متا برای لغو فشار صوتی اجتماعی از گنجینه خود!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از اخراج چندین کارمند، متا اکنون قرار است تغییراتی را در پلتفرم خود ایجاد کند – حذف فشار صوتی. این خبر حاکی از آن است که متا ویژگی صوتی خود را از گروه خود حذف می کند و همچنین به نحوه اعمال تغییرات تا این ماه اشاره کرده است.

متا در حال حاضر در حال کار بر روی اطلاع رسانی به مخاطبان خود از تغییرات رخ داده در پلتفرم های متا است، که این ویژگی صوتی در شرف خداحافظی است. از این رو، کاربران از پایان هفته نمی توانند کانال های صوتی جدیدی ایجاد کنند. این آخرین عنصر باقی‌مانده از فشار صوتی اجتماعی این شرکت است که تأثیر زیادی داشت زیرا Clubhouse در سال 2021 ترند شد.

مردم این ویژگی فشار صوتی اجتماعی را می‌پسندند و متا تضمین می‌کنند که آن چیزی را که کاربران خواسته‌اند به آنها می‌دهد. سال گذشته، متا ادعا کرد که میزبان صوتی اجتماعی را مانند یک اتاق فقط صوتی با ویژگی هایی مانند پادکست و Soundbites که در آن کاربران می توانند کلیپ های صوتی کوتاه بسازند، رونمایی کرد. کاربران پادکست‌ها را دوست دارند، زیرا به راحتی می‌توانند به برخی چیزها در حال حرکت گوش دهند. پادکست ها به کاربران این امکان را می دهند که در هر زمان به هر چیزی گوش دهند، بدون اینکه دردسر توقف کنند و ببینند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Tinder به‌عنوان بخشی از دستورالعمل‌های به‌روزشده انجمن، دسته‌های اجتماعی را از بایوس حذف می‌کند

حتی اگر این شرکت چنین ویژگی دوست داشتنی را اعلام کرد، اکنون قصد دارد تا فشار صوتی اجتماعی را لغو کند. این به این معنی است که محبوبیت فشار صوتی کاهش می‌یابد و با سایر ویژگی‌های فقط صوتی که در حال حذف شدن هستند، همسو می‌شود.

چرا فشار صوتی لغو می شود؟

حذف فشار صوتی همچنین به معنای کاهش هزینه شرکت است – و فکر می کنیم که این اشتباه نخواهد بود. متا دیده شده است که با تمام ویژگی ها یک قدم به عقب حرکت می کند و به نظر می رسد که به این زودی ها هیچ ویژگی را راه اندازی نخواهد کرد. همچنین، طرح متا برای اخراج هزاران کارمند را فراموش نکنیم، علاوه بر معرفی متا تایید شده، جایی که برای تایید شدن باید هزینه پرداخت کنید. این موارد نشان می دهد که احتمالاً شرکت به خوبی کار نمی کند و برخی از پروژه های آینده یا قبلی به زودی لغو خواهند شد. همچنین، اگر چیز بزرگ‌تری در زمان‌های آینده رخ دهد، ما تعجب نخواهیم کرد.

عجیب است که فکر کنیم چیزی بسیار دوست داشتنی و محبوب در میان کاربران در طول همه گیری، به چیزی در حال نابودی تبدیل نمی شود. وجود فشار صوتی، که زمانی برای سازندگان و شنوندگان پادکست روشن‌کننده بود، اکنون دیگر وجود نخواهد داشت. با این حال، برخی می گویند که فشار صوتی فقط یک مد همه گیر بود که به مردم اجازه می داد در کاری باقی بمانند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خروج از Reddit در دسکتاپ و موبایل

اگرچه کلاب هاوس محبوبیت پیدا کرده است و هنوز هم پایگاه مخاطبان اختصاصی و وفادار دارد، تقاضا برای ویژگی فقط صوتی دیگر وجود ندارد – که به نوعی لغو آن عاقلانه است. این باعث صرفه جویی در پول و نیروی کار شرکت می شود. متا در ماه می 2022 بیشتر ابزارها را حذف کرده بود، و اکنون زمان حذف یک گزینه تعامل دیگر از جیب خود است، که فضای و کلاب هاوس را در صف قرار می دهد. به احتمال زیاد این دو تا چند سال دیگر ادامه خواهند داشت، اما با لغو فشار صوتی، ممکن است کلاب هاوس تمام شود، و بیایید ببینیم با توییتر 2.0 چه اتفاقی می‌افتد!

شما چه فکر می کنید – آیا این فقط یک استراتژی صرف برای راه اندازی چیزی بزرگ است یا متا دچار ضرر می شود؟

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sgUAvP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *