

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fsxvLf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *