قرارداد جمعه سیاه پارامونت پلاس شما را به بالاترین حد Top Gun: Maverick خواهد رساند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

پیشنهادات جمعه سیاه در آستانه روزی که در واقع در 25 نوامبر فرا می رسد بسیار سریع و گسترده می شود. با این حال، با توجه به اینکه بزرگترین رویداد فروش سال در حال حاضر در راه است، ما گمان می کنیم که شما در حال جست و جوی وب برای انواع مختلف هستید. از معاملات غیرقابل چشم پوشی جمعه سیاه

عجیب است که برخی از بهترین سرویس های پخش جریانی جهان امسال نیز وارد عمل می شوند. تا کنون، ما شاهد یک پیشنهاد فوق العاده 80 درصدی HBO Max Black Friday و یک معامله به ظاهر بی نظیر Hulu Black Friday بوده ایم. اکنون نوبت پارامونت پلاس است که شما را با یک تخفیف جذاب وسوسه کند.

از هم اکنون تا دوشنبه، 28 نوامبر (معروف به دوشنبه سایبری)، مشتریان ایالات متحده و بریتانیا می توانند اشتراک 12 ماهه پارامونت پلاس را با 50 درصد تخفیف در هزینه معمول آن خریداری کنند. برای کسانی که در ایالات متحده هستند، این بدان معناست که اشتراک سالانه – که معمولاً 49.99 دلار و 99.99 دلار برای سطوح بدون تبلیغات و بدون تبلیغات هزینه دارد – در حال حاضر در paramountplus.com به ترتیب 24.95 دلار و 49.95 دلار قیمت دارد. (). برای دریافت تخفیف باید از کد «ALLYEAR» هنگام تسویه‌حساب استفاده کنید.

در بریتانیا، مشترکین بالقوه می توانند با استفاده از پیوند بالا، با هزینه 34.95 پوندی کاهش یافته ثبت نام کنند – کمتر از قیمت معمولی آن که 69.90 پوند است. مشتریان مستقر در بریتانیا باید طرح سالانه را با 50٪ تخفیف انتخاب کنند تا از این معامله حداکثر استفاده را ببرند.

مشتریان جدید و بازگشتی می توانند از این پیشنهاد در دو سوی اقیانوس اطلس استفاده کنند. با این حال، پیشنهاد تخفیف 50 درصدی به‌عنوان بخشی از برنامه ماهانه پارامونت پلاس در دسترس نیست، بنابراین مطمئن شوید که اشتراک سالانه را قبل از شروع بررسی انتخاب کنید.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چرا ثبت نام در Paramount Plus یک تلاش ارزشمند است. از این گذشته، شما نمی توانید برای هر پلتفرم ینگ اشتراک داشته باشید. و با توجه به اینکه نتفلیکس، دیزنی پلاس، HBO مکس و پرایم ویدیو محتوای بیشتری را برای قیمت‌شان ارائه می‌دهند، پارامونت پلاس احتمالاً در فهرست گزینه‌های شما در هنگام ثبت نام در یکی از گزینه‌های شما قرار دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کیف لپ تاپ برای مک بوک پرو 16 اینچی

خوب، اگر به شما بگوییم که تعدادی برنامه تلویزیونی و فیلم درخشان برای تماشای استریمر اصلی پارامونت وجود دارد، چه؟ مثلاً یکی از بزرگترین پرفروش‌های سال 2022 و مجموعه‌های تلویزیونی برنده جوایز فراوان؟ شیفته؟ به ما اجازه دهید توضیح بیشتری بدهیم.

تام کروز در فیلم Top Gun: Maverick

Top Gun: Maverick یکی از بسیاری از محصولات با کیفیت Paramount Plus در اواخر امسال خواهد بود. (اعتبار تصویر: پارامونت پیکچرز)

برای شروع، Paramount Plus بهترین مکان برای پخش جریانی Top Gun: Maverick خواهد بود که در بررسی خود به آن پنج ستاره از پنج ستاره داده ایم. این موفقیت بزرگ باکس آفیس که تقریباً 1.5 میلیارد دلار در سطح جهانی کسب کرده است، در روز پنجشنبه، 22 دسامبر به پخش کننده پارامونت می آید – برای جزئیات بیشتر راهنمای پخش Top Gun: Maverick ما را بخوانید – حتی اگر در جاهای دیگر تماشا کنید. با این حال، برای پخش جریانی آن از طریق ، اپل تی وی و شرکت، باید هزینه اجاره ویدیو بر اساس تقاضا (VOD) را بپردازید. وقتی می‌توانید به‌زودی آن را به‌صورت رایگان در Paramount Plus تماشا کنید، چرا این کار را انجام می‌دهید؟

فیلم‌های دیگری نیز وجود دارند که از نظر ما بهترین فیلم‌های پارامونت پلاس تا کنون هستند، در استریمر نیز وجود دارد. از فیلم‌های خانوادگی مانند Sonic the Hedgehog 2 و کلاسیک‌های ترسناک از جمله Scream گرفته تا فیلم‌های Mission Impossible و حتی Grease، فیلم‌های درجه یک زیادی برای تماشای این سرویس وجود دارد.

و این قبل از این است که به مجموعه ستاره‌ای از مجموعه‌های تلویزیونی که پارامونت پلاس ارائه می‌کند بپردازیم. مگا هیت‌ها، مانند درام نئو وسترن Yellowstone و نمایش هیجان‌انگیز به سبک Lost Yellowjackets، کاملاً ارزش دیدن را دارند و می‌توانید به محض ثبت‌نام، تمام فصل‌ها – از جمله فصل 5 Yellowstone که پخش آن از 13 نوامبر آغاز شد – را پخش کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه برای افزودن تصاویر درج در Google Docs در موبایل و دسکتاپ

دو گاوچران در فصل 5 قسمت 3 یلوستون روی اسب های خود می نشینند

Yellowstone یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی است که می توانید آن را به طور انحصاری در Paramount Plus پخش کنید. (اعتبار تصویر: پارامونت)

این دو تنها ورودی‌های فهرست بهترین نمایش‌های پارامونت پلاس ما نیز نیستند. مجموعه‌ای از فیلم‌ها و برنامه‌های Star Trek برای پخش، Tulsa King با سیلوستر استالونه، اقتباس تلویزیونی Halo و فیلم‌های مورد علاقه طرفداران دهه ۹۰ از جمله Frasier و Twin Peaks وجود دارد. واقعاً از میزان محتوای عالی در پارامونت پلاس شگفت زده خواهید شد.

در نهایت، Paramount Plus در هر دستگاهی که فکرش را بکنید در دسترس است. از استیک‌های پخش جریانی Roku و دستگاه‌های Chromecast گرفته تا AndroidTV و FireTV، می‌توانید برنامه را دانلود کنید و ظرف چند دقیقه چیزی را تماشا کنید. پس هیچ بهانه ای برای امتحان نکردن سرویس استریم پارامونت وجود ندارد.

در مورد امتحان کردن آن، اگر مطمئن نیستید که برای شما مناسب است یا خیر، می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه Paramount Plus ثبت نام کنید. یک یا دو نمایش را پخش کنید، یا با برخی از فیلم‌های عالی که در سینماها از دست داده‌اید، آشنا شوید. اگر از پیشنهادات راضی هستید – و باور کنید، می‌توانید – همچنان می‌توانید قبل از پایان Cyber ​​Monday برای اشتراک سالانه نیم بها ثبت‌نام کنید. این یک برد-برد در کتاب ما است.

نتفلیکس و سایر استریمرهای بزرگ ممکن است در حال حاضر بر چشم انداز تسلط داشته باشند، اما اگر از رقبای شناخته شده ترش ناراضی شده اید، پارامونت پلاس ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید. با 50% تخفیف، قطعاً با مقدار محتوای فوق العاده ای که ارائه می دهد، به ارزش پول خود خواهید رسید، پس معطل نکنید – امروز با تخفیف چشمگیر از Paramount Plus بهره ببرید.

برای محتوای بیشتر Paramount Plus، دریابید که در مناطق غیر ایالات متحده و بریتانیا چقدر هزینه دارد. از طرف دیگر، اگر به دنبال صفحه نمایش جدیدی برای تماشای نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود هستید، بهترین پیشنهادهای تلویزیون جمعه سیاه را بررسی کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VzRTUz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *