مدترونیک شرکت سازنده دستگاه انسولین EOFlow را خریداری می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Medtronic مجموعه ای از توافقات قطعی را برای خرید EOFlow Co، سازنده دستگاه EOPatch – یک دستگاه تحویل انسولین بدون لوله، پوشیدنی و کاملاً یکبار مصرف، منعقد کرده است.

انتظار می‌رود افزودن EOFlow به همراه الگوریتم فناوری تشخیص وعده غذایی Medtronic و نسل بعدی قند مداوم (CGM)، توانایی شرکت را برای رفع نیازهای افراد مبتلا به دیابت، صرف نظر از اینکه در کجای سفر درمانی خود هستند یا در کجا هستند، افزایش دهد. ترجیح می دهند چگونه انسولین خود را تحویل دهند.

Que Dallara، EVP و رئیس Medtronic Diabetes، گفت: “هدف ما این است که مدیریت دیابت را ساده کنیم و مزایای ثابت تحویل خودکار انسولین را به مشتریان خود به روش‌هایی که می‌خواهند و نیاز دارند، ارائه دهیم. ما هیجان‌زده هستیم که یک روش متمایز را معرفی کنیم. گزینه پچ پوشیدنی برای ارائه انتخاب بیشتر برای بیماران و ایجاد نوآوری بیشتر برای کسانی که می خواهند از فناوری استفاده کنند تا زندگی با دیابت را آسان تر کنند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا پیشنهادات خود را برای شرکت در بازار پمپ پچ گسترش دهیم و این مشتریان را قادر به دسترسی به اکوسیستم یکپارچه خود کنیم. حمایت کردن.”

دستگاه EOPatch که دارای یک فناوری میکروسیال طراحی شده برای ارائه انسولین با دقت و اطمینان بالا و در عین حال به حداقل رساندن خطر انسداد انسولین است، برای بازاریابی در اروپا، کره جنوبی، اندونزی و امارات متحده عربی با یک برنامه کاربردی تلفن سازگار مجاز است که اجازه می دهد تا کاربران می توانند پچ را مستقیماً از تلفن خود نظارت و کنترل کنند. پس از بسته شدن تراکنش، Medtronic تلاش خواهد کرد تا دستگاه EOPatch را با حسگر نسل بعدی خود و الگوریتم فناوری تشخیص وعده غذایی اثبات شده بالینی که در حال حاضر در سیستم MiniMed 780G ارائه می‌شود، یکپارچه کند. با توسعه و مجوز قانونی نسل بعدی دستگاه EOPatch، مشتریان مدترونیک به طیف وسیعی از راه‌حل‌ها در تزریق‌های چندگانه روزانه هوشمند (MDI)، پمپ‌های انسولین متصل، و فناوری‌های پچ انسولین پوشیدنی با استفاده از الگوریتم‌های بالینی پیشرفته و اثبات‌شده دسترسی خواهند داشت. به طور یکپارچه با یک پلت فرم CGM یکپارچه شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کمپین های رسانه های اجتماعی [GUIDE]

Jesse J. Kim، مدیر عامل و بنیانگذار EOFlow، گفت: “ما از سرعت بخشیدن به مرحله بعدی رشد خود با شریکی مانند Medtronic که هدف ما از ساده‌سازی مدیریت دیابت برای آسان‌تر کردن زندگی مشتریانی است که به آنها خدمات می‌دهیم، بسیار هیجان‌زده هستیم. ما برای پیشرفت نوآوری در فناوری پچ انسولین پوشیدنی تلاش خواهیم کرد تا دسترسی خود را به افراد بیشتری در سراسر جهان که مبتلا به دیابت هستند گسترش دهیم. شریک استراتژیک ایده آل برای EOFlow است.”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yAuIQv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *