قرارداد جمعه سیاه Pixelmator Pro قیمت App Store خود را به نصف کاهش داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این جایگزین همه کاره فتوشاپ برای macOS در یک تبلیغ جمعه سیاه نصف قیمت شده است، آخرین باری که این برنامه به این ارزانی خواهد بود.

Pixelmator Pro در یک معامله جمعه سیاه به نصف قیمت می رسد

لوگوی Pixelmator Pro با شعار "Pixelmator Pro 50% تخفیف" در زیر آن، در برابر یک پس‌زمینه سیاه و سفید قرار دهید
Pixelmator Pro دیگر هرگز به این ارزانی نخواهد بود | تصویر: Pixelmator

Pixelmator Pro یک ویرایشگر گرافیکی همه کاره برای macOS است که توسط برادران لیتوانیایی Saulius و Aidas Dailide ساخته شده است. مسلماً این بهترین جایگزین فتوشاپ است که مرتباً به روز رسانی های پر از ویژگی را دریافت می کند. امروز، وبلاگ Pixelmator امروز به‌روزرسانی بزرگی را اعلام کرد که در ماه دسامبر ارائه می‌شود و پشتیبانی از ویرایش ویدیو را در اختیار دارد.

برای جشن گرفتن این نقطه عطف، آنها تصمیم گرفته اند پنجاه درصد از Pixelmator Pro برای macOS تخفیف بگیرند [App Store link] در یک فروش جمعه سیاه از دوشنبه، 21 نوامبر.

Pixelmator Pro یک برنامه اشتراک نیست. در ازای قیمت درخواستی معمولی آن 40 دلار در هر پاپ، شما تمام ویژگی ها را دریافت می کنید و هیچ یک از نگرانی های مرتبط با اضافه کردن اشتراک دیگری به لیست هزینه های ماهانه خود را ندارید.

در طی این تبلیغ جمعه سیاه، می توانید Pixelmator Pro را به جای 40 دلار با 20 دلار در مک خود دانلود کنید. پس از فروش، آنها قیمت برنامه را از 40 دلار به حدود 50-60 دلار افزایش می دهند. آنها گفتند: “این آخرین باری است که کاربران ما می توانند Pixelmator Pro را به این ارزانی دریافت کنند.” خواندن: نحوه تبدیل انواع فایل به تقریبا هر فرمتی در

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 راه برای جلوگیری از باز کردن پیوندها در سافاری توسط مک

Pixelmator Pro در حال دریافت پشتیبانی از ویرایش ویدیو است

Pixelmator Pro نه تنها یک ویرایشگر گرافیکی خارق العاده مبتنی بر بیت مپ با عناصر ترسیم و تصویر برداری است، بلکه به زودی پشتیبانی از ویرایش ویدیو را نیز اضافه خواهد کرد.

در اینجا نگاهی اجمالی به ویژگی آینده داریم.

این به کاربران Pixelmator Pro اجازه می‌دهد تا ویدیوها را با استفاده از ابزارهای ویرایش تصویر آشنا و ترکیب‌بندی‌های طراحی با لایه‌های ویدیویی ویرایش کنند.

برای اطلاعات بیشتر، وبلاگ Pixelmator را بخوانید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yhE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *