مدترونیک به عنوان یکی از با اخلاق ترین شرکت های جهان شناخته می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Medtronic توسط Ethisphere به عنوان یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان در سال 2023 شناخته شده است. در سال 2023، 135 افتخاری در 19 کشور و 46 صنعت شناخته شدند. مدترونیک یکی از تنها دو برگزیده در رده صنعت «محصولات بهداشتی» است.

جف مارتا، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی مدترونیک، گفت: “ما تلاش می کنیم مسئولیت پذیر باشیم و اعتماد مشتریان و جوامع خود را به دست آوریم، و این جایزه گواهی واقعی برای بیش از 95000 کارمند جهانی ما و مشتریانی است که به آنها خدمت می کنیم. نوشته شده بیش از 60 سال پیش، مأموریت مدترونیک همچنان سنگ بنای فرهنگ و عملیات تجاری ما است. مأموریت ما ما را متعهد می کند که شهروندی خوب را در تمام جوامعی که در آن زندگی می کنیم و در آن فعالیت می کنیم و به طور کلی برای جامعه حفظ کنیم.”

تارا شوچوک، معاون و مدیر ارشد اخلاق و انطباق در Medtronic، افزود: “هر روز، ما راه هایی برای کاهش درد، ابی سلامت و افزایش عمر پیدا می کنیم. در Medtronic، ما معتقدیم فروش اخلاقی فروش بادوام است و این جایزه تعهد ما را تایید می کند. برای ارائه نتایج به روش صحیح.»

مدیر عامل Ethisphere، اریکا سالمون برن، اظهار داشت: “اخلاق مهم است. سازمان هایی که متعهد به یکپارچگی تجاری از طریق برنامه ها و شیوه های قوی هستند، نه تنها استانداردها و انتظارات را برای همه بالا می برند، بلکه عملکرد بلندمدت بهتری نیز دارند. ما همچنان از جهانیان الهام می گیریم. تجلیل از اکثر شرکت های اخلاقی و تعهد آنها برای ایجاد تأثیر واقعی برای سهامداران خود و نمایش رهبری الگوی مبتنی بر ارزش ها. به Medtronic برای کسب جایگاه در جامعه اخلاقی ترین شرکت های جهان تبریک می گوییم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  12 راه حل برای عدم نمایش رویدادها و تعطیلات تقویم سامسونگ

فرآیند ارزیابی اخلاقی‌ترین شرکت‌های جهان که مبتنی بر ضریب اخلاقی اختصاصی Ethisphere است، شامل بیش از 200 سؤال در مورد فرهنگ، رویه‌های زیست‌محیطی و اجتماعی، اخلاق و فعالیت‌های انطباق، حکمرانی، تنوع، و طرح‌هایی است که از یک زنجیره ارزش قوی پشتیبانی می‌کنند. این فرآیند به عنوان یک چارچوب عملیاتی برای ضبط و کدگذاری شیوه های پیشرو سازمان ها در سراسر صنایع و در سراسر جهان عمل می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OjC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *