مدترونیک تاییدیه FDA جدیدترین ضربان ساز Micra را دریافت کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدترونیک تاییدیه اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) را برای Micra AV2 و Micra VR2، نسل بعدی ضربان سازهای کوچک و بدون سرب خود دریافت کرده است.

Micra AV2 و Micra VR2 عمر باتری طولانی‌تر و برنامه‌ریزی آسان‌تری نسبت به ضربان‌سازهای Micra قبلی ارائه می‌کنند، در حالی که همچنان مزایای زیادی از ضربان‌سازی بدون سرب مانند کاهش عوارض دارند.

با تقریباً 40٪ عمر باتری بیشتر نسبت به نسل های قبلی، میانگین عمر باتری پیش بینی شده Micra AV2 و Micra VR2 به ترتیب نزدیک به 16 و 17 سال است. این بدان معناست که بیش از 80 درصد از بیمارانی که Micra دریافت می کنند، تنها به یک دستگاه برای زندگی نیاز دارند.

Micra AV2 جدید همچنین شامل الگوریتم‌های پیشرفته‌ای است که به طور خودکار همزمانی AV را برنامه‌ریزی می‌کند و در نتیجه حفره‌های بالایی و پایینی قلب را هماهنگ می‌کند. همچنین، برای بیمارانی که فعال هستند، Micra AV2 دارای قابلیت ردیابی بالاتری برای ضربان قلب سریع‌تر است (از 115 به 135 ضربه در دقیقه برای محدودیت‌های بالاتر افزایش یافته است).

Camille Frazier-Mills، MD، MHS، الکتروفیزیولوژیست در سیستم بهداشت دانشگاه دوک، گفت: “همگامی AV بهبود یافته – که به لطف بهینه سازی الگوریتم نیاز به برنامه ریزی مجدد در مطب کمتری دارد – و طول عمر باتری طولانی تر، پیروزی های بزرگی برای بیماران است. من هیجان زده هستم که به بیماران خود دستگاه‌های Micra جدید را ارائه می‌دهم. این بهترین فناوری در کلاس، تجربه بیمار را با حذف عوارض مربوط به جیب تغییر می‌دهد و اکنون احتمال نیاز بیماران به تعویض دستگاه خود را در آینده کاهش می‌دهد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه حل برتر برای Spotify که به تنهایی در اندروید و آیفون شروع به پخش می کند

رابرت سی کوال، MD، Ph.D.، مدیر کل درمان های ضربان قلب، بخشی از مجموعه کاردیو عروقی در Medtronic، افزود: “هدف ما بهبود تجربه بیمار با اختراع مداوم ضربان ساز بدون سرب پیشگامانه ما است.” رابرت سی کوال، دکترای پزشکی، دکترا، مدیر کل، درمان‌های ضربان قلب در تجارت مدیریت ریتم قلبی، که بخشی از مجموعه کاردیو عروقی در Medtronic است. از زمان اختراع اولین ضربان‌سازهای قلبی با باتری در 65 سال پیش، Medtronic فناوری‌های ضربان‌سازی را به نفع بیماران تغییر داده است، از جمله نزدیک به 200000 بیمار در سراسر جهان که تاکنون دستگاه Micra دریافت کرده‌اند.

اندازه ضربان سازهای Micra کمتر از یک دهم ضربان سازهای سنتی است. پیس میکرهای Micra نیازی به سرنخ یا یک “جیب” جراحی در زیر پوست ندارند، بنابراین منابع احتمالی عوارض مربوط به لیدها و پاکت ها از بین می روند و هیچ علامت قابل مشاهده ای از دستگاه وجود ندارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SYEAlx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *