مایکروسافت Bing را در برنامه SwiftKey صفحه کلید خود در اندروید و iOS ادغام می کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مایکروسافت Bing را در برنامه SwiftKey خود در و iOS ادغام می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که مایکروسافت در حال ادغام ربات چت بینگ خود در برنامه صفحه کلید خود SwiftKey در اندروید و iOS است. ادغام جدید به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً از صفحه کلید تلفن همراه خود با ربات چت کنند و بدون نیاز به جابجایی بین برنامه ها چیزهایی را جستجو کنند.

Bing دارای سه ویژگی اصلی در Swiftkey است: Chat، Tone و Search. با قابلیت چت، می‌توانید به Bing جدید در حال حرکت برای پرس و جوهای دقیق‌تر دسترسی داشته باشید. این شرکت توضیح می دهد که عملکرد می تواند برای موارد مختلف مفید باشد. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک جناس هوشمندانه برای پاسخ دادن به پیام یک نفر هستید، یا اگر می‌خواهید به سرعت بفهمید که چه دسری با یک غذای خاص هماهنگ می‌شود، می‌توانید از قابلیت چت استفاده کنید. سیار.

مایکروسافت Bing را در SwiftKey ادغام می کند

اعتبار تصویر: مایکروسافت

ویژگی Tone به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از هوش مصنوعی برای سفارشی کردن متن خود برای هر موقعیتی، ارتباط موثرتری را برای کاربران آسان تر می کند. مایکروسافت می‌گوید که این ویژگی می‌تواند در مواردی مفید باشد که در ایمیل‌های کاری خود به سختی رسمیت داشته باشید یا زبان جدیدی یاد می‌گیرید و برای انتخاب کلمه به کمک نیاز دارید. می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید تا جملات خود را حرفه‌ای‌تر، معمولی‌تر، مودبانه‌تر یا مختصرتر برای پست رسانه‌های اجتماعی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برای تغییر رنگ در تقویم گوگل

با قابلیت جستجو، می توانید به سرعت وب را مستقیماً از صفحه کلید خود جستجو کنید، که اساساً نیاز به جابجایی بین برنامه ها را از بین می برد. این شرکت بیان می‌کند که می‌توان از این ویژگی زمانی استفاده کرد که با یک دوست صحبت می‌کنید و می‌خواهید چیزی را در میانه مکالمه جستجو کنید.

ویژگی‌های جدید SwiftKey در همه بازارهایی که Bing جدید در دسترس است قابل دسترسی است. همه می‌توانند اکنون از جستجو استفاده کنند، اما برای دسترسی به Tone و Chat، کاربران باید وارد حساب مایکروسافت خود شوند که برای دسترسی به پیش‌نمایش جدید Bing تأیید شده است.

ویژگی جدید SwiftKey Tone مایکروسافت

اعتبار تصویر: مایکروسافت

مایکروسافت خاطرنشان می کند که این به روز رسانی امروز در دسترس است و پس از دریافت به روز رسانی، نماد Bing را در بالای صفحه کلید خواهید دید. از آنجا، می‌توانید روی ویژگی دقیقی که می‌خواهید استفاده کنید کلیک کنید. چت، آهنگ یا جستجو.

شایان ذکر است که مایکروسافت سال گذشته قصد داشت SwiftKey را در iOS ببندد، اما بعداً تصمیم گرفت این کار را نکند. مایکروسافت به احتمال زیاد امیدوار است با ادغام Bing جدید خود در محصول، سر و صدا و محبوبیتی در اطراف SwiftKey ایجاد کند.

این شرکت همچنین امروز اعلام کرد که دسترسی بیشتری به بینگ در چت های گروهی در اسکایپ راه اندازی می کند. مایکروسافت در ماه فوریه در پیش نمایش، بینگ را در اسکایپ ادغام کرد. اکنون، چت های گروهی اکنون فقط به یک عضو با دسترسی به پیش نمایش برای صحبت با Bing نیاز دارند.

اعتبار تصویر: مایکروسافت

این بدان معناست که به عنوان یک گروه، می‌توانید از Bing جدید از داخل برنامه Skype استفاده کنید، درست مانند استفاده از Bing جدید در دسکتاپ. می‌توانید از آن برای حل‌وفصل یک بحث، کمک به برنامه‌ریزی یک سفر گروهی یا یافتن رستورانی برای ملاقات حضوری استفاده کنید.» این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت. «برای شروع، «Bing in Skype» را در مخاطبین Skype خود جستجو کنید و آن را مانند هر مخاطب دیگری به یک چت گروهی اضافه کنید. درست مانند دسکتاپ، پاسخ‌های گپ جدید بینگ در برنامه اسکایپ که حقایق را با پیوندهای وب به منابع ارجاع می‌دهد، بنابراین می‌توانید دوباره بررسی کنید که اطلاعات از کجا آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برای افزودن یا حذف خطوط شبکه در Google Sheets

علاوه بر این، مایکروسافت اعلام کرد که Bing اکنون از طریق مایکروسافت استارت در دسترس است، که تجربه شخصی سازی شده این شرکت در خواندن اخبار است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JiTgcU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *