فورد پس از فشار قانونگذاران رادیو AM را در خودروها نگه می دارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فورد پس از فشار قانونگذاران رادیو AM را در خودروها نگه می دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فورد تصمیم خود برای ساخت خودروهای جدید بدون رادیو AM را پس از فشار قانونگذاران لغو کرد.

مدیر عامل جیم فارلی در این نامه نوشت نوشته ها در و لینکدین سه شنبه که رادیو AM در تمام خودروهای فورد و لینکلن موتور 2024 گنجانده خواهد شد، تصمیمی که مدیر اجرایی پس از صحبت با رهبران سیاست در مورد اهمیت پخش رادیو AM به عنوان بخشی از سیستم هشدار اضطراری اتخاذ کرد.

هفته گذشته، یک گروه دو حزبی متشکل از قانونگذاران فدرال لایحه‌ای را ارائه کردند که در آن از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها خواسته شد تا AM را در خودروهای جدید بدون هزینه اضافی ملزم کند. حامیان “قانون AM برای هر وسیله نقلیه” استدلال کرده اند که رادیو AM از لحاظ تاریخی به انتقال اطلاعات حیاتی در مواقع اضطراری، به ویژه در مناطق روستایی کمک کرده است.

این اقدام به دلیل تصمیمات بسیاری از خودروسازان – از جمله فورد، تسلا، بی ام و، فولکس واگن و مزدا – برای حذف رادیو AM از خودروهای الکتریکی جدیدشان انجام شد. این شرکت ها گفتند موتورهای الکتریکی می توانند با صدای ایستگاه های رادیویی AM تداخل داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 نکته نهایی برای اینکه آیفون خود را ایمن تر کنید

جاش گاتهایمر، نماینده نیوجرسی، حامی اصلی این لایحه در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: «من فکر می‌کنم اگر ایلان ماسک پول کافی برای خرید توییتر و ارسال موشک به فضا داشته باشد، می‌تواند از طریق رادیو AM در تسلاس خود استفاده کند. بیانیه هفته گذشته در عوض، ایلان ماسک و تسلا و دیگر خودروسازان ایمنی عمومی و واکنش اضطراری را به خطر می اندازند.

روز سه‌شنبه، در پاسخ به اعلام فورد مبنی بر حفظ رادیو AM، گاتهایمر دوباره از تسلا و همچنین سایر خودروسازان خواست تا از فورد پیروی کنند و «به این موضوع پی ببرند که رادیو AM تا چه اندازه ستون فقرات سیستم هشدار عمومی ملی آمریکا است.»

او گفت: «وقتی تلفن همراه تمام می‌شود، اینترنت قطع می‌شود، یا به دلیل نداشتن برق یا برق خانه شما کار نمی‌کند، همچنان می‌توانید رادیو AM خود را روشن کنید.

به گفته سخنگوی فورد، پس از جمع‌آوری داده‌های جمع‌آوری‌شده از خودروها، فورد قبلاً AM را از موستانگ Mach-E 2023 و پیکاپ برقی F-150 Lightning حذف کرده بود، به گفته سخنگوی فورد. به دلیل تداخل الکتریکی، حذف آن از وسایل نقلیه آینده منطقی بود. فورد همچنین رادیو AM را از موستانگ 2024 گازسوز حذف کرد، اما قصد دارد قبل از تحویل هر یک از خودروها، آن را دوباره اضافه کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن تصحیح خودکار در مک (در 3 مرحله سریع)

فارلی گفت که فورد امروز یک به روز رسانی نرم افزاری برای خودروهای برقی در جاده ها بدون قابلیت پخش AM ارائه خواهد کرد.

به طور مشخص، مدیر اجرایی قول نداد که رادیو AM را در وسایل نقلیه خود برای همیشه نگه دارد. فارلی در پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود گفت که فورد «به نوآوری و ارائه گزینه‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی اضطراری حتی بهتر در خودرو در آینده ادامه خواهد داد».

اتحاد برای نوآوری خودرو، یک گروه تجاری که نماینده خودروسازان بزرگ است، از این لایحه انتقاد کرد و گفت که دستور رادیو AM غیرضروری است.

این گروه گفت: «اینکه رادیو AM به صورت فیزیکی در وسایل نقلیه نصب شده باشد یا نه، هیچ تأثیری بر توانایی رانندگان برای دریافت هشدارهای اضطراری در چندین حالت ارتباطی موجود در خودروهای تولید شده امروزی ندارد.» توییت.

بر اساس داده های نیلسن، بیش از 80 میلیون نفر در ایالات متحده ماهانه به رادیو AM گوش می دهند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WPAwMt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *