فهرست کاوا IPO ها را باز نمی گرداند، اما می تواند نقدینگی مطلوب سرمایه گذاران را فراهم کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فهرست کاوا IPO ها را باز نمی گرداند، اما می تواند نقدینگی مطلوب سرمایه گذاران را فراهم کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تا حالا شده در کاوا خورده اید؟ من نداشته انداما طرفداران رستوران‌های زنجیره‌ای سریع و معمولی که غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌کنند، پس از اینکه اخیرا فرم S-1 را برای IPO خود ارسال کرد، سریعاً در توضیح دادند.

“این چیپوتل برای بیش از 30 نفر است که احساس می کنند باید فیبر بیشتری بخورند.” نیراج آگراول به شوخی گفت، یکی از ساکنان یک اندیشکده متمرکز بر رمزنگاری. نظرات در اینجا در TechCrunch، با گزارشگر فضایی آریا علمالهدایی، بیشتر تقسیم شد فراخوانی آن “یکی از [her] در حالی که خبرنگار حمل و نقل است ربکا بلان آن را “غذای جعلی اسرائیل” توصیف کرد.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


صرف نظر از اینکه حق با چه کسی است، افراد زیادی در Cava غذا خورده اند. این به لطف این است که این شرکت به سرعت جای پای خود را در ایالات متحده از 22 مکان در سال 2016 به 263 مکان در سه ماهه اول سال 2023 گسترش داد. بخشی از این رشد به دلیل خرید رقیب زنجیره ای سریع و معمولی Zoes Kitchen در سال 2018 به قیمت حدود 300 میلیون دلار بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین تخفیف روز پرایم آمازون اکتبر 2023

کاوا اولین رستوران زنجیره‌ای با پشتوانه سرمایه‌گذاری سریع نیست که به صورت عمومی عرضه می‌شود و TechCrunch+ در مورد آن نوشته است: Sweetgreen در اواخر سال 2021 پس از ثبت یک رکورد قابل توجه در جمع‌آوری سرمایه عمومی شد.

پایگاه سرمایه‌گذاران کاوا شامل ترکیبی از شرکت‌های مخاطره‌آمیز (Revolution، Riverbend Capital) و سایر سرمایه‌ها، مانند شرکت سهام خصوصی Act 3 Holdings و سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه است. آخرین دور تأمین مالی این زنجیره رستوران، یک معامله 190 میلیون دلاری به رهبری گروه T. Rowe Price، بین 1.3 تا 1.5 میلیارد دلار ارزش گذاری شد، بسته به اینکه به کدام منبع نگاه می کنید (PitchBook می گوید این معامله 230 میلیون دلار بود).

آنچه برای اهداف ما اهمیت دارد این است که کاوا یک شرکت سرمایه‌گذاری شده است که با ارزش‌گذاری تک‌شاخ به بورس می‌رود.

آه، چقدر دلم برای پرونده های IPO تنگ شده است! مشابه یک فنجان آب خنک برای شخصی در بیابان، عرضه‌های عمومی داده‌های زیادی را ارائه می‌کند که می‌تواند به ما در درک بهتر بازارهای استارت‌آپ و ارزش بالقوه شرکت‌ها در هنگام خروج کمک کند. متأسفانه، از آنجایی که کاوا یک زنجیره سریع و معمولی است و مثلاً یک شرکت وب 3 یا یک استارت آپ نرم افزاری نیست، برای استارتاپ های فناوری که به دنبال عمومی شدن هستند، به خوبی قابل مقایسه نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بفهمیم که آیا از سرور Discord محروم شده اید؟

اما، این IPO می تواند بخش زیادی از سرمایه سرمایه گذاری شده را بگیرد و آن را به حامیان و بنیانگذاران Cava بازگرداند. افت سرمایه از طریق خروجی های بزرگ یک اصل کلیدی مدل سرمایه گذاری است، و با حجم خروجی در ناودان، هر نقدینگی در حال حاضر نقدینگی خوبی است.

با در دست داشتن IPO خود Sweetgreen در آینه دید عقب و نتایج سه ماهه اول 2023 آن، می‌توانیم تلاش کنیم تا در محدوده ارزش گذاری کارآمدی برای Cava قرار بگیریم. این به ما امکان می‌دهد تخمین بزنیم که حامیان آن در خروج از آن چقدر خوب عمل خواهند کرد. و، می‌توانیم در نظر بگیریم که IPO این شرکت چه تأثیری بر دیگر استارت‌آپ‌هایی که به دنبال عمومی شدن هستند، داشته باشد.

به نظر خوب میاد؟ بیایید Cava-ort و از آن لذت ببرید!

سروصدای زیادی در مورد ناهار



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hmy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *