قوسینا ساخت اتاق تمیز کلاس 8 را به پایان رساند

زمان مطالعه: دقیقه

Qosina، تامین کننده قطعات OEM یکبار مصرف برای صنایع پزشکی و فرآیندهای زیستی، ساخت اتاق تمیز ISO کلاس 8 جدید خود را به پایان رسانده است.

این تسهیلات 1700 فوت مربعی از گسترش فرآیند جمع‌آوری و بسته‌بندی Qosina پشتیبانی می‌کند، به شرکت اجازه می‌دهد ظرفیت را افزایش دهد و زمان تحویل مشتریان را کاهش دهد.

در طول مراحل طراحی و ساخت، Qosina برای توسعه تکنیک های جدید حمل و نقل برای اجزای پزشکی و پردازش زیستی خود تلاش کرد. اتاق تمیز جدید Qosina دارای ده ایستگاه کاری است که برای فرآیند شمارش مقیاس و بسته بندی مجدد آن تعیین شده است.

اسکات هرسکوویتز، رئیس و مدیرعامل Qosina، گفت: «اتاق تمیز جدید ما برای تطبیق با رشد فزاینده کسب‌وکارمان ساخته شده است، و تعهد ما را برای برآورده کردن مهم‌ترین الزامات اجزای مشتریانمان بیشتر نشان می‌دهد. این اتاق تمیز بیشتر تایید می‌کند که Qosina بخش مهمی از زنجیره تامین برای تولید دستگاه‌های پزشکی و سیستم‌های فرآیندهای زیستی است. ما می‌خواهیم مشتریانمان این اطمینان را داشته باشند که اجزای تولید شده در اتاق تمیز همیشه در یک محیط مشابه باز و بسته‌بندی می‌شوند.»

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Match می‌گوید که «بسیار ممکن است» حکم Apple-Epic می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های App Store شود

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EkX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *