قانونگذاران از وزارت دادگستری می خواهند که درباره ادغام برادران وارنر دیسکاوری تحقیق کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم قانونگذاران از وزارت دادگستری می خواهند که درباره ادغام برادران وارنر دیسکاوری تحقیق کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چهار قانونگذار دموکرات به وزارت دادگستری نامه نوشتند تا در مورد کشفیات برادران وارنر تحقیق کنند و تحقیقاتی را در مورد رفتارهای ضدرقابتی ادعا شده آغاز کنند. نمایندگان دموکرات الیزابت وارن، پرامیلا جایپال، دیوید سیسیلین و خواکین کاسترو نوشتند که شرکت ادغام شده به کارگران آسیب رسانده و انتخاب مصرف کننده را کاهش داده است. Warner Bros. Discovery پس از ادغام WarnerMedia با Discovery Inc در آوریل 2022 تشکیل شد.

ما با احترام از وزارت دادگستری می خواهیم که وضعیت رقابت در بازارهای کار و مصرف آسیب دیده را پس از به نتیجه رسیدن این ادغام بررسی کند، که به نظر می رسد برادران وارنر دیسکاوری (WBD) را قادر می سازد تا شیوه های بالقوه ضدرقابتی را اتخاذ کند که انتخاب مصرف کننده را کاهش می دهد و به کارگران آسیب می رساند. این قانونگذاران در این نامه نوشتند که بر بازار کار تأثیر گذاشت.

برادران وارنر دیسکاوری به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر پاسخ نداد.

قانونگذاران استدلال می کنند که مالکیت جدید برادران وارنر دیسکاوری “یک استودیوی نمادین آمریکایی را خالی می کند.” در این نامه آمده است که بسیاری از پروژه‌ها توسط برادران وارنر مدتی پس از ادغام لغو شدند، از جمله «بت‌گرل»، که با وجود اینکه فیلمبرداری فیلم قبلاً به پایان رسیده بود، لغو شد. در این نامه همچنین به لغو نمایش های محبوبی مانند “گوردیتا کرونیکلز” و “همسر مسافر زمان” اشاره شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین تلویزیون OLED ال جی در سال 2023

علاوه بر این، قانون‌گذاران خاطرنشان می‌کنند که جی جی آبرامز، برنده جایزه امی پرایم‌تایم، اکنون در حال خرید خانه‌ای برای نمایش ی خود “دمیموند” است که در ابتدا توسط HBO انتخاب شد و سپس قبل از شروع تولید پروژه لغو شد.

در این نامه اشاره شده است که مصرف‌کنندگان احتمالاً هرگز نخواهند توانست برنامه‌هایی را که خریداری کرده و سپس توسط شرکت لغو شده‌اند تماشا کنند، و رفتار برادران وارنر دیسکاوری به‌عنوان یک عمل «گرفتن و کشتن» است که انتخاب مصرف‌کننده را محدود می‌کند.

قانونگذاران همچنین بیان می کنند که اقدامات این شرکت باعث می شود که کارگران انتخاب های کمتری برای اشتغال و پیشرفت داشته باشند.

در این نامه آمده است: “در مدت کوتاهی پس از نهایی شدن ادغام، WBD شروع به تحقق تعدادی هم افزایی هزینه کرد که در وهله اول برای توجیه ادغام مورد استفاده قرار گرفت – از جمله کاهش صدها شغل برای افراد شاغل.” «ابتدا، WBD پلتفرم پخش CNN+ را قطع کرد. کاهش CNN+ حدود 350 کارمند را تحت تأثیر قرار داد و چهار ماه بعد، CNN 400 کارمند دیگر را اخراج کرد. WBD همچنین 100 اخراج در بخش فروش تبلیغات شرکت خود را به عنوان یکی دیگر از تلاش‌های کاهش هزینه‌های مرتبط با ادغام اعمال کرد. در مجموع، کاهش های ذکر شده هزاران نفر را تحت تاثیر قرار داد. قابل توجه است که WBD هنوز 3.5 میلیارد دلار کاهش برنامه ریزی شده دارد – که برای کارگران نوید خوبی ندارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پیشنهاد جمعه سیاه Hulu، قرارداد پخش تلویزیونی سال است

این نامه با درخواست از وزارت دادگستری به پایان می رسد تا دوباره به این معامله نگاه کند و اقداماتی را که شرکت از زمان نهایی شدن ادغام یک سال پیش انجام داده است، در نظر بگیرد. قانونگذاران می نویسند که امیدوارند دستورالعمل های ادغام به روز شود تا اطمینان حاصل شود که نیازهای کارگران، مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محتوا در صنعت رسانه و سرگرمی را منعکس می کند.

این نامه در حالی منتشر می‌شود که انتظار می‌رود برادران وارنر دیسکاوری در این هفته یک رویداد مطبوعاتی در رابطه با برنامه جدید پخش مستقیم به مصرف‌کننده خود برگزار کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yuzXhX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *