ماموریت تجاری فلوریدا فناوری بهداشتی بریتانیا را ارتقا می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سی شرکت فناوری سلامت بریتانیا برای یک ماموریت یک هفته‌ای در فلوریدا به سر می‌برند تا نقاط قوت فناوری سلامت بریتانیا را ارتقا دهند.

این بازدید که توسط انجمن صنایع فناوری سلامت بریتانیا (ABHI) رهبری می‌شود، اولین ماموریت تجاری بزرگ انجمن تجاری به ایالت را نشان می‌دهد و بر اساس موفقیت‌های بازدیدهای اخیر از تگزاس، کالیفرنیا و تنسی است که به عنوان بخشی از شتابدهنده پرچمدار ایالات متحده سازماندهی شده است. برنامه ای برای تبلیغ بهترین های بریتانیا در خارج از کشور.

این هیئت 30 نفره با هم، برتری صنعت فناوری سلامت بریتانیا را به نمایش خواهند گذاشت و قدرت نوآوری بریتانیا را – به دنبال تقویت روابط تجاری بین دو منطقه – برجسته خواهند کرد.

فلوریدا دومین صنعت بزرگ تولید تجهیزات پزشکی، دومین صنعت تولید داروسازی و پنجمین صنعت بزرگ بیوتکنولوژی تحقیق و توسعه در این کشور است. با نیروی کار رو به رشد و دانشگاه ها و امکانات تحقیقاتی پر جنب و جوش، این منطقه یک اکوسیستم ایده آل برای شرکت های علوم زیستی ارائه می دهد.

ماموریت یک هفته‌ای ABHI، اعضا را به رهبران این اکوسیستم پویا علوم زیستی، از جمله سیستم‌های بیمارستانی، شتاب‌دهنده‌ها، اتاق‌های تجاری و شرکت‌های خدمات حرفه‌ای معرفی می‌کند.

این بازدید فرصتی عالی برای اعضا فراهم می کند تا نقاط قوت فلوریدا را در این بخش کشف کنند و در عین حال مشارکت ها را تقویت کنند و به آنها مشاوره و راهنمایی برای کمک به ایجاد و کاهش ریسک استراتژی دسترسی به بازار خود ارائه دهند.

این هیئت علاوه بر بهره مندی از حمایت و راهنمایی تیم بین المللی ABHI، می تواند از تخصص مجموعه ای از مدیران NHS که در حال پیوستن به این ماموریت هستند بهره مند شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برتر برای فعال یا غیرفعال کردن تنظیمات همگام سازی در ویندوز

این شامل لرد پریور برامپتون، رئیس سابق NHS است. جیمز دیویس، افسر ارشد نوآوری در بنیاد Royal Free London NHS Foundation Trust. پروفسور پل دیمیتری، معاون علمی و تحقیقاتی کالج سلطنتی اطفال و بهداشت کودک، مدیر بالینی NIHR. دکتر نویل یانگ، مدیر نوآوری و شرکت، یورکشایر و هامبر، شبکه علوم بهداشت دانشگاهی. و لوئیز جینگ، مدیر تجاری، شبکه علوم بهداشت دانشگاهی شرقی.

پل بنتون، مدیر عامل بین المللی ABHI گفت: “ما مشتاقانه منتظر هستیم تا بیش از 30 نفر از نوآوران پیشرو در فناوری سلامت بریتانیا را به عنوان بخشی از اولین ماموریت تجاری بزرگ خود به این نیروگاه نوظهور علم زندگی بیاوریم تا از استراتژی رشد کسب و کار آنها حمایت کنیم. فلوریدا دارای یکی از برترین صنایع علوم زیستی کشور با استعدادهای در سطح جهانی و فرصت های گسترده ای برای تحقیق و همکاری است. این منطقه سطح تعامل زیادی دارد و مایل به همکاری با شرکت‌های علوم زیستی بریتانیا هستند.

بیش از 1440 مؤسسه در صحنه توسعه بیوتکنولوژی، دارویی و پزشکی فلوریدا با بیش از 46000 مؤسسه مراقبت های بهداشتی کار می کنند. ایالت به این شرکت ها و مراکز تحقیق و توسعه طیف وسیعی از تخصص های صنعتی را ارائه می دهد.

امروزه این ایالت خانه شرکت‌هایی مانند بریستول مایرز اسکوئیب، جانسون و جانسون، آمگن، و فایزر است و منطقه تامپا دارای موسسات محلی در سطح جهانی مانند مرکز سرطان موفیت است. همچنین میزبان لیستی از شرکت های علوم زیستی با تخصص های مختلف از عملیات جهانی، تحقیق و توسعه، و ساخت پیشرفته است و همچنان به جذب استعدادها از سراسر جهان ادامه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Cluri به شما امکان می دهد جهت گیری های پشتیبانی نشده را در برنامه ها و رابط های کاربری آیفون اعمال کنید

ABHI US Accelerator که مرکز آن در تگزاس است، با مشارکت دانشکده پزشکی دل، یکی از پیشگام ترین موسسات دانشگاهی ایالات متحده، مستقر در دانشگاه تگزاس، در آستین، ارائه می شود. با استفاده از ایالت به عنوان سکوی پرشی برای سایر ایالت های کلیدی، این برنامه با تکیه بر روابط و ارتباطاتی که ABHI در سراسر ایالات متحده ایجاد کرده است، پشتیبانی سراسری را ارائه می دهد.

یکی از محورهای برنامه 12 ماهه، تقویم مأموریت های تجاری ABHI است که در طول سال انجام می شود و اعضا را به ایالت های کلیدی در سراسر ایالات متحده می برد و آنها را قادر می سازد تا بازارهای جدید را کشف کنند، ریسک را به حداقل برسانند، با مشتریان جدید ملاقات کنند و بینش ارزشمندی از بازار به دست آورند.

گروهی از شرکت‌هایی که در بازدید از فلوریدا در ماه نوامبر شرکت می‌کنند، مجموعه‌ای از محصولات و راه‌حل‌های فناوری سلامت بریتانیا را به نمایش خواهند گذاشت. در طول هفته، جلساتی با یک بازیگر ستاره‌دار متشکل از رهبری ارشد سیستم‌های بیمارستانی پیشرو منطقه برگزار می‌شود.

با پایان یافتن فعالیت ماموریت تجاری امسال، برنامه‌های کاربردی برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​فناوری سلامت بریتانیا برای پیوستن به برنامه ۱۲ ماهه پشتیبانی ABHI در سال ۲۰۲۳ باز شده است. ماموریت های تجاری و فعالیت های مجازی در سراسر ایالات متحده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rvT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *