لایکا با Mentoring Hessen برای حمایت از زنان جوان در STEM شریک می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Leica Microsystems، متخصص میکروسکوپ و ابزار دقیق علمی، وارد مشارکت با Mentoring Hessen شده و تلاش‌های خود را برای حمایت از دانش‌آموزان دختر برای آماده‌سازی و هدایت فعالانه حرفه خود در زمینه‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) تقویت کرده است.

منتورینگ هسن پروژه مشترک دانشگاه های هسن برای ارتقای شغل زنان است. هدف افزایش نسبت زنان در پست های تخصصی و مدیریتی در هر دو بخش تجارت و دانشگاه است. با کمک چهار خط مالی مختلف، زنان در مراحل تعیین کننده رشد حرفه ای خود – از دانشجو تا استاد – حمایت و همراهی می شوند.

در سال اول، در مجموع هشت مربی زن از دو سایت شرکت آلمانی از این برنامه حمایت می کنند و دانشجویان دختر را در مسیر شغلی خود همراهی می کنند.

میریام ولر، مهندس سیستم در لایکا میکروسیستمز، افزود: “من خودم در طول تحصیل در مقطع دکترا در منتورینگ هسن منتی بودم. من مشتاقانه منتظر هستم که بتوانم به عنوان یک مربی و استعدادهای جوان را همراهی کنم.”

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Boddingtons چشم انداز 2023 - نوآوری Med-Tech را ترسیم می کند

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bcurUO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *