قوانین جدید بدهی های خطرپذیر در حال حاضر نوشته شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم قوانین جدید بدهی های خطرپذیر در حال حاضر نوشته شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فروپاشی سیلیکون ولی بانک (SVB) پایان بدهی خطرپذیر نبود، اما احتمالاً پایانی بود برای شرکت‌هایی که بدهی‌های خطرپذیر را با همان سهولتی که بسیاری به آن عادت داشتند، افزایش می‌دادند.

TechCrunch+ اخیراً با پنج VC مختلف در مورد وضعیت بدهی‌های خطرپذیر پس از SVB و سپس سقوط First Republic Bank صحبت کرد و همه آنها گفتند که فکر نمی‌کنند ورشکستگی‌های اخیر بانک نشانه پایان بدهی خطرپذیر باشد. در عوض، آنها انتظار دارند روند افزایش این نوع بدهی بسیار متفاوت به نظر برسد.

چگونه تغییر خواهد کرد؟ در حالی که چندین سرمایه‌گذار احساس می‌کردند که بدهی ریسک‌پذیر برای بنیان‌گذاران گزینه ارزان‌تری نسبت به سهام باقی خواهد ماند، همه آنها توافق کردند که در آینده گران‌تر خواهد شد.

با این حال، تعیین اینکه چقدر گرانتر است دشوار است. سوفی باکالار، شریک Collab Fund، فکر می‌کند که روندهای کلان اقتصادی قیمت‌ها را افزایش می‌دهد. بازارهای سرمایه قطعاً در حال تغییر هستند، بنابراین بنیانگذاران باید انتظار داشته باشند که این شکل از سرمایه با افزایش روندهای اقتصادی و تغییر شدید پویایی عرضه و تقاضا در بازار، قیمت آن افزایش یابد. ما به بنیانگذاران می گوییم که باید برای احتمال افزایش هزینه سرمایه در حال حاضر و در آینده قابل پیش بینی آماده باشند.

علی حامد، یک شریک عمومی در Crossbeam، قبلاً شاهد افزایش قیمت‌ها بوده است و با ادامه این روند، انتظار دارد وام‌دهندگان به طور فزاینده‌ای به دنبال اقتصاد قوی زیربنایی واحد باشند. او گفت: «پیش‌بینی ما این است که وام‌دهندگان بدهی خطرپذیر کمتر به «وام به ارزش» یک کسب‌وکار تکیه می‌کنند و در عوض روی کارایی سرمایه، توانایی سودآور شدن و غیره تمرکز خواهند کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MjHkBT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *