فیشینگ چیست؟ ایمیل های فیشینگ را در سال 2021 متوقف کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه


حملات فیشینگ یکی از رایج ترین کلاهبرداری ها در وب است. و متأسفانه می توانند اثرات مخربی برای شما و عزیزانتان داشته باشند. بنابراین، فیشینگ چیست و چگونه می توانید آن را در سال 2021 متوقف کنید؟


احتمالاً نام فیشینگ را شنیده اید. نه، نه آن گونه که شامل کرم و قایق می شود. این گونه ای نیست که حیات آبزیان را تهدید می کند. بلکه فیشینگ آنلاین امنیت و امنیت شما و عزیزانتان را تهدید می کند. حملات فیشینگ راهی برای کلاهبرداران آنلاین برای دستکاری افراد به منظور تسلیم اطلاعات شخصی و مالی حساس است. و اغلب خانواده ها و همکاران قربانیان را هدف قرار می دهند. بنابراین، اگر از خود و خانواده خود در برابر فیشینگ و هک های مختلف دیگر در وب محافظت نکنید، خود را در برابر دنیایی از خطرات دیجیتالی باز می کنید. اما دقیقاً فیشینگ چیست، چرا اینقدر خطرناک است و چگونه می توانید آن را متوقف کنید؟

فیشینگ چیست؟

فیشینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک کلاهبردار ‌های تقلبی را ارسال می‌کند که وانمود می‌کند از یک منبع معتبر است، به این امید که قربانی خود اطلاعات شخصی خود را فاش کند. کلاهبرداری فیشینگ نوعی هک مهندسی اجتماعی است، به این معنی که نوعی حمله است که در آن مهاجم سعی می‌کند فردی را از نظر روانی دستکاری کند. به عبارت دیگر، حملات فیشینگ احساسات قربانی را طعمه می کند. و حملات فیشینگ فقط در عصر اینترنت خطرناک‌تر و رایج‌تر شده‌اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از Dall-E 2 به صورت رایگان در مرورگر وب خود استفاده کنید

چرا ایمیل های فیشینگ اینقدر خطرناک هستند؟

این ترفندهای عاطفی به ویژه هنگامی که علیه اقوام نزدیک، دوستان یا همکاران استفاده می شود، موثر هستند. این کار به این صورت است: یک کلاهبردار اطلاعات شخصی شما را از طریق هک، نقض داده ها یا درز اطلاعات به دست می آورد، سپس با عزیزان شما تماس می گیرد و وانمود می کند که شما هستید یا شما را می شناسد، و در نهایت، آنها سعی می کنند عزیزان شما را فریب دهند تا آنها را به آنها ارائه دهند. نوعی غرامت مالی یا اطلاعات حساس

و متأسفانه، این حملات کار می کنند. به گفته FBI، فیشینگ رایج ترین نوع جرایم سایبری بوده و بیش از 200000 واقعه فیشینگ تنها در سال 2020 رخ داده است. بنابراین، تعداد حملات فیشینگ در حال افزایش است و شما و عزیزانتان در معرض خطر هستید. اما برای جلوگیری از حملات فیشینگ در سال 2021 چه کاری می توانید انجام دهید؟

حملات فیشینگ را متوقف کنید

بله، فیشینگ آنلاین شامل نوع دیگری از طعمه است. و یک نوع قلاب متفاوت. کلاهبرداران به جای استفاده از چوب ماهیگیری، از ایمیل برای جذب طعمه خود استفاده می کنند. و سپس از اطلاعات شخصی حساس شما برای بستن معامله استفاده می کنند. بنابراین، چگونه از خود و عزیزانتان در برابر طرح های فیشینگ محافظت می کنید؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا می توانید تاریخچه تماس های حذف شده را در آیفون بازیابی کنید

جامع ترین و موثرترین راه حل حفظ حریم خصوصی داده ها در بازار 98zoom است. اولین بخش از طرح فیشینگ این است که یک هکر اطلاعات شخصی شما را به دست می آورد. به این معنی که خدمات 98zoom بهترین راه برای توقف حملات فیشینگ در منبع است! 98zoom با نظارت 24 ساعته آسیب‌پذیری، حفاظت گسترده خانواده، و تنظیمات برگزیده حریم خصوصی قابل تنظیم، کنترل مجدد داده‌هایتان را برای شما آسان می‌کند. و اگر یک کلاهبردار هرگز داده‌های شما را در اختیار نداشته باشد، هرگز نمی‌تواند عزیزان شما را در یک طرح فیشینگ به دام بیندازد!

شما می توانید از امروز با یک آزمایش 100٪ رایگان از خود و خانواده خود محافظت کنید!

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Ieo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *