متفکران و انجام دهندگان مشتریان را بیشتر می برند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

نوآوری Med-Tech به دفتر مرکزی Thirsk PD-M International دعوت شد، جایی که ریچارد هال، مدیر عامل، بینشی از آنچه این شرکت برای ارائه دارد به ما داد.

دیوارها و قفسه‌های این شرکت با طرح‌های نمادین و نمونه‌هایی از نوآوری تزئین شده‌اند، اما یکی از برجسته‌ترین آنها Sinclair C5 است – نمونه‌ای از یک نوآوری قابل توجه اما یک شکست تجاری. هال بینشی در مورد فلاپ C5 ارائه کرد، که دلیل آن شکست سینکلر در تعامل کافی با کاربر بود، چه در مورد گروه های متمرکز، چه عدم نمایش نمونه های اولیه به مردم یا درخواست تحلیل انتقادی و به چالش کشیدن.

پس چرا PD-M یک نوآوری در دهه 1980 روی دیوار دارد که تنها با 483 دستگاه ساخته شده هزینه زیادی دارد؟

او می‌گوید: «بسیاری از جعبه‌ها را به عنوان یک نوآوری خالص نشان می‌دهد، اما وقتی نوآوری را به بازار بیاورید و آن را با مخاطبان خود – که می‌توانند جراح، بیمار، پزشک یا کاربر باشند – هماهنگ نکنید، به طرز شگفت‌انگیزی بمباران می‌شود. .

«تمام موضوع این است که وقتی مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند ایده خوبی دارند، ما می‌پرسیم که آیا با کاربر صحبت کرده‌اند یا خیر. اگر آنها فکر کنند، “خب، جان فکر می کند عالی است”، دوباره می پرسیم، “آیا واقعاً با کاربر خود صحبت کرده اید؟”

افراد زیادی هستند که نوآوری می کنند و می گویند که یک نوآوری دارند، این یک تکه فناوری عالی است و همه آن را دوست خواهند داشت.

ما می گوییم مخاطب شما به آنچه که هست علاقه ندارد، به آنچه انجام می دهد علاقه مند است. آن‌ها فقط می‌خواهند بدانند چه ارزشی برایشان دارد و چگونه می‌خواهند با آن درگیر شوند.»

اگرچه این شرکت یک مشاوره طراحی است، اما صحبت با کاربران در مرکز آنچه PD-M ارائه می دهد است، و تخصص آن به آن اجازه می دهد تا مشتری را در مسیر نوآوری هدایت کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر فونت پیش فرض در برگه های گوگل: 3 روش آسان

هنگامی که یک محصول به PD-M ارائه می شود، اگرچه ممکن است وحشیانه به نظر برسد، مشاور موظف است قبل از اینکه سرمایه گذاری بیش از حد روی آن انجام شود، سوراخ هایی را در آن برای بهبود نوآوری ایجاد کند، و بنابراین می توان آن را به سمت یک محصول تجاری مناسب تر تنظیم کرد.

هال توضیح می دهد که نوآوری یک مسیر مستقیم نیست.

“شما نروید، “من این ایده را دارم”، سپس یک نمونه اولیه برای نشان دادن مردم بسازید و وارد تولید شوید. پیچ و خم های زیادی در طول مسیر وجود دارد که از یک مسیر خطی دور است. چیزی که ما در آن مهارت داریم این است که مشتریان را در مسیر نوآوری هدایت کنیم، آنها را هدایت کنیم و از دام ها اجتناب کنیم.»

بسیاری از کارهای PD-M با استارت آپ های با رشد بالا، دانشگاهیان، شرکت های کوچک و متوسط، شرکت های دولتی و همچنین برخی از کارهای تحقیقاتی در کنار NHS است.

بسیاری از شرکت های سبک مشاوره در این فضا تمایل دارند تیم های 40 یا 50 نفره داشته باشند. اگرچه ممکن است تعداد زیادی در تیم PD-M وجود نداشته باشد، این شرکت در مورد پیشنهاد خود خوش بین است و اظهار می کند که ظرفیت کار روی پروژه های بزرگ را دارد. نقد نوآوری هایی که برای آنها به ارمغان می آید، همراه با تجربه و مهارت در جمع آوری و اصلاح آنها، به هال اجازه می دهد تا PD-M را به عنوان “متفکران” و “انجام دهندگان” توصیف کند.

نمونه‌هایی از کارهای انجام شده شامل ارائه هزاران محافظ صورت به NHS در طول همه‌گیری COVID-19، نمونه‌ای از قابلیت‌های چاپ سه‌بعدی آن، و یک آنالایزر تنفس استون با دانشگاه دورهام است.

«آنچه که ما متوجه شدیم این است که به همان اندازه آن سازمان ها خوب و قدرتمند هستیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Vygon خواستار افزایش استفاده از اکسیژن درمانی خودکار است

ما می‌توانیم به‌راحتی راه برویم و کارهای احمقانه زیادی انجام دهیم، اما چیزی که ما را به عقب می‌کشاند آگاهی تجاری است و ما در قبال مشتری موظف هستیم که اولین بار آن را درست انجام دهیم. فقط به این دلیل که شما می توانید به این معنی نیست که باید.

اکنون مردم در مورد طراحی کاربر محور، طراحی انسان محور، طراحی رفتاری صحبت می کنند، ما سال هاست که این کار را انجام می دهیم.

بنابراین، چه چیزی باعث یک نوآوری خوب می شود؟ و چگونه در نهایت به بازار می رسد و به یک محصول تجاری بادوام تبدیل می شود؟

“هر پروژه باید یک محرک قابل دوام داشته باشد. یا مختل کننده است، مقرون به صرفه تر است، فناوری جدید را بهینه می کند، بازار جدیدی را باز می کند. هر پروژه باید یک ماشه داشته باشد. یک محرک قابل دوام و مشروع و دلیلی که چرا باید آن را انجام دهید.

“آنچه ما در انجام نوآوری ها خوب هستیم، هر چیزی است که از آن خارج می شود. مورد تجاری، مورد تجاری، قابلیت استفاده، مالکیت معنوی، هزینه ساخت. این واقعاً این سؤالات را می‌پرسد، در غیر این صورت مردم تمایل دارند تعصب داشته باشند و تا زمانی که کسی به آنها بگوید دست از انجام کاری که انجام می‌دهند، معمولاً در نقطه‌ای که خیلی دیر است، ادامه می‌دهند. این به داشتن استراتژی مناسب بستگی دارد، و این چیزی است که ما واقعاً روی آن متمرکز هستیم.

کاری که ما انجام می‌دهیم این است که تلاش می‌کنیم همه ذینفعان را همراهی کنیم تا این دیدگاه عینی را به آنها ارائه دهیم.»

PD-M ماموریت خود برای سال 2023 را به عنوان “پیشبردن مشتریان” خلاصه می کند.

PD-M در نمایشگاه نوآوری Med-Tech در تاریخ 7-8 ژوئن 2023 در غرفه D48 نمایشگاه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر به www.med-techexpo.com مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RWcvSy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *