قرمز و مایل: Laurie Rowe از Red Medtech با نوآوری Med-Tech صحبت می کند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

پروفسور Laurie Rowe سفر خود را از مهندس تجهیزات پزشکی به متخصص نظارتی توضیح می دهد و در عین حال تمرکز شرکت خود Red Medtech را بیان می کند.

از حرفه خود در پزشکی برای ما بگویید؟

امروز، من بیش از 20 سال تجربه عملی دست اول در زمینه طراحی، مهندسی، توسعه محصول، تولید با کیفیت، مدیریت نظارتی، و رهبری پروژه با برخی از شرکت های پیشرو تجهیزات پزشکی دارم. من در توسعه دستگاه های فناوری پزشکی، و همچنین سیستم های کیفیت و امور نظارتی، در همه اندازه های تجاری و در طیف گسترده ای از انواع دستگاه ها و فناوری ها تخصص دارم.

چرا medtech را انتخاب کردید و انگیزه شما چیست؟

من عاشق فن آوری نوآورانه هستم و واقعا از کار با فناوران دیگر لذت می برم. ما اشتیاق واقعی به فناوری و علت پشت آن داریم. من می خواستم به دیگران کمک کنم، و فناوری تجهیزات پزشکی یک صنعت چالش برانگیز و خواستار است که من از آن لذت می برم. در نهایت، اوایل تصمیم گرفتم که می خواهم از مهندسی برای همیشه استفاده کنم. داشتن آن هدف اخلاقی به این معنی است که می‌توانم کاری را که انجام می‌دهم از صمیم قلب بپذیرم، زیرا می‌دانم که به مردم کمک می‌کنم تا به مردم کمک کنند!

روی چه پروژه هایی کار کرده اید؟

من با SERG Technologies کار کرده ام که در حال ابداع مراقبت از بیماری پارکینسون هستند. این پروژه یک پلت فرم سلامت دیجیتال برای نظارت و مدیریت علائم بیماری پارکینسون است. ترکیب فناوری پوشیدنی با تکنیک‌های که برای داده‌های جمع‌آوری‌شده به کار می‌رود، فضای جذابی برای کار است. پارکینسون پیچیده، مادام‌العمر و غیرقابل درمان است و طیف وسیعی از علائم پارکینسون اغلب در سایر اختلالات عصبی رایج است. پتانسیل به اشتراک گذاری و استفاده از داده ها در مناطق دیگر به نفع افراد بیشتر بسیار هیجان انگیز است.

افتخار آفرین ترین دستاورد شما چیست؟

من دوتا دارم! زمانی که جایزه کاتبرت را از IED – موسسه طراحان مهندسی دریافت کردم، واقعاً لحظه غرور آفرین بود. این جایزه تصدیق کرد که من “یک سهم قابل توجه و در حال توسعه در طراحی انجام دادم که منجر به مزیت ملموس برای تجارت یا جامعه شد”. به عنوان کسی که هر روز بیدار می شود تا سعی کند به دیگران کمک کند، احساس خوبی بود.

اخیراً، مفتخر و خوشحال شدم که اولین استاد مدعو زن در TEDI – لندن: موسسه مهندسی و طراحی شدم. فرصت بازپرداخت چیزی است که من واقعاً به آن علاقه دارم و مشتاقم از نسل بعدی فناوران در صنعت خود حمایت کنم.

چگونه از آخرین روندها و پیشرفت های صنعت خود مطلع می شوید؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  معرفی سریعترین دوربین بدون آینه سونی A6400 با فوکوس خودکار با هوش مصنوعی

توسعه حرفه ای مستمر چیزی است که همه مهندسان باید به طور طبیعی انجام دهند. من می‌گویم آموزش بسیار مهم است، بنابراین بهترین کیفیت آموزشی را که می‌توانید از یک ارائه‌دهنده پیشرو در صنعت، مانند یک سازمان اطلاع‌رسانی هزینه کنید، هدف بگیرید. همچنین در جریان تحولات صنعت – من همیشه یک نسخه از Med-Tech Innovation News روی میز خود دارم!

چالش های فعلی در medtech چیست؟

بسیاری از مردم با چالش هایی پیرامون تغییرات در مقررات مواجه هستند و این حوزه ای است که ما از بسیاری از مشتریان خود حمایت می کنیم. اگرچه چالش برانگیز است، اما من از به‌روزرسانی‌ها حمایت می‌کنم، زیرا همه آن‌ها برای بهبود ایمنی بیمار طراحی شده‌اند.

مقررات جدید بریتانیا در حال بررسی است، و اکنون که ما دیگر بخشی از اتحادیه اروپا نیستیم، الزامات جداگانه لایه دیگری از پیچیدگی را اضافه می کند. ترتیبات انتقالی برای هر دو مقررات بریتانیا و اتحادیه اروپا مورد استقبال قرار می گیرد، و ما به مشتریان کمک می کنیم تا چشم انداز انطباق را برای توسعه محصول جدید و پروژه های اصلاح MDR دنبال کنند.

خوب است که شاهد همسویی بیشتر بین المللی باشیم تا کار را برای تولیدکنندگان آسان تر کنیم. در سطح بین‌المللی، ما با برنامه حسابرسی واحد پزشکی از مشتریان پشتیبانی می‌کنیم، و من دوست دارم بریتانیا را به عضویت آن ببینم. برخی از ابتکارات توسعه و هماهنگ سازی بین المللی بزرگ در حال انجام است – هر چیزی که الزامات جهانی برای ایمنی بیمار را در همه جا هماهنگ کند، چیز خوبی است.

با مقررات جدید قریب الوقوع، الزامات اضافی و سخت گیرانه تری وجود خواهد داشت، و این چیزی است که ما در Red Medtech به مشتریان کمک می کنیم. با این حال، ما یک شرکت نظارتی کیفیت خالص نیستیم – ما تأثیری را به مشتریان ارائه می‌دهیم زیرا می‌توانیم یک رویکرد جامع را در کل فرآیند ارائه دهیم و سفر توسعه کامل و انطباق را با هم ترکیب کنیم. این نقطه شیرین ماست!

توسعه صنعت را چگونه می بینید؟

دو روند بزرگ وجود دارد که من می بینم: یکی ادامه پذیرش eQMS و راه حل های دیجیتالی در حال ظهور است. دیجیتالی‌سازی و بهینه‌سازی فرآیندهای شرکت حوزه‌ای است که ما در Red در آن برتری داریم. گرایش کلیدی دیگر در توسعه، پذیرش هوش مصنوعی و مراقبت های بهداشتی متصل است که فضای واقعاً هیجان انگیزی است. مراقبت از زخم هوشمند مثال خوبی است، جایی که از حسگرها برای به دست آوردن داده های بیمار با کیفیت بهتر استفاده می شود که باعث بهبود طراحی، دستگاه های کاربر محور بهتر و نتایج بیمار می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارت آپ اوکراینی راه حل هوش مصنوعی را برای مقابله با رتینوپاتی دیابتی توسعه می دهد

بعدی Red Medtech چیست؟

در Red، ما در یک مرحله هیجان انگیز در تکامل خود هستیم – امسال دو ساله شدیم که من برای جشن گرفتن آن هیجان زده هستم. من و تیم همیشه به دنبال پروژه های جدید و نوآورانه ای هستیم که از تجربه و حمایت ما بهره مند شوند.

ما در حال رشد تیم داخلی خود از متخصصان موضوع هستیم – Red Allstars – و شبکه شریک خارجی خود از تامین کنندگان و تولید کنندگان تایید شده – “Red Network”. ما فقط با افراد و شرکت‌های مورد اعتماد و استثنایی کار می‌کنیم – آنهایی که استانداردها، ارزش‌ها و ویژگی‌های بالای ما را به اشتراک می‌گذارند، زیرا فقط به کاری که انجام می‌دهید، مهم نحوه انجام آن است! تبدیل شدن به بخشی از Red Allstars یا Red Network استاندارد طلایی در صنعت فناوری تجهیزات پزشکی است.

ما با استفاده از روش‌های قابل اعتماد در «چارچوب قرمز» با موفقیت به مشتریان ارائه می‌کنیم. فرآیند رهبری پروژه جامع و چابک ما. رویکرد ما برای هر مرحله از سفر توسعه محصول، از مفهوم تا بازار، تخصص و پشتیبانی قابل اعتماد را ارائه می‌کند. این نقطه اوج تمام تجربیات ما تا به امروز است و چیزی که ما را در بازار منحصر به فرد می کند – این واقعیت که ما در زمینه مهندسی و توسعه محصول و همچنین کیفیت و عناصر نظارتی بسیار با تجربه هستیم.

ما با همکاری با مشتریان خود از یک رویکرد تیمی لذت می بریم. با پاسخگویی متقابل، ما یک هدف و هدف مشترک داریم. این چابکی ما در به کارگیری چارچوب آزمایش شده خود برای هر یا همه بخش های سفر محصول، بسته به نیازهای منحصر به فرد مشتری است که ما را در عرضه محصولات به بازار بسیار موفق می کند.

با این حال، مبتکران و توسعه دهندگان دستگاه های پزشکی ستاره های صنعت ما هستند – آنها افرادی هستند که مرزهای فناوری مراقبت های بهداشتی را پیش می برند. نقش من تسهیل، با ارائه رهبری توسعه مورد نیاز برای رساندن محصول با موفقیت به بازار است.

من عاشق غوطه ور شدن در هر چیز جدید هستم و همیشه به دنبال گسترش در حوزه های مختلف پزشکی هستم. پروتز برای من بسیار جالب است، همانطور که مراقبت هوشمند از زخم نیز همینطور است. همچنین چیزهای بیشتری برای یادگیری و توسعه در مورد محصولات ترکیبی وجود دارد که تحویل داروی دارویی را با دستگاه‌های پزشکی تطبیق می‌دهند، بنابراین این فضا را تماشا کنید!

Red Medtech در نمایشگاه نوآوری Med-Tech در NEC، بیرمنگام، در تاریخ 7-8 ژوئن در غرفه E25 نمایشگاه خواهد داشت. ثبت نام رایگان در www.med-techexpo.com

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NDmPQW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *