قالب تزریق OGM شصتمین سالگرد خود را جشن می گیرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت قالب گیری تزریقی OGM (Owen Greenings and Mumford) 60 سالگی خود را جشن می گیرد.هفتم سالگرد این ماه

OGM در سال 1962 در آکسفورد با یک دستگاه قالب گیری تزریق پلاستیک که برای تولید دستگیره های درب پلاستیکی و ظروف پلاستیکی استفاده می شود، تاسیس شد. با این حال، در طی 30 سال آینده، OGM به عنوان یک شرکت قالب‌گیری تجاری رشد کرد و چندین بار برای برآورده کردن تقاضا به مکان‌های بزرگ‌تر نقل مکان کرد. در دهه 1990، OGM تصمیم گرفت در قالب‌گیری تزریق پلاستیک برای بخش‌های الکترونیک، پزشکی و صنایع عمومی تخصص یابد.

از زمانی که پدرم، Bev Wightman، شرکت را با سه شریک تجاری خود در 60 سال پیش تأسیس کرد، ما همیشه یک تجارت نوآورانه بوده ایم. اخیراً، از طریق گسترش، اکتساب و داشتن یک تیم عالی در تمام سایت‌هایمان، ما برای ارائه راه‌حل‌های خدمات کامل به مشاغل محلی و جهانی گسترش یافته‌ایم.»

طی 10 سال گذشته، یک کارخانه جدید در Yarnton، در آکسفوردشایر، با یک اتاق تمیز پیشرفته، یک اتاق ابزار ساخته شده، تیمی از مهندسان ماهر و نیروی کار مجرب و متعهد به OGM کمک کرده است تا به یکی از بهترین کارخانه های بریتانیا تبدیل شود. کسب و کارهای نوآورانه قالب گیری تزریق پلاستیک. این شرکت در حال حاضر طراحی محصول، مشاوره، نمونه سازی اولیه، ساخت ابزار، قالب گیری تزریقی، مونتاژ و توزیع صدها میلیون قطعه را هر ساله ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برای اجرای برنامه ها یا بازی ها به عنوان مدیر در ویندوز 11

در سال 2007، OGM Holdings تشکیل شد و اکنون شرکت مادر OGM Ltd است. OGM South Wales و Terinex Flexibles در نزدیکی دربی. OGM South Wales تولید حجم قطعات قالب‌گیری شده با تزریق پلاستیک را ارائه می‌دهد و در قطعات پلاستیکی در مقیاس بزرگ مانند فضای داخلی کابین برای وسایل نقلیه ویژه خارج از جاده تخصص دارد. این شرکت پس از خرید در سال 2017 به گروه OGM پیوست.

وایتمن نتیجه می گیرد: “به عنوان یک تجارت تولیدی بسیار تثبیت شده، ما می دانیم که کیفیت افراد و سطح مهارت بالای آنها برای موفقیت ما مهم است. ما کارآموزی و پرورش نسل بعدی متخصصان را بسیار جدی می‌گیریم.

تیم ما دارای روحیه، اشتیاق و مهارت برای توسعه نوآوری های جدید و ارائه مداوم قطعات دقیق با کیفیت بالا است. من به دستاوردهایی که در چند سال گذشته به دست آورده‌ایم بسیار افتخار می‌کنم و از جشن گرفتن 60 سال فعالیت تجاری خود با تیم در مهمانی شرکتمان بسیار لذت بردم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OUv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *