مانیتور نمایشگر ALOGIC Clarity 4K UHD

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

داشتن یک مانیتور خارجی عالی برای استفاده با مک یا آیپد شما نه تنها رضایت بخش است، بلکه برای حرفه ای هایی که نیاز به یک صفحه نمایش با وضوح بالا با دقت رنگ خوب دارند نیز ضروری است. و ALOGICشرکتی که به دلیل ارائه راه‌حل‌های عالی فناوری اطلاعات جانبی شناخته شده است، محصولی دارد که همه این نیازها را برآورده می‌کند – که این مانیتور نمایشگر ALOGIC Clarity 4K UHD.

یک مانیتور با طراحی زیبا

البته مهم ترین قسمت یک مانیتور خارجی پنل آن است اما داشتن طراحی خوب همه چیز را تغییر می دهد. مانیتور نمایشگر ALOGIC Clarity 4K UHD دارای طراحی زیبا و درجه یک است. جلوی نمایشگر با شیشه پوشانده شده است که باعث می شود تصاویر بسیار زنده تر به نظر برسند. Clarity با قیمت 799 دلار زیبایی استودیو نمایشگر اپل را دارد تا به کاربران مک بوک جایگزینی اقتصادی برای افزایش فضای صفحه نمایش بدهد.

این پنل با حاشیه های نازک و تمیزی احاطه شده است که عاری از هرگونه جزئیات حواس پرتی است. در عین حال، پشت مانیتور دارای روکش نقره ای شیک است. دارای پایه فلزی داخلی است که کاملاً قابل تنظیم است. کاربران می توانند مانیتور را بچرخانند، آن را کج کنند یا حتی بچرخانند تا بهترین زاویه را برای هر نوع کاری پیدا کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 راه آسان برای مخفی کردن پست ها از کسی در اینستاگرام
https://www.youtube.com/watch?v=6Fqrtu9Hp8o

یک صفحه نمایش واقعی 4K

اما چیزی که مانیتور نمایشگر ALOGIC Clarity 4K UHD را واقعا خوب می کند، پنل 4K آن است. هنگامی که از صفحه نمایش 4K استفاده می کنید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. همه چیز واضح تر به نظر می رسد، از متن گرفته تا تصاویر و ویدیوها. به هر حال، ما در مورد رزولوشن چهار برابر بالاتر از Full HD صحبت می کنیم.

اما داشتن صفحه نمایش با وضوح بالا تنها بخشی از چیزی است که یک مانیتور را خوب می کند. ALOGIC Clarity در ارائه 1.07 میلیارد رنگ با نسبت کنتراست پویا 1000000:1 و 350 نیت روشنایی برتر است.

آنچه می بینید رنگ های روشن و سیاه های عمیق تر است. و به لطف فناوری IPS و روکش براق، می‌توانید تصاویر را بدون اعوجاج حتی زمانی که از زوایای تا 178 درجه نگاه کنید، به وضوح مشاهده کنید. ناگفته نماند که به عنوان یک مانیتور 27 اینچی، فضای زیادی برای قرار دادن همه برنامه های خود روی صفحه وجود دارد.

به عنوان یک هاب USB کار می کند

ALOGIC Clarity 4K UHD فقط یک مانیتور خارجی نیست. همچنین به عنوان یک هاب USB عمل می کند تا کاربران بتوانند سایر تجهیزات جانبی را مستقیماً به آن متصل کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ALOGIC Clarity را با استفاده از یک کابل USB-C به یا تبلت متصل کنید. در پشت مانیتور دو پورت USB-A، USB-B، دو پورت HDMI، DisplayPort، USB-C و خروجی صدا وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع کار نکردن رادیو موزیک اپل در آیفون

نکته جالب در مورد ALOGIC Clarity 4K UHD این است که پورت USB-C داخلی نیز انرژی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید لپ تاپ یا تبلت خود را در حین استفاده از آن به نمایشگر متصل کنید.

یک همراه عالی برای مک و آیپد

البته، به عنوان یک مانیتور USB-C، ALOGIC Clarity 4K UHD با Mac و عالی کار می کند. شما فقط کابل را وصل کنید و آماده حرکت هستید. و اکنون که iPadOS 16 دارای Stage Manager است که از یک مانیتور خارجی متصل به iPad بهره می‌برد، می‌توانید از ALOGIC Clarity برای گسترش بیشتر عملکرد iPad خود استفاده کنید.

و بهترین بخش این است که ALOGIC Clarity 4K UHD بسیار مقرون به صرفه تر از مانیتورهای رقیب مانند نمایشگر استودیو اپل است.

قیمت و در دسترس بودن

مانیتور نمایشگر ALOGIC Clarity 4K UHD اکنون از فروشگاه آنلاین رسمی این شرکت در دسترس است. قیمت آن 799.99 دلار با ارسال رایگان است و با آخرین وب کم ALOGIC 1080p Iris به صورت رایگان ارائه می شود.

این وب کم دارای رزولوشن 1080p، فوکوس خودکار مبتنی بر ، میکروفون های حذف کننده نویز و پوشش حفظ حریم خصوصی است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JwhEAL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *