مایکروسافت یک ابزار هوش مصنوعی راه اندازی کرد تا درد ایجاد وب سایت ها را از بین ببرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مایکروسافت یک ابزار هوش مصنوعی راه اندازی کرد تا درد ایجاد ها را از بین ببرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مایکروسافت می خواهد درد طراحی صفحات وب را از بین ببرد. هوش مصنوعی راه حل آن است.

درباره Microsoft Build 2023 بیشتر بخوانیدامروز نشان‌دهنده راه‌اندازی Copilot در Power Pages در پیش‌نمایش برای مشتریان آمریکایی است، یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی برای ابزار ایجاد وب‌سایت تجاری کم‌کد مایکروسافت، Power Pages. Copilot می‌تواند متن، فرم‌ها، ‌بات‌ها و طرح‌بندی‌های صفحه وب و همچنین ایجاد و ویرایش تصاویر و تم‌های طراحی سایت را ایجاد کند.

به عنوان مثال، برای ایجاد یک فرم، کاربران می توانند به سادگی نوع فرم مورد نیاز خود را توصیف کنند و Copilot آن را بسازد و جداول پایگاه داده باطن لازم را به طور خودکار ایجاد کند. سپس می توان آن جداول را با استفاده از زبان طبیعی در Copilot ویرایش، حذف یا اضافه کرد.

Sangya Singh، معاون Power Pages در مایکروسافت در ی به TechCrunch گفت: «به عنوان سازنده، آنچه را که نیاز دارید به زبان طبیعی توصیف می‌کنید و از پیشنهادات Copilot برای طراحی صفحات وب، ایجاد محتوا و ایجاد فرم‌های پیچیده داده‌های تجاری برای وب‌سایت خود استفاده می‌کنید. مصاحبه. “دیگر نیازی نیست که از یک صفحه خالی شروع کنید.”

ایجاد یک وب سایت با هوش مصنوعی ایده جدیدی نیست – حداقل در عصر حاضر نیست. ابزارهایی مانند Jasper می‌توانند کپی، تصاویر، طرح‌بندی‌ها و موارد دیگر را کنترل کنند، در حالی که ژنراتورهایی مانند Mixo می‌توانند صفحه‌های اصلی را با توضیحات کوتاه ایجاد کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چت ربات Bard AI گوگل اکنون می تواند کد تولید و اشکال زدایی کند

اما سینگ Copilot را در Power Pages به عنوان چندمنظوره‌تر از راه‌حل‌های رقیب معرفی می‌کند، در حالی که تاکید می‌کند که این ابزاری نیست که بتواند – یا باید – برای تولید سایت‌های هرزنامه استفاده شود.

Power Pages اکنون به شما این امکان را می‌دهد که از بدون کد (توصیف سایت از طریق زبان طبیعی) به کد کم (ویرایش طراحی وب‌سایت و طرح‌بندی با استفاده از استودیوی طراحی) به کد حرفه‌ای (ساخت سفارشی‌سازی پیشرفته با چارچوب‌های آشنای وب) یکپارچه بروید.» او گفت. “برای قدرت صفحات، ایجاد تجربیات Copilot در داخل قدرت صفحات انقلابی است زیرا امکان ساختن یک دستیار هوش مصنوعی برای ساخت سایت های مبتنی بر داده های تجاری با استفاده از زبان طبیعی قبلاً انجام نشده بود.

Copilot در Power Pages

اعتبار تصویر: مایکروسافت

البته، بسته به دامنه و مورد استفاده، افزودن هوش مصنوعی مولد به ترکیب می‌تواند یک پیشنهاد مخاطره‌آمیز باشد. حتی اگر هدف اصلی نباشد، می‌توان از هوش مصنوعی درخواست کرد محتوای سمی تولید کند. و در صورت عدم نظارت دقیق می تواند از ریل خارج شود.

سینگ ادعا می‌کند که Copilot در Power Pages، که توسط مدل GPT-3.5 OpenAI ارائه می‌شود، برای محافظت در برابر مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید، دارای “نرده‌های محافظ” است.

سینگ گفت: «ما درخواست‌های کاربر سازنده وب‌سایت را به Copilot می‌بریم، پیشنهادهایی را از مدل زبان بزرگ دریافت می‌کنیم، و قبل از نمایش پیشنهادات به سازنده، پردازش‌های زیادی مانند فیلتر کردن محتوای توهین‌آمیز انجام می‌دهیم». اگر پیشنهادات Copilot نامربوط یا نامناسب باشد، سازندگان به راحتی می‌توانند خروجی تولید شده هوش مصنوعی را از طریق حرکت انگشت شست در تجربه ما گزارش کنند و بازخورد بیشتری ارائه کنند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دریافت اکانت تبلیغاتی فیسبوک و دسترسی به صفحه

در مورد چت بات فوق الذکر، که توسط GPT-3.5 نیز پشتیبانی می شود، که کاربران Power Pages اکنون می توانند آن را در وب سایت خود قرار دهند، چطور؟ به گفته سینگ، به طور مشابه با پادمان هایی ساخته شده است، از جمله لیست سفید URL هایی که برای دریافت پاسخ آن ها را بررسی می کند.

«نکته کلیدی که باید به آن توجه کرد این است قدرت Pages Copilot یک وب‌سایت‌های تولیدکننده خودکار هوش مصنوعی نیست، بلکه یک «دستیار هوش مصنوعی» برای یک سازنده وب‌سایت انسانی است – از این رو Copilot نامیده می‌شود – که در آن سازنده می‌تواند در مورد چگونگی ساخت اجزای مختلف یک کسب‌وکار مبتنی بر داده‌ها، پیشنهاداتی را بخواهد. سایت،» او افزود. “دادن “کنترل کامل” به سازندگان یک اصل است که ما داریم که در آن سازنده همیشه کنترل را در دست دارد اگر بخواهند پیشنهاد Copilot را اعمال کنند یا آن را بیشتر تغییر دهند یا آن را کنار بگذارند.”

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DlP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *