لینکدین راه هایی را برای تأیید هویت و شغل شما بدون برچسب قیمت ارائه می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم لینکدین راه هایی را برای تأیید هویت و شغل شما بدون برچسب قیمت ارائه می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که لینکدین راه‌های جدیدی را برای تأیید هویت شما و محل کار شما معرفی می‌کند. برخلاف توییتر و متا، اقدامات تأیید جدید لینکدین شامل اشتراک های پولی یا تیک آبی نیست.

این شرکت با CLEAR، یک پلتفرم هویت امن، همکاری می‌کند تا تأییدیه برای کاربران لینکدین در ایالات متحده فراهم کند. از این ماه، کاربران می توانند در شما نشان دهند که هویت شما را با CLEAR تأیید کرده اند. برای انجام این کار، باید شناسه و شماره تلفن صادر شده توسط دولت خود را ارائه دهید.

هنگامی که هویت خود را تأیید کردید، نمایه شما یک بخش جدید “تأییدات” را در زیر دکمه های “اتصال” و “پیام” نمایش می دهد. کاربرانی که از نمایه شما بازدید می‌کنند، علامتی را در کنار بنر «شناسه دولتی» می‌بینند که نشان می‌دهد شما «شناسه دولتی تأییدشده» دارید.

کاربران لینکدین در سراسر جهان همچنین این گزینه را دارند که با شرکت خود محل کار خود را تأیید کنند. برای تأیید محل کار خود، باید یک کد تأیید ارسال شده به آدرس ایمیل شرکت خود را وارد کنید. لینکدین اشاره می کند که این ویژگی با بیش از 4000 شرکت در این پلتفرم کار می کند. این پلتفرم قصد دارد این گزینه را برای اضافه کاری شرکت های بیشتری ارائه دهد.

تایید جدید لینکدین

اعتبار تصویر: لینکدین

از طرف دیگر، لینکدین با همکاری کرده است تا به سازمان‌ها اجازه دهد تا از پلتفرم Microsoft Entra Verified ID برای صدور شناسه‌های دیجیتال محل کار به صورت رایگان برای کاربران واجد شرایط استفاده کنند. گزینه جدید در پایان این ماه عرضه خواهد شد. لینکدین قصد دارد این گزینه را در اختیار ده‌ها شرکت مشارکت‌کننده قرار دهد که بیش از دو میلیون عضو لینکدین دارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پس‌زمینه‌های جدید Google Meet که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شود به این معنی است که می‌توانم به هر جلسه از Barbie Dreamhouse ملحق شوم.

این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت: «از طریق همه این ویژگی‌های جدید و رایگان، ما به شما کمک می‌کنیم این اطمینان را ایجاد کنید که افرادی که با آنها ارتباط برقرار می‌کنید و محتوایی که با آن روبرو می‌شوید قابل اعتماد و معتبر هستند. «در حالی که همه اعضای لینکدین در سطح جهانی فوراً به این گزینه‌های تأیید دسترسی نخواهند داشت، ما در طول زمان در دسترس بودن و راه‌های مشارکت شما را گسترش خواهیم داد. همانطور که به ارائه ویژگی‌های بیشتری مانند این ادامه می‌دهیم، شما را در جریان قرار خواهیم داد.»

ویژگی‌های تأیید جدید زمانی ارائه می‌شوند که LinkedIn پاییز گذشته راه‌هایی را برای تأیید شماره تلفن و ایمیل شما معرفی کرد. شایان ذکر است که این دو گزینه تایید بر خلاف گزینه های جدید اعلام شده امروز که فضای برجسته ای در پروفایل کاربران دارند، با نشان تایید در پروفایل شما نمایش داده نمی شوند.

برخلاف توییتر و متا که تأیید را با ویژگی‌های اضافی همراه می‌کنند، لینکدین تصمیم گرفته است تا ویژگی‌های تأیید خود را بر تأیید هویت کاربران متمرکز نگه دارد، به این امید که در هنگام حساب‌های جعلی یا کلاهبرداری، یک لایه حفاظتی اضافی ارائه دهد. گزینه تأیید پولی توییتر همراه با اشتراک آبی آن است که 8 دلار در ماه هزینه دارد و به کاربران امکان دسترسی به مزایای دیگر مانند تبلیغات کمتر را می دهد. گزینه تایید متا، به نام Meta Verified، در اینستاگرام و فیس بوک در دسترس است و 11.99 دلار در ماه در وب و 14.99 دلار در ماه در تلفن همراه هزینه دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  حالت آرام اینستاگرام

لینکدین می گوید که معتقد است تأیید باید برای همه در دسترس باشد، به همین دلیل است که ویژگی های تأیید آن به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XOJbnZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *