متا اولین طرح آزمایشی تأیید صحت پرداختی META VERIFIED را در FB و IG معرفی می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مدیرعامل شرکت مارک زاکربرگ اعلام کرد که متا در حال راه‌اندازی یک برنامه جدید – Test Paid Verification Program – است که کاملاً شبیه به طرح تأیید توییتر است که توسط ایلان ماسک در نوامبر 2022 راه‌اندازی شد.

متا می گوید که این برنامه به دلیل درخواست های بسیار زیاد برای پشتیبانی حساب و دسترسی بهتر به تأیید راه اندازی شده است. در عین حال، سازندگان می توانند از این پلت فرم برای افزایش دسترسی و دید خود استفاده کنند. طبق گفته متا، قیمت تأیید اولیه 11.99 دلار در ماه برای وب سایت ها و 14.99 دلار در ماه برای برنامه های iOS و خواهد بود که هزینه های AppStore را برای کاربران iOS پوشش می دهد.

بیانیه متا در مورد META VERIFIED

ما آزمایش یک طرح جدید به نام Meta Verified را آغاز خواهیم کرد تا به اینفلوئنسرها و سازندگان جدید کمک کنیم تا دید و دسترسی خود را افزایش دهند. بنابراین، ایجاد یک جامعه و پایگاه هواداران به طور موثر.

Meta Verified یک بسته اشتراک برای و است که شامل یک نشان تأیید شده است که اعتبار حساب سازندگان را با شناسه دولتی با چندین مزیت دیگر مانند – محافظت فعال از حساب، دسترسی به پشتیبانی حساب و دسترسی پیشرفته تأیید می کند. این آزمون ابتدا در نیوزلند و استرالیا آغاز شد تا کاستی ها را بیاموزد و روی آن کار کند تا قبل از راه اندازی آن در جهان کارآمدتر و موثرتر شود.

آیا META VERIFIED یک شکست است یا یک پاس؟

تجزیه و تحلیل طرح Meta Verified نشان می دهد که پرداخت برای یک نشان در نهایت ارزش یک پلت فرم را کاهش می دهد. پیش از این، نشان فقط به کسانی داده می شد که مستحق آن بودند. با این حال، طرح جدید خرید نشان، پلتفرم را بیشتر شبیه به انبوهی از حساب‌های تصادفی با نشان‌های تایید شده می‌سازد – به این معنی که کسانی که از شناسایی ناامید هستند، نشان را خریداری می‌کنند و به یکی از “به اصطلاح سازندگان” تبدیل می‌شوند. این فقط از ارزش سازندگانی می کاهد که سخت تلاش کرده اند تا به جایی که امروز هستند برسند و نظرات آگاهانه تری داشته باشند. یکی از اتفاقاتی که باعث شکست بزرگی در توییتر شد، پرونده الی لیلی بود. شخصی که تظاهر به الی لیلی، به نام @EliLillyandCo – یک شرکت داروسازی در ایندیاناپولیس توییت کرد، گفت – “ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم انسولین اکنون رایگان است. این توییت از یک حساب جعلی بود که بدون تایید کامل، نشان تایید از سوی مقامات توییتر صادر شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دریافت هوش مصنوعی من در اسنپ چت در اندروید یا آیفون

با این حال، جدای از این، بسیاری از حساب‌ها در گذشته با نشان‌های تأیید دیده می‌شدند – آنهایی که هیچ اطلاعی از محتوایی که ایجاد می‌کنند یا آن‌هایی که محتوای پژوهشی نداشتند.

برخی همچنین می گویند که کسب و کار تبلیغات متا از ضرر هنگفتی که به دلیل به روز رسانی ATT اپل متحمل شده است، در حال بهبود است. از این رو، این نیز دلیلی برای معرفی برنامه تأیید پولی مانند برنامه آبی توییتر است.

با توجه به اینکه اشتراک +Snapchat اکنون به 2.5 میلیون نفر رسیده است و Twitter Blue حدود 300000 مشترک دارد، متا می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. این دارای چندین عنصر از هم‌ترازی است – یکی از آنها ویژگی استیکرهای انحصاری در استوری‌های فیس‌بوک و حلقه اینستاگرام، همراه با 100 ستاره ماهانه رایگان برای نشان دادن حمایت شما از سازندگان مورد علاقه‌تان است.

درست مانند اسنپ چت، متا نیز سعی می کند چندین سفارشی سازی درون برنامه ای را برای تشویق سازندگان به استفاده از کمک های سازنده Star، جدا از سایر ارتقاهای جدید، ترکیب کند.

سخت است باور کنیم که میلیاردها نفر آماده باشند بخشی از دارایی خود را فقط برای یک نشان تأیید خرج کنند – اما افراد بررسی واقعیت این کار را انجام خواهند داد. آنها این کار را برای شهرت، رسیدن، محبوبیت و برخی برای خودنمایی انجام می دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع اتصال وای فای اما بدون اینترنت در اندروید

با این حال، امید است که متا این نشان را پس از تأیید حساب و کار سازندگان ارائه دهد. این به این دلیل است که داشتن حساب های تأیید شده بدون ارزش افزوده در جامعه دیجیتال یکنواخت خواهد بود. شاید افرادی که دانش بالایی دارند مورد توجه قرار نگیرند و همه هجوم ها ویروسی شوند.

نظر شما در مورد طرح جدید META VERIFIED چیست؟ آیا این فقط پشتیبانی حساب از سازندگان با چندین مزیت اضافه است یا راهی برای پوشش زیان وارده؟

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hqYetr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *