لوله ضد باکتری گردن در رویداد همسریابی EIT Health راه اندازی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

EIT Health رویدادهای مکرر خواستگاری را سازماندهی می کند که در آن شرکا و کل شبکه اروپایی در اکوسیستم علوم زیستی می توانند با شرکای همکاری بالقوه با هدف ایجاد همکاری ها و کنسرسیوم های جدید برای فراخوان های مختلف پیشنهاد ملاقات کنند.

تمرکز EIT Health Matchmaking در تالین در 5-6 دسامبر بر روی داده‌های بهداشتی بود و مضامین آن عبارتند از: «بهره‌گیری از پتانسیل کامل داده‌های سلامت برای نوآوری» و «مدل‌های جدید برای ارائه مراقبت‌های بهداشتی».

HealthTextiles یک تولید کننده سوئدی است که در حال توسعه یونیفرم ها و منسوجات بهداشتی جدید با خواص ضد باکتریایی طبیعی است، لباس های PPE آنها را می توان در بیمارستان ها، کلینیک های بهداشتی و خانه های مراقبت در سراسر اروپا یافت.

HealthTextiles توسط EIT Health برای تولید یک محصول جدید بادوام و راحت، یک لوله گردنی چند منظوره، مناسب برای تمرین و زندگی در فضای باز، در پارچه TorTex ثبت شده که حتی پس از 100 بار شستشو ضد باکتری طبیعی است، مورد اعتماد قرار گرفته است.

توماس پرسون، مدیر عامل و بنیانگذار HealthTextile، گفت: «ما مفتخریم که برای رویداد همسریابی EIT Health در تالین، یک لوله گردنی در پارچه TorTex ثبت شده خود توسعه دهیم. این یک فرصت عالی برای نشان دادن اکوسیستم علوم زیستی است که می‌توانیم ارائه دهیم، و به ما در توسعه محصول کمک می‌کند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Apple Check In در برنامه Messages در آیفون

Health Textile بخشی از انجمن نوآوران EIT Health است زیرا در یکی از برنامه های بین المللی EIT Health به نام Bridgehead شرکت کرده اند.

زارا پونز ویلا، سرپرست همکاری، افزود: این یک نمونه عالی از محصولی است که از زندگی سالم و فعال حمایت می کند و همچنین از شیوع بیماری های عفونی به ویژه در ماه های سرد سال جلوگیری می کند. من هیجان زده هستم که شخصاً از محصولی از یک استارت آپ نوآور مانند HealthTextiles استفاده کنم که توسط EIT Health پشتیبانی می شود. ما مشتاقانه منتظر توسعه سبد محصولات آنها هستیم.”

HealthTextiles در توسعه محصول با DoubleRose همکاری کرده است و لوله گردن در اتحادیه اروپا تولید می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SoJhvU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *